Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

toch bedankt 
LeonieL schreef:Jezus. HDD hoe doe je dat zo snel? Je spamt het hele topic vol. Grrr...
Ga vooral zo doorEcht leuk om te zien hoe je ook steeds een beetje beeter word. ik heb respect voor je. mijn tekentablet ligt hier al bijna een jaar te verstoffen. het doet dienst als boekenplank.. onwijs zonde..
prachtig portret van die rottweiler. die staat op mijn verlanglijstje. nog een dag en dan vakantie
en zeg niet dat het niet waar is...want het is wel zo... TinkerTom schreef:LeonieL schreef:Jezus. HDD hoe doe je dat zo snel? Je spamt het hele topic vol. Grrr...
Ga vooral zo doorEcht leuk om te zien hoe je ook steeds een beetje beeter word. ik heb respect voor je. mijn tekentablet ligt hier al bijna een jaar te verstoffen. het doet dienst als boekenplank.. onwijs zonde..
prachtig portret van die rottweiler. die staat op mijn verlanglijstje. nog een dag en dan vakantie
Dat is niet zo moeilijk hoor als je foto s bewerkt en of overtrekten zeg niet dat het niet waar is...want het is wel zo...

)bedoelt 
TinkerTom schreef:LeonieL schreef:Jezus. HDD hoe doe je dat zo snel? Je spamt het hele topic vol. Grrr...
Dat is niet zo moeilijk hoor als je foto s bewerkt en of overtrekten zeg niet dat het niet waar is...want het is wel zo...
die WIP blijft ook uit namelijk........ ben wel benieuwd of er geschetst wordt of gewoon overgetrokken 
ponylies schreef:maar effe gewoon interesse he
hoe lang hoor je over een digitale tekening te doen dan eigenlijk ?
want je hoort op een leeg vel te beginnen toch?
.

Ach, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten nietwaar?
Afgelopen weekend had ik geen tijd om te tekenen en de laatste drie dagen was ik ziek, zwak en misselijk
) per stuk. Het paard wat nu in mijn profiel staat zo'n 3 uur.
En nu ga ik weer een paar mensen blij maken met m'n digitale tekeningen ...
en dan bijv ook over het zelf schetsen terwijl er gewoon wordt overgetrokken, dat soort dingen 
en beterschap trouwens

Maar ben druk aan het oefenen daarmee

Voel me al weer aardig beter

(niet alleen bij jou trouwens, ik zie het bij veel mensen) zoals blauw, groen, geel, rood etc. ipv gewone bruintinten bijvoorbeeld. Geeft meestal net dat beetje extra aan je werk en het kan het juist realistischer maken ook al klinkt het misschien gek
ik gebruikte vroeger ook alleen de standaard kleuren maar eigenlijk blijft dat al gauw altijd een beetje saai op een bepaalde manier

Klopt, ik durf niet genoeg. Laatste keer dat ik daadwerkelijk lef toonde werd het niet zo goed ontvangen (was niet op Bokt overigens). Was deze tekening: klik
maar moet zeggen dat ik het stukje kont/lijf van het paard bijv al veel mooier vind, zit kleur in maar wel subtiel
en wat meer contrast, krijg je gelijk al wat meer diepte.
dan moét je wel

En tot die tijd vind ik het leuk om te oefenen op beestjes van Bokkers en dat gaat niet zo extreem nee. Heb trouwens net je "The Fight" gezien op Deviantart, erg mooi, sterk!