De addi click set bestaat uit 10 sets naalden in de volgende afmetingen:
3.5 mm, 4 mm, 4.5 mm, 5 mm, 5.5 mm, 6-7-8-9 en 10 mm.
De 3 kabels hebben een lengte van 60, 80 en 100 cm.
De breinaalden basic zijn 13 cm lang.
Wij hebben dus niet zo'n waterbed
Natuurlijk wil mijn boord niet opschieten
. Heb "al" 4 vd 14 naalden af (zucht). Moest eerst opzoeken met welk stuk draad ik moest beginnen om (ongeveer) eenzelfde 2e sok te krijgen. Helemaal gelijk zal het niet worden maar ik moet nu wel redelijk uitkomen. Ik heb maar even een fotootje gemaakt om een beetje in het topic te blijven
. Ik ben nu bij het 1e blauwe gedeelte van het boord. Vind toch de laptop net ff iets leuker dan dat oersaaie boord
. En dan zijn dit maar 14 naalden. Straks mag ik weer kniekousen gaan breien; 25 naalden gedraaid boord 1/1....... (verheug me er nu al op
) 
Trouwens Maartje: hebben we van jou niet nog een foto tegoed van je poncho met de goede kant buiten?
Bovendien zijn mijn naalden niet van mij maar van mijn moeder en die wil ze ooit nog wel terug ook
Overigens heb ik besloten dat ik nooit veel op 2,5 ga breien. Blij dat ik net maar een klein lapje heb gemaakt, wat een gepriegel..
. Kwam vanmorgen nog meer sokkenwol tegen toen ik op zoek was iets héél anders
. Bleek dus de achterkant (!) van de naald in mijn vinger te zitten en ik voelde dat niet eens......
over mijn nieuwe auto
) zal ik alles bij elkaar zoeken en een overzichtsfoto maken. Het is idd niet te doen om van alles apart een foto te maken. Maar ik moet nogal bukken dus ik weet niet of mijn kaak dat prettig vind. Mijn man is morgen niet thuis dus die kan niet helpen. Ik doe mijn best!
. Dan kan iedereen haar eigen wol bekijken en uitzoeken. Ik woon centraal in Nederland
. De oorspronkelijke wolkast + ladekast + andere plank zijn nu uitgezocht. Nog 1 kast te gaan..... Maar ik heb denk ik wel 4 grote dozen vol
!!! En ik bedenk me nu dat er in de huiskamer ook nog wat zwerft in een kast (maar dat is "maar" 1 tasje).
.