Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carineken schreef:Welke steentjes en hoeveel kom je er te kort? Misschien is ee hier iemand die je kan helpen?
Deeskuh88 schreef:carineken schreef:Welke steentjes en hoeveel kom je er te kort? Misschien is ee hier iemand die je kan helpen?
26 ronde steentjes in kleur 3023. Daar heb ik al eens naar gevraagd hier, maar tot nu toe heeft niemand ze. Vandaar nu via de verkoper. Nadeel is dat dat nog zo lang duurt en hij dus nog zo lang 'bloot' ligt.
kiwana schreef:Ik meld me ook even aan! Ik heb er ook eentje besteld, 30x40 (kwestie van niet té groot te beginnen) op AliExpress
Jammer dat het nog zolang wachten is, heeft niemand toevallig eentje thuis liggen die hij/zij niet meer wilt
Iloveiswan schreef:Deeskuh88 schreef:26 ronde steentjes in kleur 3023. Daar heb ik al eens naar gevraagd hier, maar tot nu toe heeft niemand ze. Vandaar nu via de verkoper. Nadeel is dat dat nog zo lang duurt en hij dus nog zo lang 'bloot' ligt.
Helaas. Nog niet heb er 3 met vierkante liggen en de ronde zit die kleur niet bij.