Vessel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaaf!Crystal: Mooi gelukt, stoer dat je iets lastigs (gezichten maken) als (bij)doel pakt!

Ik probeer inhoudelijk te reageren maar zoveel verstand van de techniek achter alles heb ik niet, dus een echt nuttige bijdrage zal ik niet leveren ben ik bang. Maar goed, daar is dit topic niet perse voor.
Op sommige posts heb ik al op gereageerd, dus die sla ik even over.
Het is een digitaal werk, zie ik nu? Dat had ik eerst niet eens door, tot ik de manier van shading zag. Leuk gedaan!
Voor dit soort werken (een beetje een bleek landschap, zeg maar. Dat druilerige Ierse/Schotse) is waterverf echt mijn favoriet. 
En je bloed is heel tof. Vooral die tweede! Dat blauw-paarse randje onderin maakt het precies af, heel mooi gedaan! En dankjewel. 
BarbaravdW schreef:Molfre
Suit: ik was helemaal van t padje met de HO op de mok, maar ik denk dat er HOT staat als de want er niet omheen zit? Ik dacht, jeetje, iemand in zon lekkere onesie is toch geen 'ho'
Moet inderdaad HOT staan, met een wantje ervoor. Beetje naar geplaatst wel inderdaad.
superleuk.
leuke stijl!
ik wil wel zo’n mok
is geen valsspelen toch. Hele leuke tekeningen!
en die tweede, Craigh na Dun
ugh ik hou zo van Outlander. Ik lees nu de boeken en damnnnn
en leuk die tweede!
tof!
is een oranje achtergrond haha. In skulls zit denk ik een uurtje of 2? Weet het niet precies, heb steeds korte stukjes gewerkt. 

in ProCreate op de iPad Pro. En zelf ben ik fueled by een Chai Latte

Maar erg mooi! Kwa knot zitten we op dezelfde golflengte zo te zien maar jouwe is veel mooier uit gewerkt! Echt prachtig gedaan dit!
Deze is wel heel leuk. 
Mooi kleurgebruik! Ik houd van jouw tekeningen. Het straalt zoveel rust uit!
Leuke combi wel zo.
Het heeft iets moderns.
Die zuchtte ook plaatsvervangend toen hij me kwam roepen en even kwam kijken waar ik zo in op aan het gaan was.
Dat schildje! 
Toen ik de ogen ging doen dacht ik "twee verschillende kleuren zou wel cool zijn" en dat heb ik dus gedaan.
Geeft nog iets meer "joker/wildcard" gevoel voor mij.
Maar mooi gedaan wel! Die zou ik ook een keer verder uit werken als je eens meer tijd hebt.

Ik moest ook twee keer kijken voor ik doorhad dat je digitaal werkt. Had het pas bij je vorige werk door eigenlijk. Ik vind je stijl echt heel leuk en mooi.
En ook nog eens supergoed gelukt!
En de knoop is ook heel mooi gelukt. Respect voor al die knots trouwens, want ik zou stapelgek worden. 
Je mantarog doet me aan Moana denken, prachtig bedacht. 
Mooie knoop heb je voor erachter gekozen; ingewikkelder en dan was 'ie te afleidend geweest denk ik, maar deze is alsnog heel knap gedaan!
Misschien zijn de voortanden wat klein, maar anders zou het me niet opvallen.
)
: