Deze wordt dus gigantisch vrees ik als ie in elkaar zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80
[quote="yasminlove1 schreef:yasminlove1 schreef:weet iemand misschien wat hier mee bedoeld word?
Fasten off and weave in ends.
For the straps, sl st in first 4 sts of top of dress, ch 8, skip next 5 sts, sl st in next 10, ch 8, skip next 5 sts, sl st in last 4 sts.
Sew dress skirt closed, and follow nose instructions to create button.
Attach loop to back of dress at the same height as button to close dress.
Ik denk:
Afhechten.
maar hoe begin ik met die volgende stap?
dat van die button snap ik.
muntdrop schreef:Welke haaknaalden vinden jullie eigenlijk fijn? Ik heb een simpele van prym en die werkt gewoon fijn. Maar ik heb ook een aantal merkloze en die vind ik verschrikkelijk. Hebben zo'n scherp puntje die telkens in je vinger boord en een scherp haakje die je garen splijt of beschadigd
yasminlove1 schreef:ehh..
waar.. begin ik?
er zijn geen hoeken ofzo en ik weet niet waar boven is.
Moet je dan waar je gebleven bent verder gaan?
muntdrop schreef:Echt super leuk, wel laten zien als hij af is hoor.
Welke haaknaalden vinden jullie eigenlijk fijn? Ik heb een simpele van prym en die werkt gewoon fijn. Maar ik heb ook een aantal merkloze en die vind ik verschrikkelijk. Hebben zo'n scherp puntje die telkens in je vinger boord en een scherp haakje die je garen splijt of beschadigd
Belsje schreef:Soms kan je van een klein projectje ook een groot maken, al is dit wel een ongelukje:
[ Afbeelding ]
Deze wordt dus gigantisch vrees ik als ie in elkaar zit
muntdrop schreef:Ik haak eigenlijk alleen maar amigurumi met catania katoen, welke maat zou ik het beste kunnen nemen?