Leuk verslag Krissis. Waar zijn jullie geweest in Oostenrijk? Wij zijn ook op wintersport geweest, voor het eerst met de kinderen. De oudste is 5 en heeft in een klasje gezeten, de jongste is 3 en ook zij heeft op de (onderbind)ski's gestaan. Jong geleerd is oud gedaan hè.
Wat een leuke kattenspeeltjes! ik wilde gisteren sushi haken... maar ik ben blijkbaar niet goed in het lezen van engelse patronen *zelfs niet met de engels-nederlandse vertaling van wat alles betekend*
hallo topic! Even wat leven erin pompen.Helaas nog steeds foto's vergeten te maken... kan er wel wat maken, maar het licht is slecht...
dobbel
Geplaatst: 15-03-12 22:44
nou vooruit morgen dan maar
hier heel de dag aan de dunne, pff lastig hoor durfde de deur niet uit, met neef gaat het goed, kanker is weggehaald, op het oog geen uitzaainingen, er staat wat op kweek uitslag is volgende week donderdag. gelijk een chemospoeling gehad gisteren, en mocht in de avond weer naar huis,
verder ben ik nu begonnen met een zeemeermin haken als kraamkado ga daar een luiertaart bij maken, lijkt me wel een leuk kado.
leuke muizen zie ik voorbij komen, zouden mijn katten ook leuk vinden.
bij jou ga je al niet makkelijk de deur uit, voordat je weer thuis bent.... Lastig en vervelend Dobbel... Ik ga denk ik mijn muisjes vandaag afmaken, en wellicht de voorpoten en staart van nog een Tommy Tijger. Dan kan ik mijn lopende projecties afsluiten
paxine
Geplaatst: 15-03-12 22:52
Pffff.....ik heb vandaag een naaimachine op de kop getikt dus ik ben behalve aan het haken nu ook druk aan het naaien....Ik krijg echt een punthoofd van mezelf! Kun je ook TÉ creabea zijn?
Ohja! M,n gehaakte muisjes zijn een groot succes bij de katten van m,n broertje.Kreeg meteen een nieuwe opdracht voor een GROTE muis met een koord eraan zodat hij de muis over de grond kan slepen voor z,n prinsesjes haha!
Leuk Paxine. Vriendlief vroeg of ik een naaimachine wilde, maar ik heb gepast. Dat kan ik niet en ''moet ik dat ook nog gaan leren''. Weet niet waar ik alle tijd vandaan moet halen...
Nou...voor ik mezelf leerde haken deed ik al naaien op de machine.Ik heb nl 4 ratten en ik maak zelf hun hangmatjes en slaap huisjes.In de dierenwinkel is dat schreeuwend duur,en aangezien de mannen nogal eens iets "customizen" heb ik mezelf een soort van "leren-omgaan-met-een-naaimachine"
was ik ook altijd te bang voor, en daarom veel dingen veel te goedkoop weggedaan, doe ik nu niet meer, heb vaste prijsen en valt niet over te praten. heb er heeeel erg veel werk van, dus als men het te duur vinden helaas. dan niet, ik weet dat het meer als waard is wat ik vraag.
ik zelf zou voor die muizen een prijs van 1.50 hanteren.
Ik zat ook eerst aan 1,50 te denken maar dat vond ik weer teveel maar aan jouw reactie te zien had ik dat makkelijk kunnen vragen haha! Prijzen bepalen is zo moeilijk! Mensen vinden al gauw iets te duur.Nouja ik hou het even op een euro en dan zie ik wel of ik wat verkoop.
Jij bent met de boekjes van Christel Krukkert bezig. Leuk geworden, vooral de egel is ubercute! Bij de koe vind ik de kop wat te los gehaakt, ik zou iets strakker mooier vinden. Met welke wol en naald heb je gehaakt?