Pagina 1
Annetje: Wat een prachtig plaatje en je hebt een mooi contrast met die rode achtergrond. Knap hoor!
Moralian: Cool personage en knappe, gedetailleerde uitwerking!
Pagina 2
Rijsa: Wat een prachtige kleuren heeft je pegasus! Ecoline is fijn om mee te werken hè? Misschien haal ik het ook nog eens van onder het stof!
Pagina 3
Ibbel: Knap getekend, die bustes! En er zit inderaad wat in, dat de beeldhouwer al bepaalde keuzes heeft gemaakt. Je zult een mooie collectie hebben binnenkort!
Shiloh: Mooi, sereen plaatje!
Moralian: Alweer erg indrukwekkend, je perspectief zit helemaal goed, echt top!
Kuggur: Heel mooi!

Pagina 4
UltimOo: Leuke stijl, grappig! Tof gedaan.
moralian: Wat een schatje, supermooi! Ik vind het design van de achtergrond ook geweldig, niet te druk maar toch aanwezig

Ayasha: Wat een prachtig kleurgebruik in je uil!
Pagina 5
Ibbel: Wat een schatje! Die pootjes heb je echt goed neergezet, dat vind ik altijd het moeilijkste aan dieren tekenen
Larissajulia: Supermooi, je finelinerportret. En wat een details heb je vast weten te leggen op een uurtje werk, indrukwekkend hoor.

Pluisje1998: Heel knap! Ik heb ook een iPad met Procreate maar gebruik 'm eigenlijk alleen om ideeën uit te werken en traditionele tekeningen wat te retouchen. Misschien moet ik digitaal tekenen ook maar eens proberen!
moralian: Ah, wat schattig met dat hoedje! Je character design is echt super hoor.
Daihyo: Heel mooi met die felle kleuren, springt echt in het oog (badum-ts)

Pagina 6
Daihyo: Die draak ziet er goed uit, mooie kleur paars heb je gekozen. Werk je voor draken met een referentie?
Pluisje1998: Dat ziet er super uit, heel fantasieachtig. Mooi!