Dat ken ik! Ik ben bijna aan mijn laatste pagina toe, en de volgende ligt al helemaal klaar
Keandra
Geplaatst: 09-09-14 14:53
<Ik heb deze morgen de eerste steken gezet op p7. Had gisteren alles klaar gemaakt in mijn map. Dus kon starten. Echter heeft dylan zijn hemdje en het huishouden toch nog voorrang hoor.
Hier gisteren ook eindelijk weer de rust gevonden om even te gaan borduren. Ik ben maar weer verder gegaan met tranquility Misschien dat ik morgen nog een paar steken kan doen (het gaat allemaal niet erg snel met een puppymonster erbij)
Keandra
Geplaatst: 12-09-14 09:38
wah leuk een puppymonster foto?
Nog steeds geen foto gemaakt voor p6, wel ondertussen al 3 draadjes van p7 gedaan. Nu weekend met kids alleen, hubbie is op teambuilding. Dus ik ga op mijn gemakje het hemdje afmaken.
Thanx muntdrop. De tijger is van Michelle sayetta. Van head designs. Ben er ook super blij mee. Heb hm nu een jaar bijna. Ook heel vaak niks aan gedaan, maar nu heb ik weer goed de smaak te pakken. Heb tot nu toe 40.000 X jes gemaakt
Ziet er mooi uit hoor! Ik ben met de laatste bezoek bezig. Nog maar iets van 7000 kruisjes van de 105.600
sax89
Geplaatst: 07-10-14 09:03
Hoi meiden, hoe gaat het hier? Wat een rust. Zijn jullie alweer een beetje gestart met borduren nu met het gure hefstweer buiten, of is de motivatie nog niet helemaal daar?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pas sinds 2 weken weer actief ben. Maar het schiet wel lekker op. Heb nu in 2 weken tijd page 5 voor meer dan de helft af. Zal vanavond even een foto plaatsen. Heb vanmiddag weer even lekker de tijd om te borduren.
Groetjes
spotless
Geplaatst: 07-10-14 15:04
Toen het in augustus zo aan het regenen was kreeg ik zin om te breien. Inmiddels nr. 1 af en nr. 2 onderweg. Dat moet dan eerst af anders blijft het erbij en dat vind ik dan ook weer zonde. Ook nog bezig met een Crochet-a-long (haken met iedere week een nieuw stukje patroon). Ff niet gemotiveerd om te borduren dus. Komt wel weer
De laatste tijd gaat het fijn met borduren. Volgende week ook nog een stuk doen en dan ben ik een aantal weken dat ik steeds een halve week weg ben Ook een keer voor 3 en voor 2 dagen naar Amerika. Kun je in het vliegtuig borduren? Je zit natuurlijk met naald en schaar. Anders toch maar wat leesvoer mee
Tsja, het suffe is dat als je een nagelknippertje los meeneemt, dat het dan vaak niet mag, maar in m'n borduur & haakspul hebben ze er nog nooit moeilijk over gedaan .
arabella2000
Geplaatst: 11-10-14 11:58
Je hebt ook een draadsnijder voor aan je ketting bv. Die valt niet op en mag zo mee