Op een gegeven moment vroegen steeds meer stalgenoten me om hun paarden na te tekenen, toen was de lol er voor mij vanaf, want dan voelde het als een verplichting om te gaan tekenen. Ik denk dat ik me aan een keer per maand ga wagen, want ik werk ook nog 40 uur in de week
Bovenstaand verhaal typte ik zo'n 1,5 uur geleden, ik ben heel enthousiast begonnen aan mijn eerste tekening. Ik wil per maand een tekening maken van mijn jaarling, beginnend als veulen
Ik teken aan de hand van een foto. Hier mijn eerste tekening:Januari '18 Legendale als veulen

Ik vond zijn hals echt heel erg lastig...

welke kleur was hij eerst?
echt een leuke verzameling, en allemaal netjes gemaakt. Ik vond laatst een filmpje over perspectief en verkorten/vergroten van lichaamsdelen in perspectief, die moet ik even opzoeken help mij herinneren dan stuur ik een link in het topic
Dankje!) Volgens mij heb ik al 100x gezegd dat ik je werk leuk vind maar ik ga het voor de 101e keer gewoon herhalen want zo saai ben ik. Clip Studio heb ik geinstalleerd, moet nog even kijken hoe alles precies werkt maar dat komt wel

En deze had ik letterlijk overgeschreven, proest....