Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), maar zooo slecht voor deze challenge, want dan doorgaan met tekenen gaat gewoon echt niet lukken.
maar misschien dat het ook aan je pastel ligt, ik vermoed dat jij misschien betere kwaliteit pastel hebt en dat die beter hecht?
ik gebruik zelf nog talens fixatief daarvoor, omdat ik die ooit gekocht had en uit gemakzucht nog steeds gebruik. Als er betere op de markt zijn die een mooie afwerking geven dan hoor ik dat graag, want ik vind hem eigenlijk niet zo fijn werken (droogt soms wat vlekkerig op imo)
En weer serieus...ahum. Je schetsen zijn leuk om te zien, maar je ingekleurde werk vind ik pas écht leuk om naar te kijken. Een boekje met vogels in die stijl lijkt me echt heel erg gaaf. Je laatste vogel...ik weet het niet, hij doet me denken aan een meerkoet of waterhoen, maar daar kloppen de kleuren dan weer niet voor.
).
hoe hij het precies weet weet ik niet, ik denk dat Google bepaalde 'standaard vormen' heeft die bij verschillende overeenkomende afbeeldingen/dieren horen.

Telpeva schreef:Ik deed vanmiddag nog een ontdekking, ik had de link naar een van mijn tekeningen (katje met markers) gekopieerd en er op gezocht in google (iets met tijd te veel hebben denk ik). Google herkende hem als kat! De tekst 'cat' stond er letterlijk naast, en ik kreeg er ook allerlei kattenplaatje bij met soortgelijke katjes. Of ik kan goed tekenen of google is gewoon heel slim, maar ik vind het zo bizar dat google 'weet' dat het een kat is. Hoe kan dit![]()
Kijk hoe bizar
[ Afbeelding ]
eclair98 schreef:Ik vind het allemaal leuk en gaaf om te zien wat andere ervan maken maar vind het wel een giller dat mijn werkje nummer 3, een geprikvilt lapje, al gezeur op leverde dat t geen tekening was