[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

love_fylkir_

Re: [Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:52

nou ik ga ook maar eens taxeren maar ik begin wel vanaf pag.3
babeik vind hem erg mooi de achtergrond maakt het ook echt OK dan! af 50 euro
nujaromooi getekend ik zou de manen wat donkerder maken 15-20 euro
astridjuh1 vind ik origineel zoals je hem getekend hebt vind de tanden een beetje storend andere stijl 5-10 euro . 2 en 3 5 euro
Eliine ik weet even geen commentaar 8 euro
nujaromooi oog mooie neus jammer van het ribbelige papier 10 euro
pag. 4
eliineweet geen commentaar het doet me niet zo veel 25 euro
babewauw wat een kleuren in die manen Pling 45 euro
astridjuhikvind hem een beetje vaag maar dat kan ook door de foto komen 5 euro
fantinede oogjes zijn lief het groen versterkt de hond mooi 20 euro
fnannecompositi vind ik leuk. bij de neus hele mooie schaduwen 25 euro
magicunicornbij 1 vind ik een beetje tewijnig verschil tussen licht en donker 10 euro
bij 2 mooie manen 7 euro .
evelijn_mooie tekening hij kijkt echt 15 euro

zo en nu neem ik even pauze Knipoog

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:56

hier nog twee schilderij de afmetingen zijn 65x50
de flits vergeten uit te zetten
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 23:23

goed, komt ie.. Vanaf pag. 1 Nagelbijten / Gniffelen

Angelsditch: Mooi, je had de schaduwen iets minder hard kunnen maken, maar wel wat meer contrast kunnen aanbrengen. Z'n manen vind ik wat minder. --> €5,-
Fnanne: Mooi! Ik vind de achtergrond wat minder maar die zebra is echt heel leuk Ja --> €20,-
nelleke_h: je had beter een andere foto kunnen nemen Knipoog. Van wat ik er nu van zie --> €25,-
Angelsditch: ik vind deze minder dan je eerste. Hier zou ik niks voor geven.
Nujaro: je had veeel meer detail kunnen aanbrengen. Nu vind ik hem niets waard.
liedje_: hij is erg krasserig. Ook hier zou ik niks voor geven Knipoog
rooslovertje (muur Haha!): hij is leuk Lachen vind z'n voorplukje wat apart op z'n hoofd liggen. Denk dat ik dit nog niet zoveel waard vind maar je hebt een leuke stijl en ik denk dat je best wat kan als je veel blijft tekenen Ja
k_roosje_k: Ik vind ze beiden niets waard. vegerig met krasserige manen. Veel topics plaatsen hier op bokt om tips te vangen en flink dooroefenen Lachen.
edelweis: Hij is leuk! Lachen --> €20,-
highwaykind: Mooi! Heel sprekend Ja --> €25,-
angelsditch: veel beter dan de andere twee die je hebt geplaatst Lachen. --> €10,-
babe: geweldig! mooie kleuren gebruikt Lachen --> €50,-
nujaro: nog eventjes dooroefenen Lachen
astridjhu: 1e --> ik denk zo'n €15,- (vind z'n tanden trouwens iets minder mooi) De rest vind ik allemaal geen geld waard Lachen
eliine: leuk maar hier zou ik geen geld voor willen geven Lachen.
nujaro: nog even geen geld voor deze Lachen
eliine: wauw, dit is veel mooier dan potlood en papier Ja Geen idee wat je hiervoor zou kunnen vragen maar hij is echt prachtig! Lachen
babe: mooi! denk wel zo'n --> €50,-
astridjhu: ik vind er wat weinig contrast in zitten. Hier hang ik geen prijskaartje aan Lachen
fantine: hij is volgens mij wat uit verhouding Nagelbijten / Gniffelen --> denk zo'n €10,-
Fnanne: leuk Lachen --> €20,-
Magicunicorn: beiden zo'n --> €20,-
Evelijn: johnny Sigaar --> €15,-
sexy_back: hier hang ik geen prijsje aan Lachen
sinbad: hier zou ik nog niets voor willen geven Knipoog
astridjhu: 1: sorry, niets Lachen 2: leuk als plaatje in een kinderboek Lachen --> €5,-
wendy: jammer dat de foto wat slecht is --> €5,-
nog een keer wendy: heel mooi Ja --> €20,-
lontje: hij komt wat hard over. Misschien door het scannen? --> € 50,-
Evelijn: Leuk! --> €20,-
rooslovertje: [naam]! Haha! hij is heel tof geworden muur! Z'n manen zijn op de tekening mooier dan in het echt Clown
cinderella: hij is heel mooi Ja kleuren hadden iets feller gemogen --> €25,-
marthine: volgens mij is hij een beetje uit verhouding, maar ik vind 'm toch wel iets hebben --> €5,-
Josav: Geweldig dit! Geen idee wat je voor digitaal werk zou kunnen vragen maar ik denk wel over de €100,- Ja
astridjhu: nog wat oefenen Lachen
Fnanne: prachtig! Lachen --> €50,- minstens
Fantine: leuk, maar had wat meer detail gemogen --> €5,-
love_fylkir: ik kan je eerste foto niet zien. Andere twee: heel ehm.. apart. Zou echt niet weten hoeveel je hiervoor kunt vragen, sorry. Ik vind de eerste wat minder mooi moet ik eerlijk zeggen, de 2e vind ik wel wat hebben Lachen.

Zo, uitgetaxeerd Dromen

En eentje van mij Lachen
Maine Coon
Houtskoolpotlood, A3

Afbeelding

alena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:30

Vanaf pagina 1 Vork

Angelsditch : heel mooi hoofd ! alleen vind ik het zo jammer dat het paard op de foto ligd want dat geeft een heel raar beeld. ji hebt dat vervolgens na getekend maar de hoogste plooi van de schouder zegmaar zit te hoog, dus omdat het al heel erg vertekend lijkt het al snel een niet kloppende tekening. toch mooi geworden denk z`n 15 euro

Fnanne : deze spreekt me echt aan ik Hou van zebra`s en ik vind hem heel goed gelukt de kleuren op de achtergrond vind ik er juist goed bij passen.

Nelleke_H : mooi gemaakt ! jammer dat de foto weerkaatst, 20 euro ?

AngelsDitch : deze vind ik wat minder mooi hij is veel slordiger en gehaaster getekend dan je eerste maar de amnen vind ik wel heel mooi Knipoog

de rest van de pagina`s komen zo ik edit ze denk gewoon 1 voor 1 Tong uitsteken

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:35

hoi ik heb op pagina 6 eentje staan alleen die is niet te zien omdat ik hem perongeluk heb verwijderd op mij album.nl Gestoord dus bij deze.Het is mijn eerst paardenschilderij maar ik vind hem zef best geslaagd
Afbeelding

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:06

Fnanne: erg mooi! Even geen duidelijke verbeterpuntjes te zien Ja! € 25,-
Fantine: Ik denk dat je beter kan, normaal verwerk je meer details en diepte, deze tekening bevat dit minder Knipoog. €5
love_fylkir_: 1: Zo te zien kunst voor de liefhebber, maar de schaduw en kleurinbreng vind ik echt heel mooi!:P, €20
2: Erg appart, mij doet het niet zo veel... €0-5
Plaudar: Geen commentaar Haha!! €40
love_fylkir_: Ik vind deze een beetje weinig detail en uitdrukking hebben. Ik vind ook de diepte hier minder mooi uitgedrukt dan bij nr 1 hierboven... €5

alena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:58

okee editten lukt al niet meer Tong uitsteken

hier mijn nieuwste tekening Lachen
A4 6 verschillende hardheden in potloden

Afbeelding

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 21:23

alena: ERg moi gedetailleerd, knap dat alles zo licht toont! Alleen de mond/neus vind ik een beetje te gedetailleerd, waardoor het er niet helemaal logisch uitziet in verhouding tot de rest. €20

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 21:38

love_fylkir_ schreef:
hier nog twee schilderij de afmetingen zijn 65x50
de flits vergeten uit te zetten
[img] verwijderd[/img]
[img]verwijderd [/img]

hmmm ik wil toch even iets gechecked hebben... In je profiel staat dat je 12 jaar bent en dan laat je deze 2 schilderijen zien... ik heb een klein beetje het gevoel dat dit niet klopt? Mijn welgemeende excuus als ik helemaal fout zit maar zijn deze 2 wel door jouzelf gemaakt? Het zijn niet bepaald 2 stijlen die ik zou verwachten Clown

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:26

nouja zeg ik ben toch echt twaalf jaar geworden op 29 december 2006 sommige mensen hier op bokt weten dat ook bijvoorbeeld @glossi. ik hebhet gemaakt op een schildercursus op artianse en heb een hele goeie juf maar waarom zou ik liegen om indruk te maken ofso ?en trouwens ik heb nog meer verschillende stijlen ik probeer gewoon alles uit nou zijn die twee schilderijen zijn mijn specialiteiten.
Laatst bijgewerkt door love_fylkir_ op 01-03-07 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:29

Rustig maar. Ik weet zeker dat het echt niet slecht bedoeld was Maar ze vroeg zich denk ik gewoon af of het van jezelf was of dat je het voor een ander liet taxeren Lachen Kan ik me wel iets bij voorstellen, want de meeste 12jarigen schilderen geen naakte vrouwen Knipoog

Edit: Ze staan er nog gewoon hoor, even goed kijken Knipoog

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:34

Wendy15 schreef:
Rustig maar. Ik weet zeker dat het echt niet slecht bedoeld was Maar ze vroeg zich denk ik gewoon af of het van jezelf was of dat je het voor een ander liet taxeren Lachen Kan ik me wel iets bij voorstellen, want de meeste 12jarigen schilderen geen naakte vrouwen Knipoog

Edit: Ze staan er nog gewoon hoor, even goed kijken Knipoog

over die naakte vrouwen heb je wel gelijk .Maar het was gewoon een opdracht van de les .Omdat die les is van 13-17 maar ze vonden me te goed en daarom mocht ik daarheen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 22:40

love_fylkir_ schreef:
nouja zeg ik ben toch echt twaalf jaar geworden op 29 december 2006 sommige mensen hier op bokt weten dat ook bijvoorbeeld @glossi. ik hebhet gemaakt op een schildercursus op artianse en heb een hele goeie juf maar waarom zou ik liegen om indruk te maken ofso ?en trouwens ik heb nog meer verschillende stijlen ik probeer gewoon alles uit nou zijn die twee schilderijen zijn mijn specialiteiten.

Bloos! niet gelijk boos worden zoals ik al zei, mijn welgemeende excuses!! Ik vond alleen dat ik het moest checken omdat ik inderdaad een halfnaakt schilderij niet verwacht bij iemand van jouw leeftijd Bloos Sterker nog ik denk dat je een goede cursus gevolgd hebt Ja en het uitproberen van verschillende stijlen is alleen maar goed! Nogmaals ik beschuldig je nergens van maar vond wel dat ik het moest vragen Ja

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:51

ja voor mij ook sorry voor de reactie zal ik hem maar editten Bloos ? Bloos! maar om even terug te vallen op het topic hoeveel vind jij hem waard?
Laatst bijgewerkt door love_fylkir_ op 01-03-07 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:53

Fantine: volgens mij heb ik van jouw hand betere werken gezien... Ik mis wat detail, bijvoorbeeld in de uitwerking van het hoofdstel -oogt nu wat gladjes- of bijvoorbeeld het contrast rondom het oog. Opzet vind ik erg leuk, paardje kijkt je echt aan, maar volgens mij mag 'ie nog wat verder uitgewerkt worden.
love_fylkir_: allereerst mijn complimenten voor het werk dat je maakt op jou wleeftijd (heb even meegelezen met de voorgaande posts Bloos ) de vrouw met de onblootte borst vind ik qua sfeer erg fijn, de tekening doet me wat minder. Het paardje daarentegen zou ik zo in mijn huis willen hebben hangen! *LOL* Voor de schilderijen zou ik 25 euro willen geven. Voor de tekening nog even niets.
Plaudar: erg sprekende tekening, heb het idee dat de kat dwars door me heen kijkt Nagelbijten / Gniffelen 30+ euro voor het gegeven formaat Lachen
Alena: oe, mooi; hij is af! Ik vind het een mooie tekening, had graag wat meer contrast gezien. Aan details geen tekort Vingers aflikken (Zoals die kruin onder de kaak...) 25 euro.
Lachen

Lontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 23:01

love_fylkir_ schreef:
ja voor mij ook sorry voor de reactie zal ik hem maar editten Bloos ? Bloos! maar om even terug te vallen op het topic hoeveel vind jij hem waard?

nee hoeft niet, zo is het goed toch?
Over het taxeren... ik taxeer altijd een hele rits achter elkaar dus wil je vragen om nog heel even geduld te hebben? Heb m'n taxatiepet niet op nu Clown Ik ga van het weekend verder waar ik gebleven was en dan kom ik ook bij die van jou Ja
Ik steek er altijd (net als iedereen trouwens!) behoorlijk wat tijd in dus ik wil niet even snel wat zeggen nu en dan later denken van oeh dat had wat anders moeten zijn Knipoog

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:18

Taxaties van blz 1 tot en met 4:

Pagina 1:
AngelsDitch: mooi gedaan, maar de halsplooien storen me een beetje. Rechts op de tekening lijkt me een deuk te zitten, misschien had het been onder het oog iets meer naar onder afgetekend moeten worden. Maar op de foto is het ook niet duidelijk te zien.: 10 euro

Fnanne: leuke zebra. De manenkam lijkt me raar door de plots lange manen. De achtergrond links van de zebra vind ik mooier dan rechtsbovenaan. Waarschijnlijk door de (bewust getekende) strepen. De rug lijkt me ook nogal knokelig (meer eten geven!): 12 euro

Nelleke_h: de dolfijn lijkt me van een poster overgetekend. Mooi gedaan met dat water, maar het doet me niets: 10 euro.

AngelsDitch: jammer van de manen en over het algemeen vind ik te tekening weinig gedetailleerd en streperig. De kaak lijkt me te sterk afgetekend: 7 euro

Pagina 2:
Nujaro: het eerste wat me opvalt zijn de verhoudingen (zie naar de neus), die lijken me niet helemaal ok. De ogen moet meer ‘echter’ getekend worden, nu zijn ze nogal vlak. Aquarel-potloden lijken me wel speciaal om mee te kleuren, ze geven precies in ieder geval speciale kleureffecten: 5 euro

Liedje_: een heel leuke pose en waarschijnlijk nog moeilijk ook. De oren lijken me wat aan de grote kant en op de manen moet je zeker oefenen. Probeer de manen niet rondom af te tekenen.Een grappig paard: 6 euro

Rooslovertje: een eenvoudige tekeningen, maar ik vind de manen al aardig gelukt. Er moeten nog wel veel meer details in de tekening verschijnen: 5 euro

K_roosje_k: paarden met een hoofdstel zijn lastig. Je moet proberen de hoofdstellen minder plat te tekenen. Een hoofdstel heeft ook schaduwkanten en plaatsen waar het licht opvalt (bijna wit). Dat maakt het hoofdstel al een stuk reëler. Je hebt de details (gespjes, riempjes) van het hoofdstel getekend, dat is zeer goed: 4 euro

Edelweis 1: mooie kleuren. Het verendek is heel mooi gedaan, het hoofd zelf lijkt me iets krasserig, niet veel. De tak is mooi gedaan, maar waar zit die op? Het oog is ook mooi: 12 euro

Highwaykind: mooi zeg! De haren vind ik zeer goed gelukt. Het verste oog lijkt me naar beneden te kijken (kan dit in real life?) maar dat kan komen door de lichtere kleur (heb je al verklaard ivm scanner): 20 euro (de moeder zal natuurlijk veel meer geven, maar mij zegt het jongetje natuurlijk niets)

Angelsditch: leuke tekening. Enig minpunt vind ik boven de neus die me toch net iets te smal lijkt. En de manen mogen minder streperig. Maar voor de rest ok: 13 euro

Pagina 3:
Babe: hoe doe je het. Mooi, maar niet mijn stijl. Ik denk dat je in de manen met je toverstokken niet meer detail in kan brengen. Zodus: 30 euro

Nujaro: de tekening heeft nogal veel strepen en de details zijn nogal zoek. Misschien ligt het papier (grove structuur) hier mee aan de basis: 5 euro. Je 2de tekening op de pagina: 2 euro (veel meer details en misschien minder snel tekenen = meer kijken naar wat je tekent)

Astridjhu: de tanden vind ik nogal omlijnd en de neusholten lijken me niet echt hol (donkerder maken?). Schaduwen zijn ok: 6 euro
De auto heeft natuurlijk niet al te veel details of een vacht. De ramen (waar ze in de deur gaan) zou ik meer aftekenen: 4 euro (idem geweer)

Eliine: veel details! Het hoofd lijkt me ietsiepietsie te klein en er is iets met het linkerachterbeen van het paard. Aparte stijl heb je: 13 euro

Pagina 4:
Eliine: compleet anders getekend maar zeer mooi: 35 euro

Babe: Die vacht is echt mooi, vooral onder het linkeroor (wit gedeelte): + 60 euro

Astridjhu: de neushoorn bevat de grote lijnen, maar niet de details. De achtergrond is nogal streperig. Maar niet slecht: 7 euro

Fantine: de ogen vind ik spooky. Ik denk dat je nog meer moet durven met kleuren te werken/mengen: 10 euro

Fnanne: zeer mooie achtergrond, leuke snuit, mooie bloem: 20 euro

Magicunicorn: de eerste tekening is mooi gedetailleerd gemaakt, alles erop en eraan: 18 euro. De 2de tekening: de ruiter zegt me niet veel. Het paard zijn manen vind ik echt mooi, maar het paard opzich lijkt me nogal een brede beenstand te hebben. De overgang van paard naar cape/ruiter is nogal moeilijk te zien: 12 euro

Evelijn_: de verhoudingen lijken me niet volledig te kloppen, maar ik zie direct over wie het gaat (dat telt toch?). De vest is mooi gedaan!: 16 euro

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:34

@Lunas: De vogel zit op een blaadje, het was erg moeilijk, omdat de foto scherpgesteld was op de vogel en ik de beenstand graag wel zo wilde houden...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:16

Grafiet op A4 formaat Lachen

Afbeelding

Ik taxeer later zelf even bij Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:34

Wendy-15: Netjes, maar ik denk dat je beter kan Ja! €5

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:13

hier nog een uitspatting Haha!
Afbeelding

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:14

edelweis1 schreef:
Josav: 1: De kleuren doen mij een beetje onnatuurlijk aan... Detail is geweldig! €20
2: Heel gaaf, net een foto! Geen commentaar Haha! €40

Hm, wat raar. De eerste is juist qua kleur veel natuurlijker dan de tweede. Knipoog De eerste is een buckskin of valk, die zien er gewoon zo uit. =D

20-40euro lijkt me persoonlijk erg weinig als de materiaalkosten al minimaal 80euro zijn voor een klein formaat. Maar dat wist je misschien niet dus het zij je vergeven. Vork

pp6 en 7

astridjhu: gewoon blijven oefenen, je doet het al heel aardig. Neem eens wat meer de tijd ervoor.
fnanne: prachtige uitstraling, ik loop steeds meer warm voor jouw stijl. 100euro A4.
fantine: er zit wat weinig diepte in. Je verhoudingen worden steeds beter, nu het contrast nog. 15E A4
love_fylkir: ik vind je kleurgebruik bij de vrouw wat geforceerd overkomen, alsof een docent je heeft gezegd complementaire kleuren te gebruiken. Het komt wat gemaakt over, maar ik zie dat je pas 12 bent dus dan kan ik nog niet van je verwachten een grote mate eigen inbreng te hebben. Met dat in het achterhoofd vind ik het hele goede derivate werken. Ik zou eerst dus gewoon daarmee doorgaan, 12 is nog wat jong voor werk in opdracht maar je bent al heel goed op weg. Je paardje is niet heel realistisch maar toch qua kleur goed neergezet. Je hebt in ieder geval gevoel ervoor. 25E A4, gezien het materiaal en kleurkeuze.
plaudar: Ik heb al commentaar gegeven in je topic. Ik weet niet hoe het met gelijkenis zit, maar de vacht zit technisch al best goed in elkaar. 30E.
alena: de oortjes lijken me wat klein. Verder vind ik hem al erg goed uitgewerkt. 25E A4.
wendy15: misschien is het achteraf niet zo'n wijze keuze op dergelijk klein formaat te tekenen. Ik heb het idee dat het hoofd wat gehaast is, heb je die als laatste gedaan? De benen lijken me ook wat fijntjes, zeker die op rust staat. 15E A4: wat netter afgewerkt en je zou rustig het dubbele kunnen vragen.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:45

ok, ik ga ook weer even een rondje meedoen!

begin vanaf pagina vier als ik het goed heb..

Eliine.. Ik vind deze minder dan je vorige digitale werk, ik mist net dat wat meer realistische erin, ik vind hem zo iets te schilderachtig ongeveer €20

Babe.. Ja gut.. wat moet je nou met zulk werk! Haha! Geen commentaar, gewoon €50 +!

astridjhu.. Ik neem even al je geplaatste werken tot nu toe. Ik vind ze Erg goed qua vorm, maar qua inkleuren iets minder, dat is jammer nog even dooroefenen in het inkleuren! Dan worden het echt supertekeningen!

Fantine.. Naar mijn idee kloppen de verhoudingen niet helemaal €10,-

Fnanne.. Hetzelfde als bij Babe,.. no comment Sigaar práchtig!

Magicunicorn.. Ziet er al goed uit €7,50

Evelijn.. hier en daar klopt hij nog niet helemaal, maar ik heb bewondering voor iedereen die iets van mens op papier kan krijgen Vork €15,- want er is duidelijk gelijkenis

Sexyback.. Jammer van het weinige contrast, maar ik begrijp dat je dit niet meer gaat veranderen.. toch wel €5,-

Sinbad.. Nog wat weinig detail €5,-

wendy15.. De eerste is niet echt mijn smaak, maar toch heeft hij wel een erg rustige warme sfeer over zich.. 10,-
De roos vind ik erg mooi (moet je eens zien wat ze er gedrukt op canvas voor vragen Gaaaap ) dan vind ik deze veel mooier.. €30,-

lontje.. Ja onbetaalbaar Vork Haha.. nee nou vanaf €80,- vind ik wel op zijn plaats

Evelijn.. mooie stijl heb je toch! €20,-

rooslovertje.. nog wat weinig detail, nog even oefenen

Ciinderella.. erg mooi, maar mist wat diepte/contrast dat is jammer.. €15,

marthine.. erg jammer vna de rechterpoot, voor de rest mooie tekening!! €7,50

Josav.. Geweldige stijl, en ontzettend realistisch minimaal €200,-

Fnanne.. gaan we weer! haha zon snoepie dit Lachen vanaf €50,-

Fantine.. herkenbare stijl! wel jammer van het weinige detail.. €7,50

love fylkir.. Nog even blijven oefenen, niet dat ik je werk niet mooi vind.. in tegendeel! Maar ik vind dat de laatste geplaatste foto al zo'n stuk beter uitziet dan je andere twee, dat ik nog niet durf te taxeren.. ga zo door, en er knallen hier topwerken voorbij van jou!

Ik plaats later deze week weer een werkje.. ben nog niet helemaal klaar Haha!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:34

Bedankt voor de taxaties allemaal! Haha!

Ik ga ook weer verder:

Blz. 6

Rooslovertje: Je wordt beter Muur! Het oog lijkt wat dood, en er mag meer contrast in, verder goed gedaan! €5,-
Ciinderella: Mooi hoor! Jammer dat de hals zo zwart is in vergelijking met het hoofd. €15,-
Marthine: Het kan door de foto komen, maar het oogt wat rommelig. €15,-
JoSav: Ze zijn allebei zo prachtig! Wow! Geen commentaar, minimaal €150,- voor beide.
Astridjhu:
1. Ziet er goed uit, goed de veren weergeven. Oog is ook goed gedaan. Hij is nog wel wat plat. Toch nog even oefenen.
2. Jammer van de achtergrond, hier zit weinig diepte in. Paard is mooi gedaan. €7,50
Fnanne: Jaa, weer een paardje! Ik vind ze toch leuker dan de zebra’s als ik eerlijk mag zijn. Lachen €50,-
Fantine: Leuk Miran, maar ik mis veel schaduw en detail. €7,50
Love_fylkir_: Helaas doet je foto het niet.

Blz. 7

Love_fylkir_:
1. Mooi gedaan, goed kleurgebruik. Jammer van de flits. €20,-
2. Ik vind het een aparte tekening, ik zou er zelf geen geld voor willen geven.
Plaudar: Prachtig Bianc! De ogen zien er wat vreemd uit, maar verder erg mooi! €25,-
Love_fylkir_: Mooi, jammer dat er wat weinig detail in zit en het wat slordig overkomt. €15,-
Alena: Heel gaaf! Geen commentaar! Lachen €20,-
Wendy15: Mooi hoor Wen, je gaat erg vooruit! €15,-
Love_fylkir_: Apart, maar het heeft zeker wat! €20,-

Hier is mijn nieuwste.
De eerste keer met de Derwent Coloursofts, tevens eerste keer een kat.

A4, dus met kleurpotloden, ongeveer 15 uur werk.

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:52

Djees Evelijn.. wat ga jij met spróngen vooruit!! Erg mooi sprekend koppie! Het enige wat ik iets jammer vind is de äfsnijding zowel onder als rechts aan de zijkant, dat doet iets afbreuk vind ik... maar qua kleur en de rest.. wáuw! €15,-

en dan nu mijn laatste werkje *warning, iets heel anders dan dat jullie van me gewend zijn Haha!*

Afbeelding

edit: kleuren op de actergrond lijken heftiger dan dat ze in real life zijn*