Denk ook niet dat die zo gaat blijven om eerlijk te zijn.Hij hangt hier in de woonkamer omdat ik geen schildersezel ofzo heb. En ik ergerde me gisteren dood aan dat oog.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Het oog is voor mij dan weer wel een issue eigenlijk.Denk ook niet dat die zo gaat blijven om eerlijk te zijn.
Hij hangt hier in de woonkamer omdat ik geen schildersezel ofzo heb. En ik ergerde me gisteren dood aan dat oog.

En toch heb ik Picasso altijd één van de weinige bekende "oude" schilders gevonden die ik ook daadwerkelijk kon waarderen.
Wist niet dat daar een term voor gemaakt was... Ik heb inderdaad wel tekeningen waarvan ik weet dat ik ze weggelegd heb en soms zelfs halfweg op gegeven heb omdat het "hopeloos" was. Die ik dan nu recent (maanden later.) terug vond en toch af gewerkt heb omdat het echt niet zo verkeerd was. 
Heel "rustiek" op één of andere manier. Echt zo dat "mooie zomer avond" gevoel. Ik vind jouw experiment in je volgende post trouwens wel boeiend. Het zou perfect voor street-art kunnen door gaan. Zou dat zo snel nog niet opgeven!
Ik hef mijn potlood echt 100 keer op ofzo. Hier nog een klein streepje, daar nog een klein streepje..
Ik ken de reclame niet trouwens (belg) maar vind het wel een leuke tekening.
Beetje een "feel good" tekening.

Mooie schedel.