Okee, ik denk de deskundigen hier zullen het wel weten hihi.
PPeetje
Geplaatst: 27-12-12 13:54
Met de dual kun je wat meer. Door de verschillende temperaturen kun je ook andere materialen bewerken (bijv hout). Ligt er net aan wat je wilt, voor een cap is een gewone hotfix genoeg. Heb ook een gewone en wil toch alleen steentjes plaatsen op stof en papier enzo. Dan is hij prima. Als je andere ambities hebt kun je beter een dual nemen.
De gewone kunnen ze uit de verpakking halen en in een bubbeltjes envelop versturen door de brievenbus. Die andere past waarschijnlijk niet door de brievenbus dan heb je verzendkosten
lijmresten verwijderen kan met de vlekverwijderaar van hg je hebt er een paar soorten in het is degene waar je ook bloed mee uit kleding kan halen met een wattenstaafje kun je over de lijmresten ermee gaan en losweken.
Mbt de applicators ik heb zelf 6 stuks verschillende. mijn voorkeur gaat uit naar de vacuüm en de dual applicator omdat je met de dual ook heel simpel hele grote stenen snel kunt verwarmen op de hoge stand en omdat er ook opzetstukjes zijn voor houtbranden op de hoogste stand. helaas kunnen deze niet door de brievenbus omdat de rand net een paar mm te hoog is.
eindelijk heb ik dan mijn creatie op mijn wedstrijdbroek gemaakt (helemaal trots) Ik vind het zelf echt super geworden, al was het wel een ramp om het er op te strijken