Ik ben bezig met de lollifant ^^ (heb ik het hoofd af, is mijn bol op) shiit, ik had nog ene heel klein bolletje lila wol en ik d8 dat het wel genoeg zou zijn maar niet dus nou ja, nu moet ik even alle hobbywinkels af op zoek naar dezelfde kleur lila....
Kaplaars
Geplaatst: 25-03-10 10:11
Raja: misschien eerst een ander klein patroontje doen? Goldie: ja, dat vind ook het minste gedeelte van het hele werk. Ben ook altijd bang dat het niet vast genoeg zit. Evine: Dat is lekker handig Het was toch geen heel bijzonder lila die ze nu nergens meer verkopen? Vonneke: hoe ging je les?
Ears ( van tijgertje ) Rnd1: Work 7 sc in a ring. Heb ik gewoon een magic ring met 7 steken! Rnd2: 2 sc in each sc around ( 14 ) Dit snap ik ook nog, gewoon iedere steek verdubbelen.
Maar toen,... Rnd3: *sc in next sc, 2 sc in next sc*; rep from * around ( 7 times ) (21) Rnd4: *sc in next 2 sc, 2sc in next sc*; rep from * around (28)
MootjeK
Geplaatst: 25-03-10 13:07
Rnd 3: *1 vaste in de volgende vaste, 2 vasten in de volgende vaste* 7x herhalen Rnd 4: * 1 vaste in de volgende 2 vasten, 2 vasten in de volgende vaste* 7x herhalen
Ja dus om het nog makkelijker te maken want het was me inmiddels gelukt moet je in ronde 3 iedere 2de steek vermeerderen. En in ronde 4 iedere 3de steek vermeerderen, zo vind ik het het makkelijkst