onbetaalbaar geworden, de 2 lieverds van P-Tries.....lijkt me echt fantastisch om ze zo samen te hebben.goed gedaan hoor!!! *respect*
Ontzettend veel respect voor een prachtig resultaat!!!Heel bijzonder om Patries d'r twee mannen zo samen te zien
Heel erg bedankt allemaal!! P_Tries schreef:Wauw Wauw Hij is af! Wat onwijs gaaf, geen woorden voor! Onwijs bedankt! En ik ga onwijs genieten van mijn 2 mannen op 1 blad! Super!Dankjewel! Ben heel blij te lezen dat je het mooi vindt!!
Wauw babe, dat heb je echt heel gaaf gedaan! Een geweldige herinnering voor P_tries aan haar twee geweldige mannen!
P_Tries schreef:Wauw Wauw Hij is af! Wat onwijs gaaf, geen woorden voor! Onwijs bedankt! En ik ga onwijs genieten van mijn 2 mannen op 1 blad! Super!hij is zeker onwijs gaaf!!!
Heel mooi hoor babe, vind het vooral gaaf hoe je zoveel detail in de vacht krijgt, erg bijzonder! Vind het altijd leuk om je werken te zien groeien
Jeutje Ik wil ooooook Moet ik je PBen over de prijzen, of wil je er misschien hier iets over zeggen?Want hoe je deze prachtige bonte hebt neergezet, poeh.. Moet me nu toch echt gaan beheersen om niet een soortgelijke bij je te laten maken
Werkelijk schitterend!! Wat kun jij prachtig tekenen..Ik hou je in me achterhoofd, want ik zou er zeker ook wel eentje willen.Wauw..