Yay heb nu ook m'n eigen Loombord dus ben ook druk aan t loomen. Heb vooral action elastiekjes die vind ik ook super fijn en maak vooral charms. Deze heb ik al gemaakt Eendje 3 uiltjes Peaceteken Muzieksleutel Slang
Wil morgen een nijlpaard maken
Ariannee
Geplaatst: 14-07-14 23:55
Heb gister een vos gemaakt, waarschijnlijk iets verkeerds gedaan hij viel uit elkaar oops
Nou, mn 50 zakjes zijn binnen. Valt me eerlijk gezegd wel wat tegen. De kwaliteit is duidelijk beter dan het pakketje van de marskramer. Maar er staat niet op de zakjes wat voor soort het is bijvoorbeeld. glow in the dark, warmte gevoelig, uv, pastel ect ect. En erg veel 'voetbal' pakketjes..
micky gemaakt, Nu m maar zo veranderen naar een minnie
Samsie
Geplaatst: 15-07-14 22:29
Vandaag ook allemaal loomspullen gekocht. Eerst 2 simpele armbandjes gemaakt en daarna een verschrikkelijke ikke poppetje en panda geprobeerd. Maar de panda viel half uit elkaar en er bleken 2 stiekjes gebroken te zijn. En bij het poppetje had ik iets verkeerds gedaan.
Ben nu al verslaafd, ga liefst hele nacht nog door. Maar dat vind vriendlief niet zo leuk.
Mijn bord is net gesneuveld, hij viel op de grond morgen even een originele loom halen bij bart smit
Ariannee
Geplaatst: 15-07-14 23:56
heb net een zonnebloem gemaakt, is niet veel werk maar je krijgt er wel pijn in je vingers van
ladypaard
Geplaatst: 16-07-14 06:35
Mijn "soort van eigen" variant op Micky gemaakt, en zo dus ook Minnie Mouse
veranderingen: hakje onder schoenen. Jurkje langer, en breder, dan lijfje bij Micky. Decoleté en mouwen, strik op het hoofd. Detail in jurk, waarvan een taille gemaakt.