Thanks meiden! Is ook gewoon weer even wennen, toen we elkaar leerden kennen reed hij ook al op t buitenland, voor de beide kids is het denk ik moeilijker...
krisis ook al een lekkere dame Lekker koppie!
Dobbel jij haakt echt op de turbo, maar wederom erg gaaf!!!
Pfffff.....ben nu speelmuisjes voor de kat aan het maken gevuld met catnip. Heb heel even pauze genomen.....wordt een beetje scheel van die kleine frutsels hahahaha! Ik heb er nog wel wat te gaan,m,n broertje wil er een paar voor zijn katten en m,n eigen poezels zijn er ook gek op!
ankem
Geplaatst: 13-03-12 13:43
Ik heb de afgelopen tijd veel gehaakt, alleen haak ik bijna geen ami's meer. Ik heb daar op dit moment niet zoveel aardigheid in. Ik heb de andere projecten hier niet gepost, omdat het een ami topic is. Moet ik een apart haak topic openen, of zijn andere projecten hier ook welkom?
Zo, ik kom hier even binnen vallen, hahaha. In mijn zoektocht naar 'help, ik zoek een hobby' ben ik dit topic tegengekomen en wat een leuke dingen zie ik hier voorbij komen zeg!!! Is dit heel moeilijk om te leren of valt dat allemaal reuze mee? Het lijkt allemaal zo moeilijk
Voor ik een paar maanden geleden bedacht had dat ik wilde haken kon ik absoluut niet haken.Ja vingerhaken ging nog net Ik heb toen een haaknaald gekocht en een bol wol en heb via youtube leren haken.Eigenlijk moet je dus gewoon beginnen en het jezelf aanleren.Ik had nooit verwacht dat ik het zo snel onder de knie zou hebben maar nu kan ik het aardig.....al zeg ik het zelf
ankem dit is een topic voor alle soorten haken hoor, dus lekker laten zien, ik haak ook niet alleen amigurimi, heb ook een omslagdoek voor vriendin af ondertussen. moet nog op de foto.
tis snel te leren, ik zelf heb het via youtube geleerd, maar er zijn ook mensen die het makkelijker vinden om via een persoon te leren haken, gewoon proberen een haaknaald koop je voor 1 euro (2stuks) bij de zeeman tegenwoordig.
Wibra heeft trouwens ook wol en haaknaalden. Ik zelf haak het liefst met haaknaald 3 maar dat is voor iedereen verschillend.Kwestie van uitproberen dus.
jawel hoor, had ze laatst nog in de vingers daar, maar wellicht zijn ze daar ook alweer op, maar laatst nog niet. ze hingen toen aan een schot rechts voor de kassa aan de muur, lag dus niet meer bij de wol toen.
neee ik keek voor iemand anders, gebruik zelf alleen maar clover maar lief dat je het vraagt, wil je me je adres nog even wappen, ligt hier weer een doos op tafel ingepakt klaar, kan ik die morgen bij het postkantoor deponeren.
hier gisteren weinig gehaakt voor de verandering, 1 sleutelhanger. vandaag gaik nog minder haken, mijn neef wordt geopereerd (blaaskanker) duimen op geen uitzaainingen hij isnog maar 37 en normaal komt blaaskanker bijna nooit voor bij jonge mannen. dus spannende dag vandaag.