Ik moet binnenkort ook nog eens garen besellen... Alleen vind ik het znde om maar voor 1 kleur te gaan bestellen. Dan wordt een strengetje al gelijk dubbel zo duur. Binnenkort dus maar eens kijken welke kleuren ik nog alemaal nodig heb en er dan een stuk of 10 bestellen
magriet
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-13 14:30
Ik heb even een klein tussendoor projectje. Een slabbetje waar een teddybeer op komt. Een collega gaat ze verkopen voor serious request dus verschilende collega's zijn nu aan het borduren geslagen
@ptries: Ga je nog steeds voor bubble flower of heb je nog andere leuke patronen op de site gezien?
Overmorgen ga ik pas weer borduren.. Morgen lekker shoppen met mijn moeder en daarna daar eten En tussendoor moet ik nog even leren voor mijn cursus Over 1 week moet die helemaal afgerond zijn
Ik ga denkik voor de bubble flower vind hem onwijs leuk! En dan bestel ik meteen een andere erbij. Heb nog niet heel goed gekeken maar vind de site echt super
haha dat is hij ook te verlijdelijk En je bent een stuk langer bezig dan al die kleine werkjes. Dat vind ik een groot voordeel (want waar moet ik al die kleine dingen ooit hangen )
Voor de projecten waar ik nu mee bezig ben heb ik al een plaats
tranquility in mijn slaapkamer of de gang bubble flower in de slaapkamer van mijn ouders (psst alleen mijn vader weet nog van niets ) literate dragon wordt of in mijn vogelkamer of wordt een ereader hoesje die nieuwe wordt een schilderij in mijn slaapkamer. Ik moet tegen die tijd alleen nog verzinnen hoe ik ze tot schilderij ga maken. Waarschijnlijk laat ik gewoon een constructie maken waar ik de doek overheen span (zoiets als een schilderdoek).
Ik heb dat ook, lekker grote werken maken anders moet je zo veel ruimte zoeken. Ik heb 1 groot werk af dat is mijn 1e paard en nu bezig met mijn 2e paard. Daar zou ik graag dus iets groots bij hebben, en bubble flower is daar wel een top werk voor
Dat inlijsten moet ik ook nog iets voor verzinnen.. das niet makkelijk.
Weer even bijgelezen. Ik wil ook weer mijn head weer oppakken. Ik heb hem via hun site besteld en betaald met paypal. Duurde allemaal wel even, maar wachten werd beloond.
Bij mij gaat een HAED altijd heel erg snel. En ik sla hem nog wel eens niet in 1 keer op, dan stuur ik michele altijd een mail en krijg ik hem alsnog via de mail toegestuurd.
Ik ka. Nu even geen linkje geven. Maar bij fb gewoon zoeken op HAED en dan de official pakken. Maar tegenwoordig worden er minder snel patronen weggeven.
Ga nu beginnen met de geboorte tegel voor zijn bijna geboren broertje. Heb tot eind december de tijd dus dat komt wel goed.
sax89
Geplaatst: 29-10-13 22:41
http://heavenandearthdesigns.com/index. ... s_id=10867 Vraagje!!! Uiteraard heb ook ik op headopen snuffel. En nu ben ik verliefd!!! Maar ik heb nog nooit met head gewerkt. Weet ook niet hoe en waar ik garen moet kopen of stof uit moet rekenen. Wie kan mij helpen om de juiste weg te bewandelen?!! Zie de link voor het ontwerp wat ik echt geweldig vind. Hoe groot is ie eigenlijk in cm??
Het erschilt per stofcount hoe groot het eindwerk wordt. Hoe kleiner de count, hoe groter het werk. Dus als je 14 count fijner vind werken dan 25 count, dan moet je gewoon die pakken.
Stof kun je kopen bij magereman.nl (14 count en 18 count volgens mij, andere counts moet je even kijken)
voor de garen stuur ik je zo een pb.
De groote van de stof is uit te rekenen met de stoffencalculator op de HAED website. Dit moet je dan alleen even omrekenen van inch naar cm (via google)
sax89
Geplaatst: 29-10-13 22:46
Ik heb al gezien dat ik dan 80 kleuren nodig heb allemaal x2. Wat kost een dingetje dmc garen eigenlijk?? Page 3/6 snap ik niet. De eerste 3 zijn alle kleuren en hoeveel met welke symbolen. Maar die andere blz zijn een vraaggeken voor mij...
Ho ho, je hebt niet van elke kleur 2 strengen nodig he. Die 2 staat onder 'strands', dus je werkt met 2 draadjes. Pagina 3/6 zie je hoeveel steken je met elke kleur maakt en helemaal rechts onder 'skeins' staat hoeveel strengen je nodig hebt
Dat ben ik haar juist aan het vragen. Zelf vind ik het niet fijn om op 25 count te borduren, dus reken ik alles om naar 14 of 18 count (tegenwoordig liever 18 count)
Ben weer een beetje uit het borduren op het moment. Ben weer een beetje aan het haken geslagen, borduren komt wel weer. Uilenwerk wordt dus echt een jarenplan
sax89
Geplaatst: 29-10-13 23:41
Jullie zijn echt toppers!! Helaas gaat nu het lichtje uit. Worden om 9 uur in het ziekenhuis verwacht. Eindelijk mag het gips van manlief eraf. Kan hij weer xboxen en ik borduren haha!!! 6 weken niet xboxen moet ingehaald worden