Catober 4 spooky cat! En ja, ik heb het ook verkeerd geschreven onder de tekening, ik heb gewoon mijn dag niet ofzo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Even op google nagezocht of mijn gedachte klopte van de betekenis en dat is zo dus.
Jouw "radio" vind ik boeiend. Niet simpel, die combinatie en die overgang zo netjes maken! Mijn man heeft trouwens ook altijd moeite met het concept van artistieke vrijheid.
Als het geheel fantasy/abstract is minder, maar als er realistische elementen in zitten dan is het moeilijk voor 'm. 
Maar al bij al ben ik zeker niet ontevreden. 
Vind hem veel uitstralen. Geeft mij echt zo'n "circle of life" idé eigenlijk.
Word je vrolijk van! Mondhoeken storen mij helemaal niet eigenlijk.
Man wat een werk!
Dat ga ik donderdag moeten doen vrees ik.
Komen twee drukke dagen aan na vandaag. 

Ik vind het eigenlijk ook wel leuk, net alsof de kat eerst wel blij keek maar die grijns héél snel vervaagde toen de spookmuizen opdoken, en dat je daar de schaduw nog van ziet. Net als je in strips soms hebt, dat je nog iets ziet dat er niet meer is om aan te geven dat het heel snel beweegt.
Ik denk dat de arm niet per se langer had gehoeven, maar eerder de elleboog iets omhoog en de bovenarm iets smaller. Dan worden de verhoudingen ook al anders.
Wat had je er nog bij/anders aan willen doen, dat je zegt dat hij nog niet af is?
_roodvos_ schreef:Interessante foto's van die boom Ibbel, ben je dan niet bang dat je camera hard tegen de stam aan slaat en stuk gaat?

momentje
Geweldig
Vind dat je het bij de rest van de tekening mooi gedaan hebt met verschillende patronen.

)