Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je doedel vind ik ook erg mooi.
Leuk! Je Trojaanse paard kan volgens mij wel zo, hoor. Benieuwd naar je uitwerking. Laat je die ook zien? Je schets is ook erg mooi, heel anders dan ik van je gewend ben. En ja, mijn foto was inderdaad wazig, maar in het echt is het aquarelletje ook heel wazig (ik had geen zin 

En je vorigen waren ook al zo mooi!

?) had, ik vind het effect heel mooi. Gewoon een gave plaat weer 
Heel wat anders dan je gedetailleerde werk, maar dit gaat je duidelijk ook goed af.
Juist leuk die aparte referentie foto's, normaal is ook maar saai toch?
. Heel leuk neergezet.
Het is je goed gelukt zo'n lastig perspectief neer te zetten!
Ik heb het gevoel dat zijn lijf een beetje te klein/dun is voor bij zijn hoofd en hals, maar vooral qua inkleuring vind ik hem prachtig.
Ik hou stiekem gewoon heel erg van blauwe paarden
Mooie, krachtige houding heb je neergezet. Persoonlijk mis is nog wel manen en een staart bij deze, dat zou hem voor mijn gevoel af maken.
, is het een zelfbedacht verhaal? (vindt hij het lastig trouwens? Nederlands leren?) Anyway, terug ontopic: gave serie vandaag, leuke illustratie van je verhaal (en herkenbaar inderdaad
).

Ach, het gaat om de oefening denk ik dan maar weer
Stikvol fouten, maar hij wordt echt steeds beter. Dit is de allereerste: ''Benny is een blauw paard. Hij eets brood en drinkt water. Benny maken de "neeigh" omdat hij is een paard. Benny vind hij vriend Pat de Schaap. Pat maken de "baaah". Die vriends.''
De kont van de tweede zit inderdaad een beetje vreemd, maar hij kijkt wel erg leuk. Vind je ze fijn, pastelpotloden?
) dat je never nooit niet bij het hoofd komt. En nee, schijnbewegingen werken niet, dat kan ze ook.

jij blijft prachtig sprekende krabbels hebben
Wat kan die zijn hals dubbelbuigen met zijn neus compleet tegen zijn borst 

En ik heb nog wel zo veel opgeruimd gister, denk dat ik andere plekken ook maar moet gaan uitzoeken dan...
Wat je al niet kwijt kan maken in 1 enkele kamer... 

(ja heb ooit maar een blauwe maandag aquarelles gehad, jaren en jaren terug, is niet afdoende meer voor mijn skills nu
)

)

Heerlijk! Je springende paard is zo anders dan je andere werk, leuk om te zien! Maar wat is napjesverf?
Die tweede is ook leuk!
je pastelletjes is ook goed gelukt en je koniks... ik woon naast een natuurgebied waar ze instaan en zo staan ze echt vaak. Leuk!
mooi!
)
e digitale is wat mij betreft qua contrast tussen hoofd en halster wat te groot...
ik vind het onderwerp ook zo leuk. Knap neergezet 

Geweldig koppie, heel karakteristiek

maar dat gaf vlekken, dus toch maar poging tot groen gedaan. Vond hem zonder achtergrond wel leuker, maar ach

veel meer uitsparingen dan ik dacht, maar dat geeft ook wel weer leuk effect
(toch eens aan gimp denk ik
) Hoofdzakelijk roze, oranje en geeltinten pastelkrijtjes met vleugje paars potlood.
De afgelopen twee dagen heb ik nauwelijks tijd gehad om te tekenen. Morgen doe ik sowieso weer een reactie rondje, maar nu roept mijn bedje net iets te hard voor een uitgebreide post 

Maarja, eenmaal eraan begonnen moet ik dan ook maar doorzetten van mezelf..

?

! Boekje heb ik in de eerste week dat ik met deze challenge begon gekocht. Een maandje geleden dus en toen vond ik het steeds best eng een nieuwe tekening er in te beginnen, want wat als.... het mislukt? Pagina uit een mooi gebonden boekje scheuren gaat niet. Maar ondertussen merk ik echt wel dat ik daar veel minder last van heb. Gewoon lekker beginnen, niet te veel nadenken over 'of het wel mooi wordt' en veel dingetjes uitproberen. Positief effect van de challenge