Hahaha, nou, die kom ik vooral tegen, net als olifanten sla ze al vaak over, maar nu zijn ze wel een aantal keer voorbij gekomen haha . Suggesties voor kleurplaten mogen trouwens nog steeds per pb
Jammer Biebz.. Ik snap het wel, doe deze week alleen de veer. Die komt makkelijk af
LoveGlove
Geplaatst: 23-11-15 20:32
Biebz schreef:
Ik stop denk ik. Red het steeds niet. Heb nu een map met half afgemaakte tekeningen.
Dat heb ik ook
Yaralisa
Geplaatst: 24-11-15 07:40
Is het geen idee om de tekeningen een week lang in te mogen leveren in plaats van 2 dagen?
Normaal mag je je tekening zaterdag en zondag laten zien, maar als we die periode nou uitbreiden van zaterdag naar vrijdag? Dan heb je net iets langer de tijd om je tekening af te maken. En dan de zaterdag daarna mag je de nieuwe tekening weer laten zien. Dan verandert er niks voor de mensen die het wel in een week redden en de andere mensen hebben dan de tijd om (evt. om de week) mee te doen
Ja inderdaad, het zou jammer zijn als mensen hierdoor af gaan haken? Ik heb zelf namelijk ook vaak net te kort aan een week en heb ook heel veel onafgemaakte kleurplaten