[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:41

Pagina 61:
Nog geen tekeningen

Pagina 60:
Babe: + 150€: geen commentaar
Vagolijntje: 10€, al leuk om naar te zien en de ogen vind ik voor een terrier al goed gelijkend. Er kan wel nog veel meer detail en contrast in verwerkt worden
Mytens: 10€, op zwart papier tekenen vind ik persoonlijk moeilijk, ik vind dat je het knap hebt gedaan. Je ziet op bepaalde plaatsen het papier door het paard en het is nog wat streperig. Snuit vind ik goed gelukt. Jammer van de manen die onafgewerkt, stro-achtig zijn.
Niessie: je eerste, het papier en kader vind ik mooi. Ik zou er 50€ voor geven omdat die zo speciaal getekend is. Die heeft iets. Van je tweede tekening moet je een foto zonder flits of lichtinval nemen, want je ziet de tekening niet goed.
Muurp: 40€, leuke tekenstijl. Ik zie dat je ervaring hebt in het tekenen van paarden, en dit is gewoon je stijl: niet gedetailleerd en stripachtig. Niet mijn stijl van mooi-vinden, maar leuk om in een kinderboek te plaatsen.

Pagina 59:
Plaudar: die manen, die kleuren die je gebruikt, echt chique. Ik wou dat ik dat zo kon. + 75€. Alleen jammer dat de onderste lijn van het kader scheef loopt. Deze mag met vrije hand, vind ik, maar dan wel een recht kader.
Mytens: de kleuren die je gebruikt en de tekening zelf (een oog met deel hoofdstel) vind ik leuk gevonden. Maar vb. de lederen riempjes van het hoofdstel zijn in het echte leven recht, dus hier zou dat ook mogen zijn. Maar toch leuk 13€
Lovelanga: 8€, je moet of er iets bijtekenen, of je tekening meer in het midden van het blad maken. De lijnen zijn nogal grof en overlappen elkaar. Een stripfiguur-effect nu, maar dat is niet slecht.

Pagina 58:
Marloez: allemaal netjes gedaan, geen fouten, haar is leuk gedaan. Ik heb er geen feeling mee, is ook iets wat ik niet graag zie, is puur eigen smaak hé. Je ziet wel dat je gewoon bent van dit te tekenen. 14€

Josav: erg speciaal, vele kleurtjes, eenvoudige expres uitgevoerde stijl. In jouw kringen krijg je hier waarschijnlijk meer dan 100€ voor. De tweede tekening vind ik spectaculairder door het gouden paard, de bergen vind ik een mooier dan in je vorige tekening. + 75€

Astridjhu: de beer op de muts van het kind is echt realistisch, zeg. Het kind op zich is ook leuk gedaan, maar vrij grof getekend. Meer contrast tussen het kind, kledij en het dekentje zou mooier zijn, nu lijkt het allemaal 1 geheel. 20€
Je tweede tekening is leuk. Het opstuivend zand vind ik echt goed gedaan. Het paard op zich is ook in orde. Jammer dat de staart zo plat lijkt en de ogen mochten meer 3D-effect hebben. 20€. De voorbenen vind ik het beste aan je tekening.

Pagina 57:
Colinde: +65€. Duidelijk te zien om wat het gaat, de Fries straalt ook kracht uit. De tekening komt alleen nogal vlekkerig over en aan de boog aan manenkam is wat gekliederd. De bitring is ook niet mooi rond. Dat zijn afwerkingspuntjes waarop je moet letten. Zoiets kan storend zijn op een tekening en zo alles tenietdoen.

STSAngels: dit zijn gewoon omtrektekeningen zonder diepte, details, inkleuring. Maar het zijn tekeningen dus ... per tekening 1€ voor de moeite

Kikovski: 3€, probeer volgende keer eens vacht te tekenen in je tekening. Wat je nu tekent in combinatie met vacht zou een goede start zijn.

Tinkerto: 23€ nek en borst zijn mooi gedaan met gebruik van meerdere kleuren. Alleen jammer dat door de tekening op het hoofd, het lijkt of het paard een te grote onderkaak heeft.

Horseydude: een stripstijl zonder fouten. 10€. Niet omdat het slecht is, maar omdat het een eenvoudige tekening is.

Muurp

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:46

@SDE; Wat vind je er stripachtig aan dan? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 00:33

@ SDE: Ik begrijp dat het inderdaad wat scheef lijkt. Maar de foto is niet goed genomen, waardoor de boel een beetje vertekent (dom van mezelf, I know). Toch bedankt voor je taxatie! :)

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:57

Muurp schreef:
@SDE; Wat vind je er stripachtig aan dan? :)

Eventjes teruggekeken en het is vooral de voorlok die het stripachtig maakt. Net een strooien dakje. De tekening is goed, maar doet me gewoon erg hard denken aan tekeningen die je tegenkomt in kinderboeken. Ik wou dat ik zo eenvoudig een tekening kon neerzetten op een blad papier. Bij mij moet ieder haartje er steeds opstaan :( .

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:42

De taxaties zijn gedaan dus ...

nu een tekening van mij.
A3 - grafietpotlood - 8 uren werk
Afbeelding

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 10:33

Ik ben geen professional, de taxaties zullen dan ook ver naast de echte waarde zitten. Mijn excuses!

Pagina 55
Yeye - Zou er nog niets voor vragen, maar al wel een leuke opzet! Als je gaat werken met schaduwen, oftewel zonder lijnen gaat denken, schiet het al heel erg op!
Myra - Heel mooi gemaakt, zeker als je naar de wat mindere foto kijkt. Prachtig! 50,-
Hoefijzer - Ook heel goed, zeer goed kleurgebruik. 150,-
Yeye - Stukken beter! Ga zo door en je kan al iets gaan vragen, zou het ook nu nog niet doen.
Tinkertom - Ik heb weinig met digitaal werk, desalniettemin heel goed neergezet. 40,-
HorseyDude - Wel heel mooi kleurgebruik, de details en afwerkingen missen heel erg. Als die er zijn zou je wat kunnen vragen.

Pagina 56
Tinkertom - Deze vind ik heel veel uitstraling hebben, ondanks dat ik weinig met digitaal werk heb! 60,-
Esther - Haha, leuke tekening! Zou er alleen niet iets voor vragen, tenzij de tekening als illustratie is bedoeld :) .
Sammyvriend - De opzet van de tekening is heel goed, het oog springt er goed uit. Wel lijkt de neus wat lang te zijn, en zijn de lagen pastel die er nu op zitten niet dekkend genoeg (papier schijnt er doorheen). 30,-
Sammyvriend - Leuke opzet met de kleuren, de achtergrond lijkt alleen wat krasserig. Desalniettemin 20,-
Saskiakefie - Ook een goede opzet, oogt alleen erg krasserig. Denk dat wanneer je dit wat beter af kan werken en er iets meer schaduwen zijn en kleurgebruik is je wat kan vragen!

Pagina 57
Colinde - Hele leuke stijl, geeft het portret heel veel karakter. 50,-
_STS_Angels_ - Lijkt allemaal nagetekend, zoniet, dan zou ik nog meer schaduwen erin verwerken. Zou er nu nog niets voor vragen :) .
Kikovski - De schaduwen mis ik een beetje, wel een leuke opzet. Ik weet dat je verderop een verbeterde versie heb staan dus ik taxeer deze niet :P .
Tinkertom - Er lijken wat foutjes in de verhoudingen te zitten, maar ook weer erg goed! 40,-
HorseyDude - Leuke schets! Als je die uit zou werken zou je er wat voor kunnen vragen!

Pagina 58
Marloez - Jammer dat je dit niet met ander materiaal doet, zou er dan nog meer uitspringen. Het houtskooleffect in het haar is wel heel mooi, maar in het lichaam lijkt het wat vaag. 15,-
JoSav - Ik heb weinig verstand van digitaal tekenen, wel onwijs mooi. 150,-
JoSav - Idem dito.
Astridjhu - Jammer dat de baby wat krasserig oogt! De uitstraling is namelijk wel heel lief, schaduwengebruik ook. 30,-
Astridjhu - Deze oogt een stuk beter. 40,-

Pagina 59
Plaudar - No comment, super kleurgebruik etc. 200,-
Mytens - Jammer dat de lijntjes dik ogen! 20,-
Lovelanga - Iets meer schaduwgebruik en wat meer detail zou de tekening nog levendiger maken, want deze opzet is heel leuk! 15,-

Pagina 60
Babe - No comment, heel erg mooi. 300,-
Vagolijntje - Nu nog iets meer kleurgebruik en iets meer geaccentueerd met schaduw en hij wordt al een stuk echter. 30,-
Mytens - De verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen. 15,-
Niessie - De foto lijkt het schilderij niet goed weer te geven (schaduwen zie ik er niet goed op staan), jammer, want dan zit mijn taxatie er ook erg naast. 50,-
Niessie - Ook deze foto lijkt wat onduidelijk, ook hier lijkt het alsof de schaduwen niet mee zijn gepakt of er niet op staan. 30,-
Muurp - Werk zelf niet met het materiaal, dus no comment. Paard heeft een geweldige uitdrukking in ieder geval, heel lief neergezet. 150,-

Pagina 61
SDE - De oren ogen wat klein, het halster wat hoekig. 70,-

Afbeelding

Kleurexperiment
Aquarelpotlood (echter geen water gebruikt)
A4 formaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:34

Andante schreef:
[naam] - No comment, super kleurgebruik etc. 200,-

:oo Bedankt!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:37

Pagina 60
Muurp: Mooi. Ik vind alleen het kader erg slordig. De neus is echt aaibaar maar de manen zijn wat minder. Te afgelijnt, te symmetrisch, stripachtig. (wat voorgangers ook al bedoelden denk ik :) )
Er is niets mis met strips, maar hier past het niet zo goed bij vind ik. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is. 50 euro

Pagina 61
SDE: Nou.. De verhoudingen kloppen echt niet. Dat kan leuk zijn, maar hier is het volgens mij perongeluk en dan oogt het echt vreemd. Ook heb je hem vanuit verschillende hoeken bekeken wat de foute verhoudingen nog eens benadrukt. Hij mag ook wel meer diepte hebben. Neusje is wel mooi. 25 euro

Andante: erg leuk kleurgebruik. Hij mag van mij wel wat scherper. Maar dat is met aquarelpotlood zonder water wel moeilijk te verbeteren denk ik. Als je met potlood wil werken, bereik je meer met pastel of coloursofts ofzo. Maargoed, hij is mooi. Je hebt ook echt de uitstraling van een arabier hgoed neergezet. De verhoudingen zijn wel wat uit elkaar getrokken. Zo is zijn neus wel erg lang bijvoorbeeld, zitten de ogen erg hoog, is de overgang nek-oren vreemd, maar dat geeft juist een meerwaarde aan de uitstraling en benadrukt die arabierentrekjes. Dus het staat er wel bij :) .
Wel jammer dat hij zo klein is. A4 en dan nog heel je blad bijlange na niet gevuld. :) 30 euro

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:39

Dankjewel voor je taxatie! Mag ik je er trouwens wel op wijzen dat ik dit portret van een foto heb genomen: zowel de neus als het oog zijn ook zo op de foto. Pagina 97 van het "wiewilmijnpaardtekenen" topic. Foto is ook niet echt representatief, onder weinig belichting genomen. Wel klopt het dat het portret klein is... Daar heb ik wel vaker last van :o .

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:48

Ik ben hem even gaan bekijken en ik moet je toch tegenspreken. Je moet eens goed kijken naar de vorm van het hoofd. Bij jou lijkt het in elkaar gedrukt, alsof het met zijn neus tegen een muur is gelopen en alles een deuk heeft gekregen. Hij loopt 'opgekropt'.
Ik vind het overigens een zwak excuus het op de foto te steken. :) Je spreekt zelf over 'een portret'. Wil je een portret tekenen, zorg dan voor een (voor jou) duidelijke foto. En je moet niet exact een foto namaken. Dan kan je beter gewoon een foto trekken. Als je een portret tekent, moet er iets anders inzitten dan op een doodgewone foto. Als bijvoorbeeld het oog pikzwart is op de foto, moet jij dat niet pikzwart maken 'omdat het op de foto zo is'. Want een oog is niet pikzwart. Dan maak je er gewoon zelf een oog van. :)

Ik vind de foto in het topic overigens helemaal niet zo onduidelijk. Het is een feit dat ze onderbelicht is, maar details zijn toch behoorlijk goed te zien hoor. :) Het is zelfs een betere foto uit het wiewilmijnpaardtekenen topic :P

Hoop dat je wat hebt aan mijn tips.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:04

Ik bedoelde met foto de foto van de tekening ;) .
Ik gebruik geen foto's die ik niet goed vind. En ik teken ze al helemaal niet letterlijk na, heb een silhouetschets gemaakt met het oog en de neusgaten aangegeven, daarna gaan prutsen met hier en daar foto erbij voor de schaduwen. Overigens heb je wel gelijk dat de neus anders is :j, maar ik zou dat dan niet gelijk een verhoudingfout noemen. Maargoed, dat is natuurlijk omdat ik anders tegen de voorbeeldfoto en tekening aankijk dan jij. Paard op de voorbeeld foto heeft het wel voor mijn gevoel in ieder geval. Overigens heb ik uberhaupt geen zwart gebruikt in de tekening, als je het oog bedoelt... Dat laat de foto dus niet zien.
Misverstandje dus :) .

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:24

ow misverstand inderdaad. :) En dat oog was een voorbeeld en ging niet persé over jou tekening hoor. En of je er nu een zwarte of een donkerblauwe bol van maakt.. zo veel verschil geeft dat niet in dit geval. :P
Maar ik blijf erbij dat de verhoudingen niet kloppen. Zo zit de kaak in de nek geduwd. Maar ik heb je al gezegd dat ik het niet storend vind.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:01

Aha, ik snap nu wat je bedoelt :j . Oog is ook niet donkerblauw, er zitten verschillende tinten in, maargoed, dat is niet te zien. Als ik daar niets over wil horen moet ik maar een betere foto plaatsen denk ik.
Wat betreft de nek, dat heb ik wel met opzet gedaan, maar snap dat dat voor een arabier niet echt de bedoeling is. Zal wel een tik van mij zijn, meestal kies ik voor de zware hengstennekken, nu dus ook weer een beetje. :o
In ieder geval bedankt voor je tips! :)

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:07

Ik ga even van achter naar voren, dan kan ik makkelijker kijken hoever ik kom :)

Pagina 61

Andante Mooi plaatje, er lijkt een soort gloed over het paard te liggen en vooral de neus vind ik erg mooi gedaan, toch ‘pakt’ het geheel me niet echt.
:$ 30,-
SDE Oef lijkt me moeilijk al die stippels. Ik heb het idee dat de neus misschien wat smal is, maar ik vind het wel een mooi plaatje.
:$ 30,-

Pagina 60

Muurp Mooi zeg, gaaf dat je ook de achtergrond hebt gekleurd.
:$ 50,-
Niessie Ziet er goed uit voor wat ik nu zie, maar door de spiegeling van de flit(?) kan ik het eigenlijk niet goed beoordelen.
Mytens Ik vind je werk een beetje plat, vooral de neus, de manen zijn ook ietwat statisch.
:$ 15,-
Vagolijntje Opzet e.d. is leuk, alleen erg weinig schaduw en dieptewerking, dat zou hem wel verbeteren denk ik!
Babe Ik vind hem echt super mooi, moeilijk om te taxeren, maar hier kun je zeker wel een hoog bedrag voor vragen.
:$ Zo’n 150,- ?

pagina 59

lovelanga Je tekening is nu nog niet veel meer dan een schets, probeer veel licht donker verschillen aan te brengen, dan krijg je diepte in je tekening!
Mytens Ik vind deze nog ietwat plat
Plaudar Ziet er mooi uit zeg, goed kleurgebruik.
:$ 50,-
astridjhu Wouw de baby is erg mooi geworden zeg! Wel vind ik het jammer dat de huid van de baby dezelfde structuur heeft als de kleertjes e.d. Paard heeft een mooie glans, maar ik heb het idee dat er iets in de nek niet helemaal klopt. Ik neem verder aan dat het A4 is?
:$ baby: 30,-
:$ paard: 20,-
Josav Eerste vind ik wel 100 euro of meer waard, maar bij de tweede vind ik dat de ruiter niet echt bij het paard en het landschap past, even als het tuig, dat er opgeplakt uitziet.
Marloez Ik vind hem een beetje leeg, ik denk dat hij bijv. ingekleurd beter uitgekomen zou zijn.

Afbeelding

Passant
kleurpotlood
A3

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:03

Andante, je snapt nog steeds niet wat ik bedoel. Maargoed, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, anders blijven we discussiëren. :)
Een arabier kan ook een hengstennek hebben? Elk paard kan dat hebben. Daar is niks mis mee. Je moet gewoon je tekening is naast de foto leggen en dan van de ane naar de andere kijken. Dan zie je direkt dat de vormen helemaal anders zijn en dat sommige verhoudingen niet kloppen. Lees dan misschien mijn tips eens opnieuw. Maargoed :)

Nevony: Leuk gedaan. Ik vind alleen de twee grijze vlakken te opvallend en te weinig ingewerkt. Als je de overgangen rustiger en glijdender zou maken, was het een mooier geheel. Ook stoort het me nogal dat je duidelijk ziet dat je in dezelfde richting 'kleurt'. In da vacht stoort het niet zo erg, maar het is vooral de neus die je zijn diepte afneemt op deze manier. Ook had je misschien voor een andere tint grijs kunnen kiezen. Deze lijkt me onnatuurlijk licht. Verder mag je wel met wat meer kleur experimenteren en mag de afwerking scherper. :) 35 euro

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:15

pagina 60
Niessie:
1e Erg mooi, alleen niet goed te bekijken ivm lichtweerkaatsing van het glas. 75 euro
2e leuk vooral de zilvere/witte details 25 euro
Muurp:
De ogen zijn erg mooi uitgewerkt. Jammer dat het paard een deken op heeft. Ik moest 2x kijken voordat
ik het doorhad. De achtergrond had ik niet zo vlekkerig gemaakt. 35 euro

paginA 61
SDE: grappige tekening, is dit ook de bedoeling? Neus lijkt lang en oren klein, niet echt in verhouding.

Andante:
Grappige en lieve tekening. 20 euro

Nevony: Mooie tekening alleen erg streperig/krasserig. 20 euro.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:09

Moderatoropmerking:
Bericht leeg gehaald wegens spam
Laatst bijgewerkt door Mireille op 20-03-09 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: mod

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:14

wat is het hier stil.. niemand meer iets nieuws :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:57

Nou vooruit, dan zal ik nog wat plaatsen. ;) Mijn taxaties staan op pagina 58, ik zal de mensen die daarna werk hebben gepost later nog bijtaxeren. :)

Geen recent werk, maar ben nog steeds tevreden over deze poster. Hij is ongeveer 48 x 17 cm, grafiet. Inclusief schetsen en concepten denk ik dat er ongeveer 20 (?) uur inzit.

Misschien een beetje lastig te taxeren omdat het nogal "anders" is, dus ik geef jullie wat achtergrondinformatie. Ze is geïnspireerd op de Art Nouveau posters van Alphonse Muncha.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te werken met de elementen die hij gebruikte tijdens zijn tijd in Parijs. Als basis voor de houding en de handen heb ik "Medee" genomen, een van mijn favoriete posters van hem over Sarah Bernhardt. Ik heb het haar de typische krullen gegeven, lange draperieën gebruikt en ornamenten voor de hoeken ontworpen. Ook de gestyleerde achtergrond en de vette omlijning van de persoon zijn kenmerkend. De tekstvakken onderin zie je op veel posters terug, ze dienden om de naam van het theater en het toneelstuk aan te geven.
De vouw in het midden zit er met een reden: omdat de posters zo groot waren konden ze niet in één stuk worden gedrukt, ze bestaan daarom uit 2 delen die later aan elkaar werden geplakt. Dat effect wilde ik ook creëren. :)

De dame op de tekening is Narcissa Malfoy, het opschrift 'toujours pur' is het credo van de familie Zwarts (voor de Harry Potter-fans).

De tekstvakken lijken hier scheef te zijn, maar dat komt omdat de fotocamera ze heeft vervormd. ;) Kijk daar dus even omheen.

Grotere versie: http://fleurstolk.deviantart.com/art/Art-Nouveau-82552021

Afbeelding

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:45

pff, erg leuk gedaan ! ik heb alleen geen idee hoe ik zoiets moet taxeren..

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:33

59.
Plaudar: Erg knap dat je dit met 3 kleuren en wit hebt gedaan (toch?)! Het heeft bovendien ook een heeel mooi resultaat gegeven! ik zeg 70,-.

Mytens: Als je je hand op het oog legt zou ik denken dat het een geweldige tekening vind. Superstoer, door de pastel en de kleuren (en nat. het hoofdstel) krijg je echt zo'n western-idee, dat heb je mooi over laten komen. Echter, het oog had veel beter gekund. Ik zou hier hoogstens een tientje voor wegleggen.

Lovelanga:
Nee, dit is hem niet, sorry. Zoiets kan bijna iedereen tekenen, dus ik zou hier echt geen geld voor geven. Als tekening opzich is hij leuk, maar voor de verkoop is hij nog te min. Gewoon doorgaan met oefenen ;)

60.
Babe: Dit is niet normaal meer hoor. Echt totaal geen idee, wel boven de 300,- ofzo.. Echt GEEN idee.

Vagolijntje:
Een tientje denk ik. Simpel maar wel leuk ;)

Mytens
: Iets aan de tekening stoort me heel erg. Weer een tientje.

Niessie: Wegens slechte foto's geen taxatie, maar ik vind met name nr 1 heel mooi ;)

Muurp: Ik vind hem iets hebben en aan de andere kant niet. Ik heb hier een tijdje over moeten nadenken maar ik denk zo'n 30,-?

SDE:
De verhoudingen kloppen niet en dat vind ik erg storen, maar verder is hij wel mooi ingekleurd en heeft hij uitstraling. Ook weer zo'n moeilijke.... 30,- denk ik.

Adante:
Wegens het formaat 20,- als hij groter zou zijn zou het echt meer zijn ;)

Nevony: De tip bij jou is echt om met de haarrichting mee te tekenen. De glans is wel echt heel goed, dus 20,-. Denk ik :')

Elanor: Zoiets zou ik zelf nooit kopen. Hij is wel echt heel mooi gemaakt, 25,- ? Zal wel veel te laag zijn...

Pastel op mi teintes Canson papier. Ongeveer a5 maar dat formaat is heel raar. Lang werk, hoeveel; geen idee.

Afbeelding

Karen_enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:25

Wat zouden jullie voor mijn tekening overhebben? :)
Heb hem niet in groter formaat helaas..
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:56

Eerst even de regels doorlezen graag. Eerst anderen taxeren voor je zelf plaatst.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:51

Afbeelding

ong 4 uur werk aan gehad.
Ik ben nu bezig met een paard maar dat wil nog niet lukken.

Karen_enter: iets meer schaduw en wat minder krassen ong 15,-
Laatst bijgewerkt door ietjelover op 28-04-09 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:52

Zie mijn post vorige pagina. Helemaal onderaan.

Het is de bedoeling éérst anderen te taxeren voor je zelf een tekening in het diepe gooit.