Bergje schreef:Voor mijn verjaardag heb ik maar liefst 3 paar sokken gekregen, ik moet ze alleen nog zelf maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Maartje: ja, die grote dingen heten konen en kunnen behoorlijk prijzig zijn. Maar er zit vaak héél veel looplengte op. Lekker freubelen en uittesten dus het weekend!!!!
En nee, ik had geen gesprek hoor deze week. De 20e heb ik een soll.gesprek. Niet super inspirerend werk, maar ik heb nu zoiets van: ik wil (bijna) alles aannemen.
De nieuwe auto is de derde generatie Fiat Panda. Kan met dit model nog niet proefrijden omdat er nog geen automaat is, die worden vanaf maart gemaakt. Ik moet ook wel even geduld hebben: levering wordt eind april/begin mei (denken ze nu) dus ik hou maar rekening met juni
. Superluxe uitvoering
. Mijn huidige auto (ook Panda) is al verkocht door de garage; er zijn maar weinig 2e hands Panda's met automaat op de markt namelijk en dus zéér gewild! Hij gaat echter natuurlijk niet weg vóór ik de nieuwe heb!!!!!
Ik heb 50% van mijn broers cadeau klaar. Kan ik iig vast 1 sok geven met zijn verjaardag
. Spierpijn van het paardrijden (moest te veel inhouden met carrousel) dus het breien gaat niet zo goed vandaag (typen trouwens ook niet). Vandaag dus een wat slechtere dag. Mijn mail werkt niet dankzij KPN
, veel last van mijn nek/arm, kortom, beetje rustig aan doen. Misschien trekt het wel weer wat bij vandaag en kan ik aan de 2e sok beginnen.
Danseresje schreef:Foto's van mijn sokjes volgen nog! (tenminste, als jullie dat leuk vinden en willen natuurlijk!)
Danseresje schreef:Lijkt me lekker, maar toch ook weer niet, zo'n waterbed. Heb jij een apart slaapgedeelte voor jou en je man patpen of schommel jij heerlijk mee als je man zich omdraait (en andersom natuurlijk ook!)?