Bedankt! Het is voor het eerst sinds een hele tijd dat ik weer een portret op fotokarton teken dus het is weer even m'n draai vinden Hij wordt nog wel veel uitgewerkter hoor Capriole! Het oog is eigenlijk alleen nog maar uitgewerkt
Dat snapte ik wel, maar ik bedoelde dat je zoiets neerzet, zonder allemaal van die dunne lijntjes enzo. Gewoon vanaf een hele groffe onderlaag, waaruit een heerlijk zacht portret ontstaat, zonder teveel gefriemel.
SecretLIN
Geplaatst: 21-07-09 16:10
Iemand die mijn paardje zou willen tekenen? wil hem dan wel overkopen
Heeft iemand misschien nog een echt eenvoudige foto van het oog van het hoofd? Op mijn eigen foto's heb ik inmiddels genoeg geoefent, alleen het oog wil nog niet echt lukken dus zeg maar een erg makkelijk oog om te tekenen, mijn tekening op zich gaat meestal wel alleen het oog valt echt uit de toon
Laatst bijgewerkt door _Snow_White op 22-07-09 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Wáárom toch steeds die vragen om eenvoudige hoofdfoto's??? Hoéveel moeite is het om zélf even een paar pagina's van het topic door te kijken? Want dan kom je er tiggg tegen.....
Prachtige tekening weer silke! Wat een heerlijke zachte stijl heb jij toch
En een leuke actie foto van mij en mijn verzorgpaard! Ze wordt verkocht, helaas. Grotere versies beschikbaar Andere creatieve foto's en leuke actie foto's kunnen op aanvraag worden gemaakt, ook thema foto's! Graag even via PB verzoekjes doen! Alvast bedankt!!
hallo, ik heb een vraagje ik weet niet of ik het hier goed post maar heeft er iemand interesse om een logo te ontwerpen ? zoja, laat ik het je nog weten over hoe en wat.. maar meer een logo voor sportpaarden alvast bedankt