Silly1972 schreef:
Dat is ook gewoon DMC? Ik zag dat er in de advertentie witte labels staat, maar ik ken alleen de zwarte? Weet jij zo of hier verschil in zit?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:
Carolien007 schreef:Silly1972 schreef:
Dat is ook gewoon DMC? Ik zag dat er in de advertentie witte labels staat, maar ik ken alleen de zwarte? Weet jij zo of hier verschil in zit?
xXGRIETJEXx schreef:De zwarte labels zijn van het vorige assortiment van DMC, er kan kleurnummerverschil tussen wit en zwart zitten.
Als je eenmaal bent begonnen met zwarte label garen, zou ik er geen wit tussen door gooien, omdat de kleuren (neem verschillende kleuren groen, rood, blauw) dan kan je bij de witte labels kleur verschil hebben.
Even een voorbeeld: als een zwart label 333 groen is, kan het in het witte label nummer 333 paars zijn (dit is een voorbeeld natuurlijk omdat ik niet precies weet welk kleur verschil tussen de labels zit)
Hopelijk snap je het een beetje.
Grietje
batje schreef:Ik sta op het punt een pakket te bestellen (jaja, mijn eerste projectje) en vroeg me af of met naam moeilijker is dan zonder? (omdat je dan zelf de letters uit moet zoeken?)
batje schreef:Ik heb inmiddels de voorletter van mijn zoontje en de 2 potentiele voorletters voor de nog ongeboren kleine besteld bij de magereman. Kan dus lekker klein beginnen! Heel erg bedankt!
magriet schreef:Oh Carolien dat klinkt mooi. Vanf een cd het patroon gemaakt?