Wat een geweldige tekeningen allemaal! Leuk de variatie aan technieken te zien. Zelf even in een tekendipje door persoonlijke omstandigheden, hoop vanavond weer wat te posten.
Ibbel
Geplaatst: 07-01-20 13:52
En de prompt van vandaag, op de klippen, of in dit geval, onderaan de klippen. Store klint in Denemarken:
Het deed me trouwens aan 'the ambulance down in the valley' denken:
‘t Was a dangerous cliff, as they freely confessed, Though to walk near its crest was so pleasant. But over its terrible edge there had slipped A duke, and full many a peasant.
The people said something would have to be done, But their projects did not at all tally. Some said, "Put a fence 'round the edge of the cliff," Some, "An ambulance down in the valley."
Wat een geweldige tekeningen allemaal! Leuk de variatie aan technieken te zien. Zelf even in een tekendipje door persoonlijke omstandigheden, hoop vanavond weer wat te posten.
Hoop dat het meevalt en je weer snel wat kan posten.
Ibbel
Geplaatst: 07-01-20 15:31
En de laatste inhaalslag, nebula.
'Smoke rings in a galaxy, an endless flight through time'
Ik heb eerst met de Orionnevel zitten stoeien, dat werd niets, dus vervolgens maar voor Andromeda gekozen.
Op de klippen. Ik twijfel of ik verder ga met de prompts of dat ik lekker mijn eigen ding ga doen. Ik heb veel moeite met de prompts. Ik ga steeds snellere schetsjes maken waardoor het een soort pictionary wordt ipv een teken opdracht.
F_T
Geplaatst: 07-01-20 19:30
Morgen waarschijnlijk heel weinig tijd.
Dus alvast vooruit gewerkt.
Geblaat vond ik een leuk thema!
Zie hier mijn vrijwel naakte interpretatie
Fnanne
Geplaatst: 07-01-20 20:10
heel leuk om elke dag het topic te openen en alle resultaten te zien
Op de klippen
Ibbel
Geplaatst: 08-01-20 10:15
Mijn geblaat (de schaapskudde van de Ginkelse Hei). Het geluid zal je er bij moeten denken
Ontzettend gaaf om alle andere tekeningen (en interpretaties) te zien trouwens.
En het valt me tot nu toe van mezelf nog niet tegen dat ik het aardig vol kan houden En ik snap pjer ook wel dat het lastig is om het niet tot een soort pictionary te laten verworden, dat ligt best op de loer. Anderzijds teken ik nu dingen die ik anders echt niet zou tekenen, en gebruik ik materialen die ik anders ook echt niet zou gebruiken. Dan zou ik nog steeds houtskooltekeningen van - vooral - roofvogels maken
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 08-01-20 11:04
Mee eens Ibbel.
Nooit gedacht dat ik deze man een keer op papier zou zetten.