Ik heb van Resin gehoord een soort hars, waat cabochons etc. mee gemaakt kunnen worden, dus dat zou ook een mogelijkheid zijn om haar intesluiten en dan met leer te verwerken.
Hillebill
Geplaatst: 16-02-17 22:00
Hoi. Deal je de werken ook af? Iemand die bekend is om met kleuren te verven op leer? ( bv figuren of of dingen die getoold zijn verven en afwerken)
Veriye
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-17 18:01
Heel zachtjes ben ik weer aan het oefenen. Nog geen echte toolings, maar gewoon weer gevoel krijgen voor de stempels en het hameren.
Kleine sleutelhanger, hoeft alleen nog een ringetje.
Hier van mij een update over de zadelhanger die de Ts voor mij gemaakt heeft, ik had een foto gemaakt maar helaas was die mislukt haha. Anyway hij is nog perfect ! Me door weer en wind gereden en zit geen krasje of vaal plekje op echt top !
Veriye
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-17 20:43
Wat leuk dat je hem nog leuk vindt Hier mede door mijn ziekte,verhuizing en eigen paard erg rustig geweest. Hopelijk kan ik straks weer aan de slag
Veriye
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-17 15:56
Sinds lang probeer ik weer echt te toolen. Als het goed is wordt het een mousepad. Maar ik merk wel dat het nie echt soepel gaat. Beetje stijf gevoel in de fingers. Maar komt hopelijk wel goed.
Kan zo niets vinden maar ik gebruik de zelfde dus dat zal dan aan mijn techniek liggen
Veriye
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-17 19:10
oefening baart kunst zeggen ze, toch? Als je nog iets zou vinden mag je ook graag een pb sturen, dan kan ik even kijken. Wat ook helpt, dat doe ik altijd om even warm te lopen: stukje restleer pakken en lijntjes met je swivel knive trekken, slangetjes, circelen, gewoon recht etc. Zonder bang te zijn iets te verprutsen kun je zo de controle van de swivel onder het knie krijgen en behouden.