kallipooh; waw heb jij even heel dit topic getaxeerd! Bedankt voor de fijne commentaren!
Wat betreft jouw tekeningen; Ik vind het paard mooier dan de hond, die spreekt mij meer aan, dus zou ik ook iets meer geven daarvoor! Het paard 20 euro en de hond tja, 18 ofzo? (ik baseer mijn cijfers wat op jouw taxeringen; als jij een schilderij 50 euro waard vind, vind ik een tekening niet meer dan de helft waard eigenlijk.. :p Hopelijk begrijp je dat!)
Marieke: 30 euro, ik vind het een beetje onoverzichtelijk boven het oog Sanne : voor de 2e wel 25 euro , vind hem erg mooI! Amy8super: 20 euro vind hem echt mooi en sprekend. Tyrcanol: 20 euro ook erg mooi! Pietaaa: Ik vind dat je het al goed kan, maar ik zou er persoonlijk nog niks aan uitgeven
Nu mijn tekening, * Schaam schaam *, als ik sommige zie, waarschijnlijk taxeren jullie niks, maar ik wil ook graag tips, wat beter kan, zoiezo moet ik meer met contrast werken, maar dat kan ik niet ( spiegeling komt door de flits! )
Jolandee: Werk je met verschillende hardheden? (5,6,7,8B)? Dat zal vast al helpen om meer contrast te krijgen. Verder veel oefenen op de verhoudingen en dan lukt het wel! Dit is al zeker geen slecht begin!
Wauw, die is erg mooi ik zou hier wel 30,- voor willen geven
Schemerdier
Geplaatst: 08-07-12 14:33
Hoi, dit is de eerste keer dat ik hier iets toon , ik ben benieuwd
Ben hier wel niet goed in @kallipooh, mooi gedaan, ongeveer €20 ? Ik kijk wat raar aan tegen de staart en de nek @Jolandeee; veel oefenen en dan komt het wel goed! probeer idd eens met verschillende hardheden te werken, en een goede foto helpt vaak ook al
@ kallipooh ,, ja zal ik eens gaan proberen! ik heb het nu namelijk met 1 potlood gedaan! Die van jou vind k erg mooi! 25 euro, volgende keer zou ik het lichaam zelf wat strakker doen! Het lijkt nu een beetje een lichaam vol bobbels en heel erg ingevallen!
EmmaVZ
Geplaatst: 14-07-12 01:58
Again: Ik ben heel erg slecht in taxeren, dus ik geef alleen maar wat commentaar, ik hoop dat dat goed is
@Damned: Mooi mooi! Alleen het haar van de onderste persoon mag misschien wel iets meer schaduwen in en misschien wat donkerder?
Mijn recente werkje: A4, grafiet, idk-hoeveel-uren-werk ik denk meer dan 5 uur
nenahdm
Geplaatst: 14-07-12 07:33
Ik heb hier geen verstand van maar anders wordt er niets gezegd op mijn tekeningen xd kallipooh; Zou ik 25€ aan uitgeven Jolandeee; Eerlijk gezegd zou ik daar nog niet echt is aan uitgeven maar Gow with the flow Andere van kallipooh; Had ik zelf ook getekend, zeker 30€ (die van jou is veeelse beter ) Damned; een 25€ Amy8super: Mooi sober werkje ! 20€
Nu van mij
kallipooh
Geplaatst: 14-07-12 13:03
Bedankt voor de taxaties.
Damned: Jammer dat de tijdsdruk toch zichtbaar is.. Toch nog een sfeervolle plaat. €20 Amy8Super: Ziet er nog niet zo levendig uit. Meer contrast zou al veel doen. €10 xTitanic: Mooi contrast, het oog ziet er nogal donker uit (lichtpuntje kan al veel doen) en volgens mij is het oor nèt niet goed geplaatst. Toch ziet het er al mooi uit! €20
Amy8super: Mooi werkje! Let een beetje op de verhoudingen, de oren zijn bijvoorbeeld te groot. €15 xTitanic: Mooie contrasten, inderdaad is het oog een beetje donker. €15- €20 kallipooh: Onwijs mooi! Ik denk dat ik er wel €45- €50 voor zou geven.
En nu die van mij, durf hem bijna niet te plaatsen A3, potlood, ongeveer 8 uur werk.
@amy8super: 15-20€ @Titanic: €20 @Kallipooh €25-30 @baxter: vind ik persoonlijk een erg leuke stijl, maar nu is het nog meer een soort van schets, snap je? Misschien de volgende keer een achtergrond erbij of zorg dat het toch doorloopt tot onderaan je blad €10?
_baxter_: €15, ik heb het gevoel dat de verhoudingen niet helemaal goed zitten, en het oogt ook nog wat slordig. Het is een heel mooi begin, maar probeer nog wat meer uit te werken. Qua sfeer zit je wel goed, heel mooi contrast ook!
Tyrcanol: €25: Mooi! De verhoudingen zien er goed uit, maar de compositie had denk ik spannender gekund, net als de kleuren. Desalniettemin vind ik het een mooie plaat.
HorseyDude: Allereerst bedankt voor je hoge taxatie! En dan over jouw speciale werk: €10 (en dan taxeer ik voor A4 aangezien je het formaat niet vermeld hebt). Het contrast ziet goed maar het kan nog wat strakker denk ik.
Ladyharma: Zou je meer dan 2 werken willen taxeren? Da's fijner voor iedereen, denk ik. Als je de tijd neemt voor anderen, nemen ze ook de tijd voor jou. Over jouw werk: €15, ik vind het er nog wat onafgewerkt uitzien. Ook mis ik schaduwwerk en contrast op het hoofd. Zelfs als het licht er pal op valt, kan je nog mooi met contrast werken.