[INFO] Aanvraag en resultaat topic tekenen *Overig*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:28

LeonieL schreef:
Jeetje. dat kán niet!!!

edit: Ik bedoel : Dat kan niet digitaal getekend zijn :') Ik bedoel niet dat jij nooit zo goed zal worden XD

Het is ook niet digitaal. ;) En om heel eerlijk te zijn vind ik er niks aan. :o Ieder zijn ding :D

HDD, op mijn blog (zie onderschrift) staan wel wat verdwaalde dingetjes :) maar heb dit jaar alleen op mijn opleiding veel gedaan, daarvoor een paar maanden niet omdat ik in het buitenland zat en daar niet zoveel teken/schildermogelijkheden en materialen had (eigenlijk geen :+ )

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:31

Dat is een kwestie van smaken verschillen ;) Ik houd van surrealistisch (Dali) of realistisch zoals Halvorson. Mondriaan of Picasso vind ik knap werk, maar zal hier nooit aan de muur hangen (als ik het al kon betalen :+ ).

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:32

Jongens, niet teveel off topic.

Fenrir

Re: [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic tekenen *Overig*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:33

Dit is idd wel erg offtopic O:) ik vind het wat saaitjes, doe mij maar wat meer kleur, Mondriaan is ook niet zo mijn ding... ben meer van de middenweg :D

Zo, nu zal ik weer braafjes ontopic gaan reageren :Y)

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:37

:o En ik zal vanavond een tekening plaatsen waar ik nu mee bezig ben van een hondje uit dit topic (en ik zal proberen wat meer kleur toe te voegen) :D ;)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:51

Afbeelding

:)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:05

Fiffill schreef:
LeonieL schreef:
Jeetje. dat kán niet!!!

edit: Ik bedoel : Dat kan niet digitaal getekend zijn :') Ik bedoel niet dat jij nooit zo goed zal worden XD

Het is ook niet digitaal. ;) En om heel eerlijk te zijn vind ik er niks aan. :o Ieder zijn ding :D

Ik vind het ook te realistisch. Kun je net zo goed een foto ophangen.. Wel heel knap natuurlijk.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:02

Ochh jee ik heb wat losgemaakt geloof ik :+

En ja ik weet wat ik roep...en ik heb ik het verleden al genoeg bewezen dat ik kan tekenen en dat ik niet overtrek en/of bewerk... :o

dus jaloers?? nou nee hoor...maar vind het jammer dat de "markt" bedorven wordt door mensen die zeggen digitaal te tekenen maar in feite enkel foto s overtrekken en bewerken en daar nog over liegen ook...daar zijn ellende lange discussie over geweest...
Ik en nog een aantal tekenaars van het "eerdere uur" zien te makkelijk wanneer een portret zelf getekend is of is overgetrokken...

en ja ik ben ook ergens begonnen..in het begin maakte ik rasters om te kunnen schetsen...op den duur is dat verdwenen en is het zonder gegaan.

Met een schets ben ik makkelijk een uurtje bezig om hem perfectionistisch te krijgen...met het invullen ervan ben ik ook zo uurtjes mee bezig...
al met al ben ik met een hoofd enkel al wel zo n 6-8 uur bezig.... :o

en verder...moet men maar geloven wat die wil geloven...je trapt erin of niet...dat is ieders eigen keus...
maar door "dat soort" mensen ligt mijn tablet al enige tijd in het stof.... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:28

TinkerTom schreef:
Ochh jee ik heb wat losgemaakt geloof ik :+

En ja ik weet wat ik roep...en ik heb ik het verleden al genoeg bewezen dat ik kan tekenen en dat ik niet overtrek en/of bewerk... :o

dus jaloers?? nou nee hoor...maar vind het jammer dat de "markt" bedorven wordt door mensen die zeggen digitaal te tekenen maar in feite enkel foto s overtrekken en bewerken en daar nog over liegen ook...daar zijn ellende lange discussie over geweest...
Ik en nog een aantal tekenaars van het "eerdere uur" zien te makkelijk wanneer een portret zelf getekend is of is overgetrokken...

en ja ik ben ook ergens begonnen..in het begin maakte ik rasters om te kunnen schetsen...op den duur is dat verdwenen en is het zonder gegaan.

Met een schets ben ik makkelijk een uurtje bezig om hem perfectionistisch te krijgen...met het invullen ervan ben ik ook zo uurtjes mee bezig...
al met al ben ik met een hoofd enkel al wel zo n 6-8 uur bezig.... :o

en verder...moet men maar geloven wat die wil geloven...je trapt erin of niet...dat is ieders eigen keus...
maar door "dat soort" mensen ligt mijn tablet al enige tijd in het stof.... :o

Ik wou nog reageren, ik zie in 's hemelsnaam niet in waarom TinkerTom jaloers zou moeten zijn!
Jammer dat we niet meer zo vaak werk van je zien langskomen. :)

Zelf blijf ik trouwens gewoon bij pastel en papier... Digitaal vind ik leuk en ik wil het ook echt een keertje proberen, maar het kan wat mij betreft niet op tegen papier en krijt. :)

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:33

Ik ben wel weer met een werkje/opdracht bezig maar de "zin" is een beetje weg...
misschien moet ik gewoon even doorzetten....

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:21

Ik ben erg benieuwd naar nieuwere werken van jou TT. mede door jou wou ik het digitale tekenen een keer proberen. maar het is niets voor mij.. -n- geef mij maar een potloodje en een papier. daar kan ik veel meer mee :P

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:16

Het hondje van Femkesofie:

Afbeelding

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:47

Wauw schitterend, de combinatie van achtergrondkleur met die van de hond & de levendigheid die het oog uitstraalt! +:)+

Daar zal Femkesofie vast blij mee zijn! *\o/*

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:18

LeonieL schreef:
hoi. ik zoek nog foto's van mensen.
kinderen, baby's. volwassenen.. dat maakt allemaal niet zoveel uit. Zolang het een goede foto is.
X Leonie

Afbeelding

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:15

Heel erg mooi gedaan!
Ik ben een beetje sprakeloos!
Hahaha echt heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:30

Afbeelding

iemand die haar in een echte lijst wil en kan zetten? :P

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 07:58

HHD_Foto schreef:
Het hondje van Femkesofie:

WIP? :)

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:07

In mijn profiel staat van A tot Z hoe ik een tekening van een paard gemaakt heb, van dit hondje heb ik geen tussenstappen op beeld gezet.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:29

Is er nog iemand die mijn chihuahua wilt tekenen?

Afbeelding

Afbeelding

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:40

mooie babyfoto! die sla ik op.
Verder worden er weer mooie foto'sgeplaats. maarja, vakantie voorbij en volgende week tentamenweek..

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:53

Ik heb een verzoekje aan bokkers die digitaal tekenen.

Ik zou graag een digitale tekening willen hebben die bij de songtekst van 'over the rainbow' past. Bij interesse zal ik de songtekst pb'en.

Het is de bedoeling dat het op de babykamer van mijn zoontje komt te hangen (op canvas, ong. 40x60). Het onderstaande plaatje geeft weer zoals ik het in mijn hoofd heb, maar dan meer gericht op de songtekst. Graag zou ik de tekst in de tekening verwerkt willen hebben.
Afbeelding

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:33

Wie durft?
Afbeelding

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:12

Afbeelding
De hond van Zipporah, 2 uurtjes werk denk ik. Ik plaats misschien nog wel even een betere foto bij daglicht. Want nu is het meer 1 wazige vlek. XD

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 00:15

Oh heel gaaf gedaan! Super bedankt! Leuk ik plaats hem even in mijn profiel en op mijn andere internetprofielen :D