Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siamsmeesje schreef:Hoewel de tassen niet mijn ding zijn, vind ik het als leerling-zadelmaker heel leuk om te zien hoe je het doet. Mag ik je een pb sturen om je eens wat vragen te stellen over tools en leer o.a.?
en mocht je eens zadels tegenkomen met gebroken boom oid die niet meer te gebruiken zijn op een paard dan hou ik me van harte aanbevolen
Wil ook graag tassen gaan maken van oude zadels. 

Jet schreef:Ik stuit nu net op jouw topic, wat een prachtige dingen maak jij zeg! Maar nu ik het hele topic heb doorgelezen, vraag ik me wel af hoe het met de rugtas voor vriendlief staat. Daar begon je het topic mee, maar ik zie daarna nog 1 post erover en dan ga je over op al je andere leuke projecten
.
tamary schreef:Ik zie wat grotere gaatjes, deco pinnetjes?
Ik heb afgelopen anderhalf jaar 6 operaties achter de rug. De eerste 4 waren met spoed en heel veel pijn gehad waardoor ik echt lang niks kon, maar de laatste gepland dus kon ik voorbereiden. Daarbij tussendoor ook weer werk opgebouwd (om vervolgens een week na mijn laatste operatie ontslagen te worden
dus straks ook op zoek naar een nieuwe baan) Daarom ervoor gekozen om wat kleinere tassen voor te bereiden en het afmaken van de rugtas even te laten. Is heel fijn om nu wat om handen te hebben dus goede keus geweest
De rugtas ga ik binnenkort mee verder, ik hoop die nog wel voor het einde van het jaar af te krijgen