Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:@lisette ik ben ook aan die tweede begonnen en heb echt bijna dezelfde kleuren uit gekozen dat is bijna eng gewoon. Ik kon mijn aandacht er niet bij houden en ben aan een ander begonnen. die is nog lang niet af. Maar ik vind het zo grappig ik heb ook die gele rand en dat zalm rolze en paars
Lisette0 schreef:waxmeltsenzo schreef:@lisette ik ben ook aan die tweede begonnen en heb echt bijna dezelfde kleuren uit gekozen dat is bijna eng gewoon. Ik kon mijn aandacht er niet bij houden en ben aan een ander begonnen. die is nog lang niet af. Maar ik vind het zo grappig ik heb ook die gele rand en dat zalm rolze en paars
Haha, dat is wel heel toevallig zeg. Nou ben ik wel erg nieuwsgierig naar die van jou![]()
Ik vond 'm ook best lastig, zo veel vakjes. Al doende zijn er steeds meer kleuren bij gekomen, omdat ik anders niet goed uit kwam
Was niet de bedoeling eigenlijk, maar vind 'm toch aardig geslaagd.
Lisette0 schreef:Ik heb vorige week een kalender gehaald om zelf in te kleuren.
Januari is af (en super cute)
[ [url=m/xQiiJD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ennnn ik heb een tijdje geleden deze mandala af gemaakt. Heel chaotisch, maar hij was erg leuk om te doen.
[ [url=m/UVfcuP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elmira30 schreef:He wat leuk dit topic! Ik kom er per toeval achter. Tjonge wat een mooie platen komen er voorbij zeg. Ik ben ook een tijd bezig met kleuren, ik ben nogal druk in mijn hoofd en ik wordt er heerlijk rustig van.
Ik ben nog wel zoekende wat fijn kleurt, ik heb stiften, potloden en stabilo fineliners. Wat vinden jullie fijn werken?