Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We konden kiezen tussen 100 en 120 grams. Het eerste is dunner en soepeler, het tweede iets dikker en daar hebben we voor gekozen omdat je dan de mandala eronder tenminste niet zo overduidelijk doorheen ziet schijnen. Het liefst zou ik het papier zo dik willen dat je de onderliggende mandala helemaal niet meer kunt zien, maar dan kun je de blaadjes niet meer goed ombuigen en breekt de rug als je het boek plat op tafel wilt leggen. Dat zijn zo van die keuzes.
svdijk86 schreef:zo duur is het boek niet
Wat voor papier is het eigenlijk op geprint TS? Toch niet op dat heeele ouderwetse (XL)
kleurboeken papier he? Gewoon op A4/A3 formaat denk ik?
(Maar ook die van het liggende paard op het strand - en die van de vier heemskinderen - en die van....) Wat ik heel leuk vind is dat alle platen er groot in zitten, maar van allemaal is ook op een andere pagina een kleinere versie opgenomen. Die kun je dan heel handig gebruiken om zelf een mooie kaart, boekenlegger of iets dergelijks te maken.
), dan weten we waar we in het vervolg misschien op moeten letten.
snap ik dat die dunne lijntjes ook zo hun voordeel hebben - ik dacht dat jouw tekening minstens A3-formaat was door alle details, maar je hebt dat echt op een bijna-A4'tje weten te priegelen- en ook nog in aquarel!
! ben echt benieuwd hoe het eruit zal zien! Maar belgie is nu eenmaal ietsje verder weg