[CHALLENGE]2016: een tekening per dag/week

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gordy18

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-01-14

Re: [CHALLENGE]2016: een paard per dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:25

Ik ga ook weer een poging wagen, dan wel 1 keer per week, haal het niet door school om het elke dag te doen :+

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:41

Jackytje schreef:
AlwaysH, jij hebt ook een unieke stijl! Ik vind het cartoonachtige erg leuk, zeker als je dit zou combineren met wat kleur. :j


(Even eentje gequote)
Dankjewel!
Ik heb mijn pastel potloden niet meegenomen ben een weekje op vakantie, hihi.
En bedankt voor het compliment :)

Eef01
Berichten: 281
Geregistreerd: 20-10-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:07

Mijne voor vandaag. Ik was bezig met een heel paarden hoofd maar toen het oog compleet mislukte had ik geen zin om het over nieuw te doen en heb de neus daarom maar uitgeknipt en opgeplakt :D
Afbeelding
Dit was de eerste keer met (oostindische) ink.

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:15

Wat leuk dit! Ik zou ook wel mee willen doen, maar dan met mensen in plaats van paarden. Ik ben een beetje klaar met paarden := Ik weet niet of elke dag gaat lukken, hopelijk wel!

Leuke werken staan hier al tussen :j

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:16

Mooi! Leuke stijl @Eef01
-
Ik weet niet hoe anderen er over denken maar het lijkt me voor mij handig om een lijstje te maken wat ik ga tekenen.
Dus bjvoorbeeld:
Maandag: Paarden portret grijs
Woensdag: Hond staan pen

Etc:)
Mar dat kan natuurlijk uit je hoofd.

Athelas

Berichten: 2003
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:48

1/52
Even snel gemaakt, omdat het paard wat ik eigenlijk wou tekenen ik niet af kreeg binnen een week. :') Meteen na de vakantie hebben we stapels toetsen en huiswerk. >;)
Afbeelding

Ohja, mag je ook andere dieren/dingen/wezens dan paarden tekenen?

Kaatastrof

Berichten: 6281
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: [CHALLENGE]2016: een paard per dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:57

Hé, is dat geen paard van Chickensmoothie? :')

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:57

Jahoor:) even een vraagje, heb je het paard ook getekend of heb je hem overgetrokken/uitgeprint?

JoycexEnya

Berichten: 5959
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:05

Ik begin heel erg te twijfelen. Opzich een schleich paard repainten vind ik leuk en kan ik wel redelijk en wil ik ook wel verbeteren, maar leek me ook leuk of ik mijn teken talent :') kan verbeteren.

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:17

JoycexEnya schreef:
Ik begin heel erg te twijfelen. Opzich een schleich paard repainten vind ik leuk en kan ik wel redelijk en wil ik ook wel verbeteren, maar leek me ook leuk of ik mijn teken talent :') kan verbeteren.


Ik zeg doen:D

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [CHALLENGE]2016: een paard per dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:30

Oke de volgende tekening is af!
Ik weer niet precies wat ik jou doe, meer dan een keer per week maar niet elke dagx)

Had een kunstige inspiratie:)
Afbeelding

JoycexEnya

Berichten: 5959
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:38

AlwaysH schreef:
JoycexEnya schreef:
Ik begin heel erg te twijfelen. Opzich een schleich paard repainten vind ik leuk en kan ik wel redelijk en wil ik ook wel verbeteren, maar leek me ook leuk of ik mijn teken talent :') kan verbeteren.


Ik zeg doen:D

Het tekenen of repainten :p

Mowgli4

Berichten: 1381
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:48

JoycexEnya schreef:
Ik begin heel erg te twijfelen. Opzich een schleich paard repainten vind ik leuk en kan ik wel redelijk en wil ik ook wel verbeteren, maar leek me ook leuk of ik mijn teken talent :') kan verbeteren.


Ga ook lekker mee tekenen ;)
Ik kan niet bepaald goed tekenen, maar hoop wel beter te worden hihi

JoycexEnya

Berichten: 5959
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:50

Mowgli4 schreef:
JoycexEnya schreef:
Ik begin heel erg te twijfelen. Opzich een schleich paard repainten vind ik leuk en kan ik wel redelijk en wil ik ook wel verbeteren, maar leek me ook leuk of ik mijn teken talent :') kan verbeteren.


Ga ook lekker mee tekenen ;)
Ik kan niet bepaald goed tekenen, maar hoop wel beter te worden hihi


Denk wel beter dan mij :')

Larissajulia

Berichten: 1509
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:51

Ik ga ook meedoen! Ik wil proberen minimaal een per dag! Als ik eenmaal bezog ben, ben ik vaak ook lang bezig haha.

Misschien een ideetje hoor, maar als iemand geen inspiratie heeft, kan diegene misschien ook eens in het aanvraagtopic kijken ;) Er zijn genoeg mensen die hun paardje nagetekend willen hebben, dus dan is dit misschien voor sommigen een goede oplossing! :D

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:51

Misschien kunnen we beter niet té veel praten, anders is het topic vol voordat we klaar zijn met dit jaar en alle tekeningen. Of licht dat aan mij? :D

MillyH
Berichten: 640
Geregistreerd: 21-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:57

Mooie tekeningen allemaal!!!
Heel stiekem ben ik jaloers :j

Dit is mijn eerste van het jaar, ik vind zelf de borst een beetje raarr :z
En de ruiter opbreekt maar dat kan ik echt niet haha

Ik doe trouwens wel al mijn tekeningen van een voorbeeld, is dit erg?

Afbeelding

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:57

Jeika schreef:
Misschien kunnen we beter niet té veel praten, anders is het topic vol voordat we klaar zijn met dit jaar en alle tekeningen. Of licht dat aan mij? :D

Nee hoor! Ben ik het mee eens :) ook is het leuker als we niet te veel oneliners hebben hier :)

Selina

Berichten: 14397
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:58

Jeika schreef:
Misschien kunnen we beter niet té veel praten, anders is het topic vol voordat we klaar zijn met dit jaar en alle tekeningen. Of licht dat aan mij? :D


Denk dat dit na een week wel minder wordt, na paar weken sowieso als de helft is afgehaakt :P

Mowgli4

Berichten: 1381
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:02

JoycexEnya schreef:
Mowgli4 schreef:

Ga ook lekker mee tekenen ;)
Ik kan niet bepaald goed tekenen, maar hoop wel beter te worden hihi


Denk wel beter dan mij :')


Dat weet ik nog niet zo goed :P
Ik ben niet echt een teken talent

JoycexEnya

Berichten: 5959
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:02

Ga zo dan maar beginnen.
Vind alle tekeningen van iedereen al super mooi en niet echt tips omdat ik toch niet beter kan :P

Larissajulia

Berichten: 1509
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:34

Hier is mijn eerste dan van 2016 :)
Eerste keer met aquarel haha, mijn thema voor deze maand is dan ook aquarel, omdat ik dit heel moeilijk vind. Het is geschilderd op een A4 aquarel papier.
Afbeelding

Vanaf nu ga ik ook tips geven hoor, iedereen heeft trouwens super mooie tekeningen al! Ben benieuwd hoe de verbetering bij iedereen aan het einde van het jaar is!

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:36

Afbeelding
ik heb ook wat getekend het is heeel lelijk maar ik plaats wel een foto straks :o
Laatst bijgewerkt door Blixem op 01-01-16 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:36

mijn eerste:
Afbeelding
tips en kritiek zijn welkom!
ik ben niet echt tevreden over dat aanrecht/fornuis :n

Henrike5

Berichten: 797
Geregistreerd: 26-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:38

Als het niet perse paarden hoeven te zijn dan kan het zijn dat het bij mijn niet alleen maar paarden worden dit jaar,

Hoe gaan jullie ze bewaren? Ik twijfel tussen een map of gewoon op een stapeltje leggen.

JoycexEnya Waarom niet beide dan? ene keer schleich andere keer teken.

Hier mijn tips/tops het is een hele lange lijst geworden :o ik weet niet of dat de bedoeling is?

Delicia:

Ik vind de nek spier er wat stijfjes uitzien, meestal is dat wat gebogen. Ik vind de manen wel heel erg mooi, iets waarom ik weinig digitaal teken, ik vind dat zo moeilijk.
LexieFlexie:
Hij heeft echt een heel mooi en lief oogje, ik zou alleen de hals wat dikker doen.
AlwaysH:
Hij spreekt heel duidelijk emotie uit, echt heel goed. Hij lijkt een wat kleine kaak te hebben maar verder ziet het er goed uit :D
Seven:
Wow, hoe lang ben je daarmee bezig geweest!? Ik vind hem echt heel erg mooi, misschien moeten er in de manen wat meer lichtinval maar verder echt top!
yamsi0124:
Heel leuk, de tetails in de tanden zijn ook erg mooi. Tegen het krullen van het papier kun je hem onder een zwaar boek leggen dan kreukelt het wat minder. Ik had er zelf vandaag ook last van. sunny44:
Heel erg mooi en gedetailleerd, ik kijk een beetje raar naar de hals maar ik kijk uit naar je andere werk, echt heel mooi.
Loiz:
Heel mooi, ik heb geen verstand van honden tekenen dus ik kan weinig tips geven, alleen wat zijn de ‘rondjes’ vlak boven de voorpoten?
Elanor:
Prachtig hij doet me echt denken aan Afrika. Maar welke materialen vegen dan heel erg uit zijn dat er veel? Ik ben heel benieuwt naar de anderen.
Selina:
Wat een leuke style :D ik kijk wel wat raar tegen de linker kaak aan. Maar verder echt heel erg leuk.
SindyKaya:
De benen weet je zelf al, de neus zal ik ook wat kleiner maken, het oog lijkt wat pixelig in vergelijking met de rest. Voor de eerste keer ziet het er goed uit.
Damned:
Erg mooi, vooral de schaduw en de lippen. Ook de hand vind ik heel mooi, die mislukken bij mij altijd.
Jackytje:
Super leuk en mooi, als je alle fouten niet had opgenoemd was het mij niet eens opgevallen. Echt heel mooi.
plovesb:
Wauw, heerlijk om naar te kijken, echt heel erg mooi, het gezicht alles prachtig. Dit vind ik toch echt heel erg mooi.
drawerlover:
Hele leuke, ook erg leuk hoofdje erg schattig.
Eef01:
ik vind hem zo ook heel leuk eigenlijk :D
Paard_Aap:
Heel leuk zo met die kleurtjes, hij doet mij denken aan iets, die houding ook. De kleurtjes maken hem ook echt vrolijk. *edit* dat werd later gezegd van chickensmootie ja :)
AlwaysH:
Deze vind ik echt leuk, mooi strak en toch los, mooi werk.
martine12h:
ik denk dat het niet zo erg is misschien is het wel handig als je de fotograaf er bij plaatst/toestemming aanvraagt want sommige fotograven vinden dit niet zo fijn als je dat doet. Ik vind hem leuk alleen hij is wat uitverhouding, het achterbeen klopt niet en hij heeft een beetje een opgetrokken buik. Ook is zijn hoofd en hals te klein voor zijn lichaam.
Larissajulia
Ik vind zijn oog en hoofd echt heel erg mooi, ik ben benieuwt naar de volgende tekeningen
Jeika
ahh echt heel leuk ook met die vuurpijltjes enzo