Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Wie zei daar wat van dan?
Als het schilderen op de beeldjes hier niet hoort zeg het gerust dan plaatst ik geen updates
Selina schreef:Seven schreef:Wie zei daar wat van dan?
Als het schilderen op de beeldjes hier niet hoort zeg het gerust dan plaatst ik geen updates
Ik vind ze mooi om te zien, maar wellicht net teveel updates. Dan sneeuwt het misschien andermans tekeningen onder, waardoor anderen misschien geen feedback op hun werk krijgen. Ben daarom ook vanaf pagina 57 begonnen zodat ik iedereen even langs kon. (Dit klinkt een beetje gemeen, maar zo bedoel ik het niet)
Seven schreef:Ik mag hopen dat je niet echt de baby hebt geschilderd?Due kleur hebben we aan onze zoon te danken, daar voor was de baby mintgroen we hadden iets over dus 1 muur in de woonkamer ook gedaan. Tis dus niet blauw maar echt knallie mint groen
Telpeva schreef:Goeie instelling, dan dwing je jezelf soort van om ook eens andere dingen te tekenen... daar hou ik wel van, ik weet niet of ik dat zelf vol zou houden.
Hier mijn freubel van vandaag, ik heb een hele saaie goedkope zwarte motorhelm... en ik heb laatst weatherproof paarse glitter permanent markers gevonden in de winkel, dus ik wil kijken of ik daar wat mee kan. Dit is een oefen frutsel van de stijl die ik ongeveer in gedachte heb voor mijn helm.
[ Afbeelding ]