Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
furyke schreef:Wie zou er voor mij 2 namen willen/kunnen stippelen in spiegelbeeld?
Of me uitleggen hoe ik zoiets, zonder dat speciale programma, kan doen?
xSCWx schreef:Heeft iemand hier het ook al op zijn auto geprobeerd?
Op glittermotifs, bij ingezonden foto's categorie steentjes pagina 9 staat een foto van hotfix op een auto.Erg gaaf!
Maiska schreef:xSCWx schreef:Heeft iemand hier het ook al op zijn auto geprobeerd?
Op glittermotifs, bij ingezonden foto's categorie steentjes pagina 9 staat een foto van hotfix op een auto.Erg gaaf!
SCHULDIG
En ik baal zoooooooooooooooooo dat het niet gelukt is !! Ik heb een heeeele gave ouwe bak, maar tis wel een T5 met 250 pk en dat tekentje T5 staat achterop. Daar heb ik steentjes overheen gedaan , swarovski. Oké het is de auto van vriend - binnenkort man- lief maar het mocht, hij vond het wel gaafHeeft iemand al eens aan een auto gevoeld in de zon? Die is gloeiend heet, blijkbaar zo heet dat de lijm oplost en dag steen. Dan zou het op een andere manier bevestigd moeten worden. Het was wel supergaaf, ik heb nog wel een foto voor als iemand wil zien
yaylavb schreef:Ja die wil ik wel zien lijkt me mooi
yvonnedv schreef:farahtjuh schreef:die mooi en dat ze verschoven zijn zie je je bijna niet
vind diel letters erg mooi, heb je dat zelf gemaakt zo met die letters of uit losse hand ?
Ik heb de onderstaande letters gebruikt.Sita_ schreef:Dit zijn de hoofdletters.. http://www.glittermotifs.nl/c-257155/lettersoort-3/
Dit zijn de kleine letters.. http://www.glittermotifs.nl/a-7106453/alfabet/alfabet
en die geknipt, geplakt en gespiegeld in paint
gossa4ever schreef:wouw dat oornetje is chique! doe je dat uit de hand of met patroon?
ik heb 1 kant van mijn dekje af
bij deze de foto, helaas geen duidelijke maar je ziet hoe en wat:
[ Afbeelding ]
yvonnedv schreef:gossa4ever schreef:wouw dat oornetje is chique! doe je dat uit de hand of met patroon?
ik heb 1 kant van mijn dekje af
bij deze de foto, helaas geen duidelijke maar je ziet hoe en wat:
[ Afbeelding ]
Ik zou de steentjes niet onder het zadel gedaan hebben, lijkt me dat die er erg gauw af liggen en je ziet ze toch niet.