Bellatrix schreef:Brandblussers overal bijvoorbeeld.

Extra nooduitgangen misschien wel?
En stevig hang- en sluitwerk lijkt me. Alarm misschien. Ik heb het nog niet helemaal uitgezocht
Lielle schreef:Ik zou eens op sectie C gaan kijken, daar zitten dacht ik ook allerlei kleine designers. Idem op Plan B (hoog gebouw langs de A2), ik heb alleen geen idee van prijzen.
Klopt! Ik ken Sectie-C, daar heb ik deze opleiding gevolgd
Atelier van de juf is inmiddels verhuisd naar een ander plekje in Eindhoven. Ik heb al eens contact gehad, maar uiteindelijk niks meer gehoord. Volgens mij is het plan er ook om Sectie-C te slopen voor nieuwbouw. Het is ook behoorlijk oude zooi allemaal daar, Hoewel ze ontzettend hun best hebben gedaan om er iets gezelligs van te maken
Dus wat dat betreft zou het best leuk zijn.
Plan B ook al even gekeken, is ook zeker leuk! Prijzen zij helemaal niet gek. Ik heb als het goed is binnenkort een gesprek voor een ruimte in een oud klooster bij ons in het dorp, die is ook echt prachtig
Hoewel ik een beetje vrees voor de prijs haha. Maar voorlopig blijf ik nog even thuis zitten om geld te verdienen om een ruimte te betalen
rien10 schreef:Lielle schreef:ik ben er echt stil van, het is zo ontzettend af. Niet alleen de bril, al is dat natuurlijk de absolute eyecatcher (pun intended), maar ook je foto's, reclamebord. Ik zie graag een keer je website.
Dat bord kan zo in de etalage van een juwelier of opticien!
Thanks! Dat was precies de uitstraling die ik wilde bereiken
Annick75 schreef:Lielle schreef:Ik zou eens op sectie C gaan kijken, daar zitten dacht ik ook allerlei kleine designers. Idem op Plan B (hoog gebouw langs de A2), ik heb alleen geen idee van prijzen.
*Stille meelezer piept ook even binnen* Sectie-C zat ik inderdaad ook aan te denken. Daar zitten eigen ateliers, maar volgens mij tijdens de DDW ook externe designers. je zou ze eens kunnen benaderen via hun facebookpagina.
Thanks! Ik ga eens op onderzoek uit.
Ezellover25 schreef:Oh wat een mislukkeling ben ik ook.
Heb totaal niet aan gedacht dat het allemaal puur materiaal is.
Puur zilver enzo.
En de werkuren.
Op dat gebied ben ik een groentje.
Had niet verwacht dat je voor zoiets zoveel mag vragen om de kosten eruit te halen.
Als je je er nooit in hebt verdiept, kun je dat ook niet weten natuurlijk
daarvoor ben je zeker geen mislukking!
Het is verder ook geen kwestie van alleen de kosten eruit halen. Dit is niet alleen hobby, maar ook echt werk. Dus het is de bedoeling dat ik de volgende dingen ermee kan gaan betalen: Het terugverdienen van mijn opleiding en gereedschap/apparatuur, de huur van een ruimte, verzekeringen, gas/water/licht, wat ruimte houden voor investeringen in nieuwe materialen en apparatuur (dus het laten goeien van mijn bedrijf, en als laatste zou ik het heel fijn vinden als ik er ook nog een salaris uit kan halen om de hypotheek mee te betalen
Dus bij de uiteindelijke verkoopprijs komt zo veel kijken
Waarschijnlijk ben ik nog een paar dingen vergeten ook
VillaNeusjes schreef:Wauw! Ik zou 'm zo dragen, ik houd er van. Alleen ben ik te lomp voor dit soort materiaal dus dat overleeft ie niet.
Maar hier mag je echt trots op zijn, ik ben benieuwd naar het resultaat straks na de presentatie.
Hahaha dat herken ik wel
Ben al blij dat ik mijn gewone brillen redelijk heel houd. Als je van bijzondere brillen houdt, kijk dan eens naar Sashee Schuster, daar wil ik mijn volgende bril van
en dan acetaat met bloemetjes of bladgoud erin
Ze zijn alleen niet goedkoop..
Warboel schreef:_Hedi schreef:Dat is toevallig!

Ik zou het inderdaad heel leuk vinden om mee te doen met de DDW! Maar ik zou niet weten waar. Meeste mensen die mee doen zijn in Eindhoven en omgeving open in hun eigen ruimte/atelier toch?
Ik ben er echt pas 1x als bezoeker geweest haha, heel slecht!
DDW heeft een speciaal programma voor net afgestudeerde studenten, ik heb er ook aan meegedaan toen ik afstudeerde van de Willem de Kooning. Young Alumni heet het! Zou eens informeren of je mee kan doen

was toen heel tof om te doen!
Tof! wat een goede tip 
Manadeluca schreef:iFantastisch mooi resultaat, enkel de affiche had wat krachtiger mogen zijn, ik zou de bril er minstens in kleur er laten uitspringen, en misschien een andere naam, nu scan ik kataract, maar goed dat is bijzaak. De bril is echt fantastisch.
De affiche is al besteld, en de naam al geregistreerd bij kvk
Hoewel ik kataract al wel eens vaker heb gehoord haha.
Hier even de uitleg:
Karat: gehalte goud (bijv. 14k goud)
Carat: gewicht van een edelsteen.
Je spreekt het uit als 'Karaat en Karaat'.