Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elmo schreef:Leuk om jullie moodboards te bekijken! Ik heb er zelf ook eentje gemaakt: https://nl.pinterest.com/biancave1/boek/
Zodra ik de tijd heb zal ik jullie verhalen eens lezen
Ik weet nog niet zeker of ik dat van mij hier ga posten. Ik zit er namelijk ook aan te denken om het te zijner tijd te publiceren. Via pb wil ik af en toe wel wat sturen naar de geïnteresseerden! Ook om te checken op fouten.
Citaat:1. AlwaysH Genre = Fantasy, Doel = boek uitgeven
2. BeSen Genre = Romance (in kerstsfeer) Doel: het genre Romance uitproberen en beter leren schrijven.
3. Jeika Genre =
4. Athelas Genre = Fantasie, Actie, Doel = Beter/meer schrijven en stiekem lijkt het me leuk om één lang verhaal waar ik echt m'n best op doe uit te geven.
5. Galathil Genre = Fantasy , Doel = schrijven weer oppakken, inspiratie krijgen
6. madhatter Genre = Spannende fantasie. Doel= Beter leren schrijven, en zorgen dat jullie tips mijn boek interessanter gaan maken!
7. Mayca Genre = Fantasy, Doel = Gewoon meer schrijven.
8. Pichu Genre = Fantasy, Avontuur, Non-Fictie, Doel = schrijven weer oppakken
9. Elmo Genre = Thriller, Doel = 30.000 woorden op papier zeten.
10. leadhooves Genre= thriller, romantiek. Doel= leren van anderen en de allerkleinste fouten er uit wrikken.
11. Jytte Genre = Fantasy, Doel = schrijven weer oppakken en verder komen qua hoofdstukken.
12. Phoebert Genre =