dat wou ik maar even kwijt haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat wou ik maar even kwijt haha

, 
xXLianneXx schreef:Amy8super jammer dat die zo groot op het papier staat dat het nog maar net past 5,-

) 

40 euro.
Teken video's op youtube kunnen je hier goed mee helpen.
Op dit moment is het nog geen geld waard.
€35,-
Ik vind 'm mooi getekend, maar toch lijkt er iets niet te kloppen (misschien de nek?). Ik denk dat het contrast nog nét iets sterker kan. Bij paarden die naar opzij kijken (of 3/4 zoals hier) vind ik het net leuk als ze niet in het midden staan, maar da's persoonlijk! €25
de basis ziet er al goed uit, alleen nog wat lekker verder oefenen zou ik zeggen!
mooie techniek wel, toch zeker €20-25
. Lang geleden, so don't shoot me als het je niet bevalt.
. Ik ben er zelf een tijdje terug ook mee begonnen. Hoewel de verhoudingen van het paard niet helemaal kloppen, vind ik het erg leuk dat je met kleur hebt gespeeld en vrij hebt geschilderd. Ik zou als tip willen geven vooral goed te letten op de verhoudingen van het paard, je manier van schilderen vind ik leuk en dat zou ik zo houden. Ik denk dat het schilderij zo'n 30 euro waard is.
. De verhoudingen doen mij wat vreemd aan, ook de haren en zijn ogen kunnen nog wel wat contrast en levendigheid gebruiken. Wat een leuk cadeau voor je vriendin
. 15 euro denk ik dat hij waard is.
.
. Ik vind, met name het paard, ze wat flets. Dit kan echter ook door de foto komen. De eerste 30 euro, de tweede 20.
. 40 euro.
. Zelf zou ik er niks voor geven.
. Ik zie al meer structuur, meer kleur en ook al meer contrast. Wees niet bang er echt veel contrast en kleur in te gooien. Het oog vind ik mooi. 25 euro.
.
. Ga zo door! 20 euro.
.
_!