Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eva1969 schreef:Ik versnij dus dan juist het halve potlood... En krijg ze ook niet scherp. Ik versluit dozijnen dubbele puntenslijpers van de Action maar die doen t bij mij tot nu toe het beste.
Zonde van je stompjespot San.
Selina, hoe kan dat? Hahaha
Lisette1205 schreef:Inmiddels ben ik begonnen met mijn eindwerk! Dit is de voorkant:
[ [url=m/PueHRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben jullie nog tips? Ik hoor het graag, want het is voor een cijfer
_San87_ schreef:Hoe snij je dan? Je moet het mes er echt heel vlak op zetten. En het mes moet vlijmscherp zijn. De hoekjes kun je dan met een schuurpapiertje bijwerken.
Ik moet wel zeggen dat ik meestal gewoon een puntenslijper pak, is toch makkelijker.
eva1969 schreef:_San87_ schreef:Hoe snij je dan? Je moet het mes er echt heel vlak op zetten. En het mes moet vlijmscherp zijn. De hoekjes kun je dan met een schuurpapiertje bijwerken.
Ik moet wel zeggen dat ik meestal gewoon een puntenslijper pak, is toch makkelijker.
Een gewoon mesje ging niet, ik ben nogal een faalhaas met dat soort dingen, toen heb ik zo'n speciaal mesje in een houdertje gekocht zodat je automatisch de juiste hoek hebt en zelfs dat kreeg ik niet voor elkaar....
Lang leve puntenslijpers!
Lisette1205 schreef:Of dat ook echt de soldaat van vorm verandert? Want de soldaat moet wel herkenbaar blijven dus die kan ik niet echt vervormen denk ik.
Jis_ schreef:Wat gaaf zo die 3 aan de muur Seven. En mooi die laatste, ik hou er van als een portret, hoofd hals, bij een fijn realistisch tot de rand getekend wordt. Katjes worden ook mooi.
Die oren van je pup![]()
![]()
Mooie kleuren Pepper!
Nice Eva! Kleur! ik hou er van.
Super San! leuk ook dat je in contact bent met een galerie. weet je al meer over de prints die je laat maken?
Wat een goed idee Ibbel!
Moeilijk om je in te beelden maar met een ballon kom je een heel eind Lisette. Kleuren in het oog vind ik mooi.
Esterke, verliefd op je achtergrond van de Dog, prachtig!![]()
Dat de haren afgekapt worden, bij je Tijger, door de achtergrond stoort me in dit geval niet. Misschien daar de vrij strakke lijnen (op de binnenkant van het oor na) in de vacht. Ik vind hem tof!
Ik heb alweer 3 nieuwe doeken opgezet. Roodborstje 20x50, kerkuil 60x90, en mijn nichtje 40x50. Voorgenomen geen nieuwe doeken er bij te pakken en nu maar eens af maken wat ik heb staan. Eens kijken hoe lang ik dat vol hou.