Dat zijn q-snaps. Ik vind ze ook superfijn. Ik heb wel nog een hoes voor eromheen.
magriet
Geplaatst: 23-08-12 15:50
Waarom heb je geen cd gebruikt om een [atroon te maken? Gaat veel gemakkelijker lijkt me. Ga straks nog even studeren hoe je dat patroon nu hebt gemaalt. Lijkt me mega veel werk maar lijkt wel mooi te worden.
cd gebruikt ? bedoel je gewoon een programma of laten doen? ik wist om eerlijk te zijn niet dat dat kon en achteraf vind ik het wel leuk dat ik het helemaal zelf heb gedaan, ookal doe ik het waarschijnlijk nooit weer zo! dan download ik er een programma voor want wàt een werk
Ja ik heb destijds een cd-rom voor geloof 10 euro gekocht. Kun je aangeven hoeveel kleuren je wilt gebruiken en hoe groot het moet worden. Maar ik heb respect voor de manier hoe jij het hebt gedaan.
RoWi
Geplaatst: 23-08-12 21:01
Weer een stukje verder! En wat een handig ding gebruik je. Klem je die stukjes eromheen om hem strak te houden?
NathalietjeB
Geplaatst: 23-08-12 21:04
jeetje wat een werk...wel super gaaf ben heel benieuwd naar t eind hoe t eruit zit
Rowi, jep die is daar inderdaad voor, is veel makkelijker tellen ed.
Diaz, tja het is even wennen, maar als je het eenmaal door hebt gaat het vrij snel! ik ben nog een stukje verder, maar heb even geen camera bij de hand. Ik zal morgen nog even een update plaatsen.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 23-08-12 22:23
Ben benieuwd naar het eindresultaat straks. Ziet er nu al mooi uit. Ik heb vroeger heel veel geborduurd, nu wat minder omdat ik er de tijd niet meer voor vrij maak. Maar het is echt heel leuk om te doen.
ja ben erg benieuwd naar het eind resultaat....ziet er mooi uit tot nu toe!
Irene18
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 23:11
margriet; leuk topic! ga zo even beter bekijken
Laraax; ik denk dat ik hem aan de muur ga hangen. Komt hij toch het beste tot zijn recht. Bovendien heb ik niet helemaal de juiste stof voor een (mooi) kussen.
vandaag heb ik weer een paar uurtjes aan mijn borduurwerkje gewerkt hier een foto,, het gaat haaard!!
RoWi
Geplaatst: 24-08-12 23:22
Ah oke, handig! Leuk, weer een stuk verder! Het neusje is nu helemaal dicht geloof ik?