Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Ik gok dat je het nu niet meer kunt maken om mensen naar huis te sturen als ze om handtekeningen gaan vragen, Sanna...
Justy schreef:Wat zei ik dan?![]()
Ik moet er niet bij nadenken dat het zaterdag al is want dan doe ik geen oog meer dicht
Ik wil trouwens ook een gesigneerde cd hoor, met een persoonlijk tekstje enzo
rommie schreef:Justy schreef:Wat zei ik dan?![]()
Ik moet er niet bij nadenken dat het zaterdag al is want dan doe ik geen oog meer dicht
Dan is het maar goed dat je al vanaf vrijdag afleiding hebtIk wil trouwens ook een gesigneerde cd hoor, met een persoonlijk tekstje enzo
Nerwen schreef:rommie schreef:
Dan is het maar goed dat je al vanaf vrijdag afleiding hebtIk wil trouwens ook een gesigneerde cd hoor, met een persoonlijk tekstje enzo
Die je later, als Sanna wereldberoemd is, voor veel geld kunt verkopen

Er waren iets minder mensen dan ik verwacht had, uiteindelijk een stuk of 50 denk ik, maar het was echt een geweldige avond. Ik was ook eigenlijk nauwelijks zenuwachtig uiteindelijk
Het liep ook gewoon allemaal heel lekker en ontspannen.
Zo leuk om een zaal vol mensen te hebben die me lief zijn, heel bijzonder 

) en er is een Belgisch radiostation dat me wil interviewen

Deze dame heeft talent.
Song of light is niet één van mijn favorieten persoonlijk, maar het is wel een goed nummer. Je moet die CD alleen echt niet luisteren als je net ruzie hebt gemaakt met vriendlief

Sylvia schreef:Ga je die "protestsong" die je gisteravond deed op je volgende CD zetten?

):