[TEK] Inktober 2021

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunny44

Berichten: 837
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: ergens in het noorden van ons kikkerlandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 20:03

Die van mij vandaag;

Afbeelding
Vessel

BarbaravdW

Berichten: 965
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 20:40

Waarschuwing: mega bijlees post, als het goed is heb ik nu iedereen en alle tekeningen benoemd, mocht je er tussendoor geglipt zijn, sorry!! De volgorde is een beetje random :7

Molfre
Suit: ik was helemaal van t padje met de HO op de mok, maar ik denk dat er HOT staat als de want er niet omheen zit? Ik dacht, jeetje, iemand in zon lekkere onesie is toch geen 'ho'
Vessel: leuk getekend, simpel en effectief. mooi het kleurverloop/verwassen effect in het water
Crystal: Strak zeg, mooi hoor


Biscuitje:
Crystal: gaaf geworden met die verschillende arceer/schaduwtechnieken, lekker abstract
Suit: Nice, ik vind het haar heel mooi vallen, en de vouwen in de hoed en de mouw. 
Vessel: wat een bizar plaatje! ik moet steeds opnieuw kijken, hij heeft iets heel bevreemdends. leuk gevonden

Sannne:
alchemy: ik ken het spel niet maar het ziet er tof uit, knap hoe je binnen eenzelfde kleur schaduw kunt maken (in het gouden stukje bedoel ik)

Runes: oh die vind ik mooi, heel minimalistisch maar geeft wel een soort gevoel weer. 
Crystal: Mooi gelukt zeg, vooral ook de schaduw op het achterste achterpootje en in de paarse manen (?)
Remembrance:
Chrystal: wat een lief plaatje, voor mij kijkt het meisje een beetje sipjes, was dat je bedoeling? ik 'hoor' er meteen een verhaal bij, waarom ze dan sip kijkt naar dat mooie kristal
Suit: Goed gelukt, beetje doornroosje meets harry potter vibe geeft het mij

ayasha:
Vessel: ha, ja ik had ook die associaties meteen bij vessel! mooi hoe arrogant de demon in de spiegel kijktSuit: ik kijk een beetje raar tegen de ogen aan, maar dat kan komen omdat de ene licht is en de ander donker zie ik later pas. best een beetje creepy :) gaaf!Crystal: Mooi gelukt, stoer dat je iets lastigs (gezichten maken) als (bij)doel pakt!
Marley93
Runes: heel wat (wicca) symboliek in deze tekening, leuk om in zon relatief simpele tekening zoveel details te vinden.
Crystal: heel mooi, wat een lieve uitdrukking heeft ie.Alchemy: oooooh mooi!! Ik ben jaloers op jouw schaduwgebruik

JokariVessel: Auw, zon mok die je dan in de ogen prikt, als je een slok neemt!
Suit: Hmm ik zie wat je bedoelt over de handjes, wel een heel geslaagde en krachtige pose met die handen in de zij!
Crystal: ik vind vooral de kat heel tof, knap om met zon simpele lijnomtrek toch een gezichtsuitdrukking te vangen!

Seven: 
vessel: agossie, zweterig hondebeestje! de theepot vind ik zeer geslaagd, die ribbels vind ik tof. 
Suit: Wat een leukie, ik vind de gevouwen armen goed bij de gezichtsuitdrukking van de hondenkop passen
crystal: wooow, gaaf!!


0091 - Bananenthema, geweldig
Crystal: zeer geslaagde bananentekening, heel creatief
Suit: heel grappig dat ie soort van sassy met dat 'armpje' in zn zij drukt haha!
Vessel: ik krijg er een soort lugubere bijsmaakt bij, is de banaan op het water ook een 'echte' banaan, zitten ze nu op het lijk van hun fruitmand-vriend?

warboel
Ghost: wat een schatje, goed gelukt! is dit bruin papier of oranje?
Skulls: Waarom is dit zo waanzinnig cool! Hoeveel tijd zit hier in?


Schemerdier
Suit: gaaf om je proces een beetje te zien, je moest er inderdaad een beetje inkomen maar dat is goed gelukt!
Crystal: geen makkelijke pose met die hand zo, goed gelukt!

Sunny44: 
Crystal: Wat een schatje!! Ik zou dat zo als kleurplaat willen, mooi zeg!
suit: goed gelukt mens hoor, knap met de schaduwen en vouwlijnen, je ziet de spanning op dat knoopje zitten.
30 sept: mooi gelukt vogeltje en tof met die kroon! leuke woordspeling/kwinkslag
Vessel: Mooi, doet me aan Narnia denken

Indy_Vito:
Chrystal: lekker kleurgebruik, welk materiaal is dit, ecoline met witte verf? 
Suit:superherkenbaar zon poedel

Kuggur:

crystal: Mooi zeg, schetsmatig maar toch realistisch-achtig. 
Suit(case): geweldig! mooi gebruik van licht en donker ook, en de schaduwen. 



Shae: 
crystal: wow dit is je eerste? gaaf gelukt, mooie kleuren zeg

Fair
crystal: Heel mooi, die indringende blik van het hert is ook erg geslaagd. 


Art_Ificious:
Crystal: wat een liefje, hoe groot/klein is dit?

Sassycas:
Ancient. Mooie stijl heb je, geeft mij een graphic novel-gevoel
Skulls: Mooi, is dit digitaal? gaaf zeg!

Myrsky:
suit: leuk pinguintje, en dan ook nog een ober
crystal: simpel en doeltreffend, zwart en goud?
Nalonyda:
Kristal. Wauw. gewoon. wauw. wat ontiegelijk cool!!!

Xyris: 
Chained: oh mooi zeg, wat een gave kleuren en heel bijzonder dat dit soortvan insect achtige beest, toch een gezichtsuitdrukking heeft. 

Ellebel123
Diamant hart: wow gaaf zeg, de details in die voet en de draperie/handdoek/lap, superknap

Telpeva:
Crystal: hee daar is het bekende muisje weer! lekker herkenbare stijl heb je, leuk!

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 20:45

Wauw wat een post!

Ik had met moeite nog energie om iets te tekenen, is dus een hele snelle geworden:

Afbeelding

BarbaravdW

Berichten: 965
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 20:46

Heb toch Suit maar even opnieuw getekend, nu veel meer tevreden over


Afbeelding


Voor Vessel dacht ik aan verschillende dingen, bloodvessel, maar ook het offeren van een maagd als vessel voor een godheid/demon, en hoe bloed zelf als vessel voor mystieke krachten kan dienen. Vandaag dus met bloeddruppels geexperimenteerd.



Afbeelding

Afbeelding

FernandoO
Berichten: 104
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 21:01

Wat een gave dingen worden hier gemaakt zeg! Ik ga ook een poging doen om het dit jaar vol te houden :Y)
Ik werk zelf digitaal en mag altijd graag mijn eigen plan trekken, dus alles bevat gewoon lekker kleur 8-)
Wat leuk zeg om zo ‘opdrachtgericht’ te werken!

Hier mijn eerste 3 :) :)

1. Crystal
Afbeelding

2. Suit
Afbeelding

3. Vessel (ik kan geen handen tekenen, lol)
Afbeelding

marley93

Berichten: 6054
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 21:29

Bijleespost-tijd! :D Ik probeer inhoudelijk te reageren maar zoveel verstand van de techniek achter alles heb ik niet, dus een echt nuttige bijdrage zal ik niet leveren ben ik bang. Maar goed, daar is dit topic niet perse voor. :D Op sommige posts heb ik al op gereageerd, dus die sla ik even over.

Indi_Vito
Wat een mooi kleurgebruik bij dat kristal, zeg! Is dat 'gewoon' waterverf of ecoline ofzo? Ik vind hem echt cool. En je interpretatie van suit ook, superleuk bedacht. Heel herkenbaar.

Sunny44
Ik doe het je niet na! Ik vind het eruit zien als een heel zekere tekening eigenlijk, dus ik zou niet zo zeggen dat je uit je comfort zone bent gestapt bij deze. Knap gedaan!
Je vessel is echt tof zeg!

Schemerdier
Leuk, ik houd van dit soort pagina's. Je ziet inderdaad dat aan de bovenste twee een warming-up vooraf is gegaan. Al moet ik zeggen dat ik de onderste drie helemaal niet slecht vind, maar het verschil zit 'm misschien in het feit dat er meer is ingevuld bij de bovenste twee, ipv het lichte compleet wit te laten.
Je vessel is... luguber, is wat er in me opkomt. Maar wel heel cool bedacht! Door dat losse krijgt de huid ook zoiets. Echt dat hangerige. Brrr. :D

Warboel
Ik blijf hem heel schattig vinden. <3 Het is een digitaal werk, zie ik nu? Dat had ik eerst niet eens door, tot ik de manier van shading zag. Leuk gedaan!

0091
Dankzij jou heb ik nu steeds dat liedje van the Beach Boys in mijn hoofd, maar dan door Minions gezongen. :')

Ayasha
Supertof concept, mooie uitvoering! Respect dat je al die bakstenen hebt getekend, ik was er al snel klaar mee geweest, haha! Je vertelt echt een verhaal door de tekening, mooi gedaan!

Remembrance
Mooie werkjes! Vooral de rozen aan het harnas spreken me aan, iets hards als het harnas met zoiets teers als de roos. Mooi.

_Sannne
Je hebt mooi de schaduwen in het masker te pakken met de waterverf! En de runen zijn echt heel gaaf. <3 Voor dit soort werken (een beetje een bleek landschap, zeg maar. Dat druilerige Ierse/Schotse) is waterverf echt mijn favoriet.

Biscuitje
Ik moest bij de eerste gelijk denken aan Crowley van Good Omens! Of Michael Jackson. Hoe dan ook, hij is tof! En je vessel is ook mooi. :j

Molfre
Mooi, de reflectie op het water.

BarbaravdW
Je suit is schattig. :D En je bloed is heel tof. Vooral die tweede! Dat blauw-paarse randje onderin maakt het precies af, heel mooi gedaan! En dankjewel. :)

Fernando
Wow, cool! Vooral de derde spreekt me aan. Door het jurkje denk ik niet direct: 'um, hoofd?' maar dan kijk je een paar seconden langer en dan gaat er iets niet kloppen. Moeilijk uit te leggen, maar goed gelukt! :D

Molfre

Berichten: 2651
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 22:18

BarbaravdW schreef:
Molfre
Suit: ik was helemaal van t padje met de HO op de mok, maar ik denk dat er HOT staat als de want er niet omheen zit? Ik dacht, jeetje, iemand in zon lekkere onesie is toch geen 'ho'

Dan ben ik ook een ho, en proud :D Moet inderdaad HOT staan, met een wantje ervoor. Beetje naar geplaatst wel inderdaad.

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 23:19

@0091 haha geniaal een bananenboot! :D superleuk.

@Seven heel leuk, lekkere warme verstoppen _O- leuke stijl!

@jokari schattig <3 ik wil wel zo’n mok 8-)

@marley93 heel tof, veel te zien! Doet me denken aan mijn kamer vroeger :))

@ayasha wat een werk! Netjes gedaan hoor! Echt leuk altijd hoe verschillend en prompt geïnterpreteerd wordt :j

@remembrance oooohhh puppy! Foto! O:) is geen valsspelen toch. Hele leuke tekeningen!

@Sanne: mooi die eerste, ziet er goed uit toch voor een eerste keer :j en die tweede, Craigh na Dun <3 ugh ik hou zo van Outlander. Ik lees nu de boeken en damnnnn <3

@Biscuitje mooi! Zo’n hand houding is altijd lastig, heb je netjes gedaan :j en leuk die tweede!

@molfre mooie kleuren!

@sunny44 het is vandaag Leidens Ontzet en bij je schip moest ik gelijk denken aan de Spanjaarden die er van tussen gingen in 1574 :D tof!

@BarbaravdW ik werk digitaal :o is een oranje achtergrond haha. In skulls zit denk ik een uurtje of 2? Weet het niet precies, heb steeds korte stukjes gewerkt.
Gaaf je Suit, strakke arceer lijnen! En je bloeddruppels zijn ook tof zeg! Denk dat als je bij die eerste ietwat schaduw eromheen maakt dat ie dan nog realistischer lijkt!

@schemerdier ohhh die is ongemakkelijk haha! Zo aan je schouders aan de waslijn hangen brrr. Past wel bij Halloween zo :))

@FernandoO oh toffe kleuren gebruik je! Gave achtergronden ook, passen helemaal in het thema.

———

Ik had vandaag Haunted House

Afbeelding

Zag dat er wat verwarring was maar ik werk inderdaad digitaal :j in ProCreate op de iPad Pro. En zelf ben ik fueled by een Chai Latte {:}
Afbeelding

sassycas

Berichten: 196
Geregistreerd: 16-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 23:51

Nog net optijd! Ik was het vandaag helemaal vergeten :o

de prompt was 'hands' deze keer (goh..) wonky vingers hier en daar maar ik moest me haasten :+
Afbeelding

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 00:37

3.vessel
Afbeelding

jokari

Berichten: 8783
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 07:52

Afbeelding

Seven

Berichten: 21245
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:34

Knot
Afbeelding

Warboel
Geweldig ik heb een soort zelfde schets gemaakt voor een komende prompt <3

Oo91
Geweldig bananen boot :D

Jokari
Schattig, kitty pot

Marley
Leuk concept het verteld een verhaal

Ayasha
Prachtig <3

Remenbrance
Mooi crystal moest eerst even kijken waar de kristallen waren m'n hoofd maakte er een bospad van met bladeren :D
Prachtig harnas

Sanne
Mooi masker en de runes spreken me heel erg aan

Biscuitje
Prachtige stijl
Vooral vessel vind ik heel knap gevonden

Molfre
Mooi kleur gebruik

Sunny
Mooie boot wat een details <3

Schemerdier
Geweldig meatsuit :j

Barbara
Aahhh zo schattig je interpretatie van suit
De bloedvlekken zien er ook goed uit leuk hoe je gedachten daar heen gaan.

Fernándo
Ik houd echt van jou stijl en kleur gebruik alle drie Prachtig <3

Warboel
O deze is echt geweldig zo haunted <3

Sassycas
Prachtige handen

Krugger
Prachtig ben fan van je werk <3
Wat voor papier gebruik jij voor de Aquarel

Jokari
Mooi Keltisch katje

Indi_Vito

Berichten: 2746
Geregistreerd: 06-10-09

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 12:31

Dag 3 en 4 <3

Vessel en knot

Afbeelding
Afbeelding

horsiegek

Berichten: 2360
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 13:28

Wauw zo gaaf allemaal! Ik doe later even uitgebreide post. Heb aan knot het meest besteed, de rest meer als 10 minuten schets uitdaging.

Crystal

Afbeelding

Suit

Afbeelding

Vessel


Afbeelding

Knot
Afbeelding

Ayasha
Blogger

Berichten: 58122
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 13:48

Horsiegek Erg leuke ideeën! Het egeltje zou ik echt verder uit werken op een rustig moment als ik jou was, die is zo leuk!
Suit is schattig! vessel zou zo in een kleurboek voor volwassenen kunnen! Je brengt me ook een beetje op een idé voor knot maar die heb ik al. :o Maar erg mooi! Kwa knot zitten we op dezelfde golflengte zo te zien maar jouwe is veel mooier uit gewerkt! Echt prachtig gedaan dit!


Indi_vito Jouw knot vind ik eerlijk gezegd het leukst!

Seven knap gedaan! We gaan allemaal naar de keltische knopen zie ik. _O- _O- Deze is wel heel leuk. :+:

Jokari leuk die knot! Zou zo door kunnen al logo!

Kuggur bekende stijl. :+: Mooi kleurgebruik! Ik houd van jouw tekeningen. Het straalt zoveel rust uit!

Sassycas Handen zijn gewoon moeilijk. :)) Leuke combi wel zo. :j Het heeft iets moderns.

Warboel mooi die haunted house! Vrolijk en toch een beetje creapy, krijg er een beetje een pixar gevoel bij.

Marley93 de bakstenen heb ik gedaan terwijl ik in de wachtkamer bij mijn kine zat. _O- Die zuchtte ook plaatsvervangend toen hij me kwam roepen en even kwam kijken waar ik zo in op aan het gaan was. _O-

FernandoO Crystal: mooi gedaan, simpel, maar mooi!
Suit: leuk hoe die verschillende tinten eigenlijk tot een heel mooi geheel komen. :j
Vessel; die snap ik niet zo goed. vind de achtergrond wel erg mooi. Sowieso wel een leuke stijl die je hebt. Is dit digitaal of?

BarbaravdW Suit is leuk. :+: Dat schildje! :+:
Je bloed vind ik een beetje creapy. _O-
Wb de ogen van mijn suit; dat is bewust gedaan. :j Toen ik de ogen ging doen dacht ik "twee verschillende kleuren zou wel cool zijn" en dat heb ik dus gedaan. :D Geeft nog iets meer "joker/wildcard" gevoel voor mij.

Schemerdier Nog eentje die de lugubere toer op gaat met suit. _O- Maar mooi gedaan wel! Die zou ik ook een keer verder uit werken als je eens meer tijd hebt.

Sunny44 mooi gedaan die boot! Erg veel detail al. :j

Molfre heerlijk rustiek plaatje die vessel!

Biscuitje Op een of andere manier "mis" ik een wandelstok in die pose. :D
Vind jouw vessel erg mooi uitgebeeld. :j

_Sannne mooi gedaan dat masker, maar stone henge is toch wel een beetje mijn favoriet. :+:

Remembrance Erg mooi, mooie verhoudingen, mooi geschaduwd. jouw suit vind ik een erg mooi ide, met die bloemen er omheen gewikkeld. :+:

Ik dénk dat ik nu bij ben. Als ik iemand vergeten ben mijn excuses, geef eventueel een gil! :o

mijn knot:
Afbeelding

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:02

Wauw jullie gaan snel.
Ik heb nog 2 dagen in te halen.

Ik zie meerdere interpretaties van vessel waar ik even goed bij moet nadenken. Is het niet een vaartuig?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58122
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 16:11

Art_Ificious schreef:
Wauw jullie gaan snel.
Ik heb nog 2 dagen in te halen.

Ik zie meerdere interpretaties van vessel waar ik even goed bij moet nadenken. Is het niet een vaartuig?

Ook. Een tweede betekenis is een ‘vat’ of iets waarin je iets anders kan vervoeren.

Ibbel

Berichten: 49325
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:13

Een vessel is in de basis 'iets 'waar iets in kan'. Dat kan dus een vaartuig zijn maar ook een schaal. Of dus ook een lichaam waar een alien of een duivel bezit van heeft genomen.

Ibbel

Berichten: 49325
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:14

Ik lees nog steeds mee trouwens zoals jullie merken, en heb nog steeds geen tijd of moed gehad om iets op papier te zetten :D

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:48

Mijn bedrage voor 4. Knot



Afbeelding



Misschien dat ik er vanavond nog een reactierondje uit krijg :)

Edit: is de afbeelding zichtbaar?
Laatst bijgewerkt door Schemerdier op 04-10-21 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:50

Je afbeelding doet het niet bij mij Schemerdier.

sassycas

Berichten: 196
Geregistreerd: 16-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:53

Ibbel, als je de tijd hebt gewoon lekker mee doen! The more, the merrier :D

Warboel, echt leuk die stijl en die kleuren combo

Kuggur, dat blauw en warme oker zijn echt mooi samen

Jokari, ohhh ik ben echt zo'n fan van oude Keltische dieren symbolen!

Horsiegek, die egel! <3

Ayasha, die is echt zo mooi, wauw!


Hier is mijne van vandaag, prompt was 'devil'
Afbeelding

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:02

Afbeelding

Net dit monster op papier gezet voor Bones. Overduidelijk flink uit verhouding en het valt mooi op dat ik nooit met potlood teken. Had er weinig zin in vandaag en dat is te zien haha

marley93

Berichten: 6054
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:18

Warboel
Je haunted house is leuk! Dat zou de enige zijn waar ik in durf, denk ik. :') Ik moest ook twee keer kijken voor ik doorhad dat je digitaal werkt. Had het pas bij je vorige werk door eigenlijk. Ik vind je stijl echt heel leuk en mooi.
Je knot kan ik niet zien helaas. |(

Sassycas
Ik vind je handen heel goed gelukt! Ze hebben iets machteloos, alsof ze iets vast proberen te houden wat niet lukt?
En je devil. Heerlijk onheilspellend. Ik zou niet weten of ik moest blijven staan en staren of heel hard de andere kant op hollen. Echt cool.

Kuggur
Mooi, doet me aan iets uit de Vikingen tijd denken, heel tof.

Jokari
Goed gelukt zeg! Heel symmetrisch eruit gekomen, knap!

Seven
Die vind ik echt geniaal. _/-\o_ En ook nog eens supergoed gelukt!

Indi_Vito
Leuk, je vessel! :D En de knoop is ook heel mooi gelukt. Respect voor al die knots trouwens, want ik zou stapelgek worden. :')

Horsiegek
Wat een schattig egeltje. Heel creatief zo met de kristallen als stekels! En je puppenkind is ook zo aandoenlijk. <3 Je mantarog doet me aan Moana denken, prachtig bedacht.
En wauw. De knotten. Gewoon wauw. <3

Ayasha
Ook heel erg wauw. <3 Mooie knoop heb je voor erachter gekozen; ingewikkelder en dan was 'ie te afleidend geweest denk ik, maar deze is alsnog heel knap gedaan!

_Sannne
Ik ken paardenschedels niet goed genoeg om te zien of hij uit verhouding is, dus ik vind 'm gewoon goed gelukt eigenlijk. :D Misschien zijn de voortanden wat klein, maar anders zou het me niet opvallen.

Ik had ook 'bones' voor vandaag, en ik vond het lastig om iets te bedenken. Wilde niet een los bot of skeletdeel doen. Uiteindelijk ben ik hierop uitgekomen. Niet helemaal anatomisch correct, maar ik wil het losse er juist in houden de komende tijd.

(Ik hoop dat jullie de afbeelding kunnen zien, want ik kan dat zelf niet. :Y) )
Edit: toch wel!

Afbeelding

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: [TEK] Inktober 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:22

De boktupload werkt weer :D :

Afbeelding