! Lijkt me erg leuk om kennis met de toverstokjes te maken, misschien een leuk cadeau voor sinterklaas ofzo
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! Lijkt me erg leuk om kennis met de toverstokjes te maken, misschien een leuk cadeau voor sinterklaas ofzo
. Fnanne schreef:Een educatieve meeting, centraal staan de Toverstokjes![]()
Enne Lon, thanks hè?
zal het nooit meer doen
)
Lontje schreef:Fnanne schreef:Een educatieve meeting, centraal staan de Toverstokjes![]()
Enne Lon, thanks hè?![]()
zal het nooit meer doen
![]()
![]()
![]()
(had ik niet gezegd dat ik erover zou denken?![]()
)
Uhm Fnanne ..... ik geloof dat wij moeten gaan overleggen![]()
Kijk het zit zo .... ik heb namelijk een plannetje ....![]()
![]()

Lontje schreef:Fnanne en ik gaan eerst ff overleggen over haalbaarheid en waar en wanneer en en ... nou ja en dan komen we bij jullie terug ok?
Mocht het moeilijk zijn om geschikte plek te vinden kan het anders eventueel ook wel bij mij in voorthuizen, in principe ruimte zat
, zal manlief al lief moeten aankijken om me te chaufeuren, kan niet zo'n lange afstanden meer rijden helaas.
Daar moet je immers 18 voor zijn

Amon_ schreef:hoho nog niet verder weg voor mij hoor, zeist is al een 50 minuten, zal manlief al lief moeten aankijken om me te chaufeuren, kan niet zo'n lange afstanden meer rijden helaas.
En je moet er wat voor over hebben, want kan niet met iedereen rekening gehouden worden denk ik.. Weet niet of lon het zo prettig vind en de mogelijkheid heeft het bij haar thuis te doen.. Maar we wachten rustig af
Ben wel heel benieuwd naar de plannen 
Bied alleen aan dat ik eventueel wel plek heb mocht het moeilijk zijn om een geschikte ruimte te vinden
(moet dan evengoed het hele eind van Texel komen hoor
) babe schreef:ik moet dus uit friesland komen
Wil wel graag komen, maarja.. zien we nog wel of dat kan
Wendy15 schreef:babe schreef:ik moet dus uit friesland komen
Wil wel graag komen, maarja.. zien we nog wel of dat kan
Of je (en nelleke?) komt de dag vantevoren naar voorthuizen en dan reizen we samen daarheen waar het is?
? Gaan een beetje offtopic..
Wendy15 schreef:Misschien makkelijkst als lon en 10 de plannen ff uitdenken en dan een topic openen waar de rest ook in kan vergaderen?
ik zet de link wel hier in dit topic als het zover is maar geef ons ff tijd
Ik heb er nu 31, en ik kreeg er een gratis kwastje bij waarvan ik niet weet hoe ik hem moet gebruiken
Heeft niet per se wat met je potloden te maken ( ik keek eerst ook, huh? Deze potloden zijn niet wateroplosbaar toch?)