Daihyo schreef:Zou mooi zijn als je dat zo zou kunnen doen. Toch verkoop, maar niet de druk van opdrachten. Tekenen wat jij leuk vindt en er dan na afloop wat aan verdienen. Dan kun je zelf de keuze maken wat je verkoopt en wat je houdt. Prijzen weet ik verder niet, maar daar zijn wel voorbeelden van te vinden. Zeker is dat het meer dan 100 euro waard is

Maar goed, moet je willen natuurlijk.

Ja, precies. Maar eens zien of en hoe.
Zunzuncito schreef:Als ik zo zou tekenen als jij en er zo over dacht, stond er allang in mijn onderschrift; "er gaat niks onder de 1200 euro weg" en dan mogen mensen zich daar lekker zelf eerst in vastbijten. Verkoopt het niet, pech gehad en als het wel verkoopt, heb je er een mooi bedrag voor gekregen. Als je niet hoeft te verkopen, kan je vragen wat je wil.
! Dat is wel echt een goed punt, ja.
DideH schreef:Weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ik krijg een beetje het gevoel alsof San zich nu moet verantwoorden waarom ze niet in opdracht tekent/niet standaard verkoopt. Althans daar gaat het nu al een tijdje over. Volgens mij is dat gewoon de keuze van de TS en is het daarmee klaar? Lijkt me niet helemaal de bedoeling van dit topic om het steeds daarover te hebben

Ik ervaar het niet zo, ik vind het wel interessant te lezen hoe anderen erover denken
. Ik reageer natuurlijk zelf ook op die commentaren. Levert een leuk gesprek op wel.