LeonieL schreef:Jeetje. dat kán niet!!!
edit: Ik bedoel : Dat kan niet digitaal getekend zijnIk bedoel niet dat jij nooit zo goed zal worden XD
Het is ook niet digitaal.

HDD, op mijn blog (zie onderschrift) staan wel wat verdwaalde dingetjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LeonieL schreef:Jeetje. dat kán niet!!!
edit: Ik bedoel : Dat kan niet digitaal getekend zijnIk bedoel niet dat jij nooit zo goed zal worden XD
Fiffill schreef:LeonieL schreef:Jeetje. dat kán niet!!!
Het is ook niet digitaal.En om heel eerlijk te zijn vind ik er niks aan.
Ieder zijn ding
TinkerTom schreef:Ochh jee ik heb wat losgemaakt geloof ik![]()
En ja ik weet wat ik roep...en ik heb ik het verleden al genoeg bewezen dat ik kan tekenen en dat ik niet overtrek en/of bewerk...![]()
dus jaloers?? nou nee hoor...maar vind het jammer dat de "markt" bedorven wordt door mensen die zeggen digitaal te tekenen maar in feite enkel foto s overtrekken en bewerken en daar nog over liegen ook...daar zijn ellende lange discussie over geweest...
Ik en nog een aantal tekenaars van het "eerdere uur" zien te makkelijk wanneer een portret zelf getekend is of is overgetrokken...
en ja ik ben ook ergens begonnen..in het begin maakte ik rasters om te kunnen schetsen...op den duur is dat verdwenen en is het zonder gegaan.
Met een schets ben ik makkelijk een uurtje bezig om hem perfectionistisch te krijgen...met het invullen ervan ben ik ook zo uurtjes mee bezig...
al met al ben ik met een hoofd enkel al wel zo n 6-8 uur bezig....![]()
en verder...moet men maar geloven wat die wil geloven...je trapt erin of niet...dat is ieders eigen keus...
maar door "dat soort" mensen ligt mijn tablet al enige tijd in het stof....