[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poekkie

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 12:23

Spannend!

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 12:45

Oehhh lekker op dreef ts!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 12:55

Heerlijk bijlezen *\o/*

Hoe gaat het met de kleine man? Gunt hij je al wat nachtrust?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 15:01

Je zit er lekker in! Ik volg nog steeds. Spanning begint weer op te lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 11:10

Bedankt! :):)

Met kloppend hart lig ik in bed. Stiekem ben ik altijd bang van geesten geweest, dit zal toch geen geest zijn? Dan hoor ik weer gebonk, maar het lijkt alsof ik ook mijn naam hoor. Alle gordijnen zijn dicht en ik durf er geen 1 open te maken. Voorzichtig loop ik naar waar het geluid vandaan komt.

"Fleeuuuur!" hoor ik

"Wie is daar?" vraag ik met trilling in mijn stem. Dan hoor ik niets meer. Ik loop weer terug naar mijn bed, maar dan hoor ik weer gebonk. Ik besluit mij over mijn angst heen te zetten en loop naar de deur. Met trillende benen doe ik open. Maar ik zie niets. Net als ik de deur weer dicht wil doen, zie ik een schim. Is dat nou Jeff? "Jeff!" roep ik

De schim komt dichterbij.. Ik word weer een beetje bang want kan niet goed zien wie het is. Dan herken ik Jeff zijn pet. Gelukkig! Maar wat doet hij midden in de nacht bij mijn chalet. "Fleur, ik moet je spreken, mag ik binnen komen?"

Er zitten zwarte vegen op Jeff zijn gezicht en ook heeft hij een soort muts om zijn nek. Verder is hij helemaal in het zwart gekleed. Apart zo midden in de nacht, bedenk ik en ik laat Jeff voorzichtig binnen. Nu hij er is durf ik ook gelijk de gordijnen open te doen.

"Wat kom je doen, ik moet morgen naar school."zeg ik

"Fleur, ik wil jou niemand anders, je bent en blijft voor altijd mijn streepie, wil je mij asjeblieft vergeven, ik kan niet zonder jou!" Jeff kijkt mij smekend aan.

In een reflex en ook om maar geen antwoord te hoeven geven, kijk ik naar buiten. Zie ik daar nou nog een persoon buiten in het donker staan? Hij ziet er groot en breed uit. Dan lijk ik te herkennen wie het is. Mijn hart begint te bonken..

"Jeff, dit meen je niet.." hoor ik mijzelf zeggen. "Is dat nou Jurgen?"

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 11:17

Wouw.....we worden weer gelijk bij onze strot gegrepen.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 11:28

Niet stoppen ts! Spannend!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 12:05

Haha lekker een schuilplek zoeken na een mislukte inbraak

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 12:38

Hihi spannend!
Zou Jeff op inbrekersjacht zijn geweest? Helemaal zo in het zwart enzo?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:43

of het was de bedoeling om bij fleur in tr breken. want ze heeft de camera gehaald en Chris heeft natuurlijk gezien dat ze ook een SD kaart gekocht heeft :oo

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 17:16

Waaaaaauuuuuuuwwwwww ik wil meeeer

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:00

elke keer dat: ik mis je en ik wil je terug en dan weer de fout in gaan.... :/

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 00:38

Zoveel updates!!! En dan zo spannend eindigen weer

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:57

Midden in de nacht op de deur bonken en je criminele vriend meenemen na ook nog eens een misdrijf gepleegd te hebben lijkt het, Hoe labiel en fout wil je ze hebben. :=

Je houdt het goed spannend TS. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 16:03

"Waar heb jij het over?" zegt Jeff

"Kijk dan, buiten is dat Jurgen of niet?", vraag ik nu streng

Jeff kijkt mij schaapachtig aan,"volgens mij zie je spooken," zegt hij

Ik kijk weer naar buiten maar zie helaas niets. Daarom besluit ik even naar buiten te lopen. Nu durf ik dat wel nu Jeff er is. Ook rondom de chalet zie ik geen beweging. Ik hoor slechts het waaien van de takken van de bomen rondom de chalet.

Een akelig gevoel overvalt mij en ik besluit weer naar binnen te gaan. Jeff is inmiddels op de bank gaan zitten en bekijkt mijn leerboek. Hij heeft een rugtas bij zich, zie ik nu.

"Jeff, waar kom je vandaan?" vraag ik "En waarom kom je midden in de nacht?" Jeff kijkt mij weer schaapachtig aan. "Wat heb je daar voor boek?" vraagt hij

Ik besluit gewoon geen antwoord te geven.

"Dit kan niet wachten," zegt hij "Ik hou van jou Streep en ik wil je terug, je kunt nu beslissen mij terug te nemen of mij voor altijd te laten gaan."

Ik zie Jeff zijn blauwe ogen, zijn litteken en de zwarte vegen op zijn gezicht. Ook zie ik zijn lange wimpers. Het is de jongen waar ik zo verliefd op ben en waar ik het liefst dag en nacht mee samen ben. Helaas werkt de realiteit niet goed samen met mijn verlangens.

"Ik laat je gaan", zeg ik resoluut. "Jeff wil je asjeblieft vertrekken, dan kan ik verder slapen. Ik probeer zo streng mogelijk te klinken. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden hoor ik mijzelf denken.

Jeff kijkt mij wanhopig aan en zijn ogen worden vochtig. Dan laat hij zijn schouders zakken en loopt naar de deur, ik hoor hem hartstochtelijk snikken.

Net op het moment dat ik mij schuldig begin te voelen en mij afvraag of ik wel de juiste beslissing neem, zie ik dat Jeff zijn blik door iets gevangen wordt.

O nee, het is de camera..

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:48

oohh het blijft ook zo spannend... is dit allemaal echt gebeurd of zitten er ook verzonnen stukken tussen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 19:17

Nee joh, haha er is ook heel veel verzonnen :D

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 19:35

Talietjuh schreef:

ik dacht al: als je dit allemaal hebt meegemaakt :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 21:12

Maylene0910 schreef:
Talietjuh schreef:

ik dacht al: als je dit allemaal hebt meegemaakt :wow:

Ik zit niet zo te wachten op een Jurgen in mijn tuin! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 18:50

Dan gaat Jeff zijn telefoon. Apart zo midden in de nacht.. Jeff verlaat al bellende zonder gedag te zeggen de Chalet.

Ik kan weer rustig adem halen. Gelukkig begon Jeff niet over de camera. Ik kijk naar buiten en zie dat Jeff de ander donkere persoon treft waar ik Jurgen in zag. Ik kan niet goed zien wie het is en toch lijkt hij erg op Jurgen.

Dat Jeff dus wel samen met iemand is staat nu vast, maar wie is het? In principe kan ik nu weer slapen maar eigenlijk ben ik nu gewoon klaar wakker. Weet je, ik ga gewoon naar buiten. Even kijken of ik Jeff nog tref zodat ik erachter kan komen wie dat is.

Ik pak mijn jas, sluit de chalet af en loop naar buiten richting de algemene Ingang.

Nergens zie ik mensen maar wel zie ik bij de ingang een fiets en de brommer van Jeff staan. Ik besluit een rondje over het park te lopen. Het waait best hard wat de temperatuur guur maakt voor de tijd van het jaar. Ik rits mijn jas dicht.

Dan hoor ik heel in de verte stemmen. Het is helemaal aan het einde van het park. Wat moet Jeff toch hier met die vreemde persoon.

Dan zie ik achterin de hoek van het park een bankje staan met twee personen erop. Als ik niet gezien wil worden zou ik via de andere kant van het park moeten kijken.

Ik besluit weer helemaal terug te lopen zodat ik vanachter een stacaravan kan kijken wie er op het bankje zitten. Ik loop zo zacht mogelijk en houdt mijn adem een beetje in. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als ik nu betrapt wordt zo midden in de nacht.

Eenmaal dichterbij krijg ik de schrik van mijn leven.

Het is inderdaad Jurgen met wie Jeff op het bankje zit!

Ik voel boosheid in mij opkomen en voel de neiging naar Jeff te schreeuwen. Ik voel mij verraden. Mijn hart klopt in de keel en het liefst storm ik zo, op de mannen af. Ik leun naar voren en hoor hoe een takje onder mijn schoenen kraakt..

Ik zie tot mijn schrik beweging bij de mannen en er wordt een sigaret aangestoken waardoor ik de gezichten goed kan zien. Dan zie ik dat Jeff mij recht aan kijkt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 19:37

Zo snel ik kan ren ik terug naar mijn chalet, trek de deur op slot, gooi alle gordijnen dicht en doe het licht uit. De rest van de nacht lig ik wakker in mijn bed maar gelukkig heb ik niets meer van Jeff of Jurgen vernomen.

De studiedag is gezellig. Er is een vlotte jongen naast mij komen zitten waar ik het goed mee kan vinden. Hij valt op mannen en vrouwen en hij draagt eyeliner en nagellak. Bij hem staat het wel.

Als ik in de pauze op mijn mobiel kijk zie ik 8 gemiste oproepen van Jeff. Hier heb ik zo geen zin in. Toch ben ik benieuwd en besluit ik hem terug te bellen.

"Jeff." hoor ik kortaf aan de andere kant van de lijn.

"Hoi Jeff, je had gebeld," zeg ik.

"Ja, waarom ben je mij gevolgd?" vraagt hij.

"Je zei dat je niet met Jurgen was en ik wilde weten of dat waar was, maar je hebt weer gelogen" antwoord ik. "Dat klopt, Jurgen is de enige die niet opgepakt was en ook wil hij schoon schip maken van wat er gebeurt is, we doen weer zaken, maar ik wist dat je dit niet leuk zou vinden Streep.. ."

"Dat klopt", zeg ik en eigenlijk heb ik zin om de verbinding te verbreken.

"Aan het eind van de dag zie ik je op de parkeerplaats" zegt Jeff. Om 16:00 ben je klaar toch? "Nee Jeff dat hoeft niet" antwoord ik, maar Jeff heeft al opgehangen.

oliebol moet ik nou gewoon een sluiproute bedenken uit school om bij het station te komen of zal ik gewoon verschijnen? Ik besluit het laatste, anders zal hij mij toch wel opzoeken.

Eenmaal 1600 zie ik Jeff zijn auto al staan op de parkeerplaats. Zo te zien heeft Jeff flink zijn best gedaan er goed uit te zien. Hij heeft zijn haren vers geschoren in de gel en ruikt naar parfum. Ik baal dat ik toch nog een verliefdheid voel nu ik hem zo zie.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:06

Streeeeep! Zet een streep door z'n naam! Nee!

Maar niet stoppen met schrijven. Ik ga bijna kwijlen van je "boek".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:09

"Streep, mijn zus neemt het huurhuis van mijn vader over met haar vriend en mijn vader gaat via kennisen een appartement huren hier vlakbij, ik breng je erheen en dan kun jij beslissen of je een nieuwe kans wilt samen met mij, bij mijn vader, dat scheeld jou verdere huurkosten van de chalet want Jurgen neemt dan jouw contract over."

Als wild aangeschoten kijk ik Jeff aan, althans zo voel ik mij..

"Ik wil helemaal geen nieuwe kans met jou," mompel ik. Jeff moet glimlachen. "Dat wil je wél, ik zie het aan je!" zegt hij.

Ik zeg niets en laat mij naar de flat rijden waar het appartement moet zijn. De flat ziet er aggenebbis uit. Stiekem vind ik het wel leuk om weer bij Jeff te zijn en de vader van Jeff te zien....

De vader van Jeff begroet mij vriendelijk als altijd en ziet er weer vreselijk onverzorgd uit. Hij toonde frisser in het ziekenhuis. Ook heeft hij zelfs mee-eters op zijn neus. Knolpower is er ook. Die was te druk voor de baby van zijn zus en mag daarom hier blijven.

Eenmaal thuis in de chalet vraag ik mij af wat er met mij aan de hand is. De avond was supergezellig. We hebben samen gegeten en ook heb ik weer gezoend met Jeff. Het liefst was ik daar gebleven.

Het is dat mijn studieboeken hier liggen anders was ik daar zeker gebleven. Ik besluit om morgen op school, op zoek te gaan naar een boek over psychologie en relaties. Ik vraag mij af waarom ik mij zo fijn blijf voelen bij deze jongen ondanks alles.

Dan zie ik een SMSje op mijn Nokia verschijnen:

"Talita is weer te koop X Simone"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:17

maralyn schreef:
Streeeeep! Zet een streep door z'n naam! Nee!

Maar niet stoppen met schrijven. Ik ga bijna kwijlen van je "boek".

Wat lief, dankje!! :):)

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:33

Waarom blijf ik toch steeds dit topic refreshen O:) := O:)