Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esmir schreef:heb een nieuw topic ontdekt:D leuk, ik vind het wel moeilijk hoor, als je ziet wat ze bij de intratuin al voor een simpel gedrukt doekje vragen...dus lees stiekem even mee:D
Cyntje schreef:esmir schreef:heb een nieuw topic ontdekt:D leuk, ik vind het wel moeilijk hoor, als je ziet wat ze bij de intratuin al voor een simpel gedrukt doekje vragen...dus lees stiekem even mee:D
Dat is een fabrieksdoekje met een printje... die worden in grote oplagen geprint
Een krant is namelijk ook velen malen goedkoper dan een Rembrandt
marjoke schreef:[***]: Ik zou er nog niets voor vragen. Hij is erg plat en de schaduwen kloppen niet echt, het oog is nogal raar, de manen te symmetrisch, .. Ik zou eerst nog veel oefenen met contrast en schaduwen voor je gaat verkopen. Het is ook wel handiger om eerst een groter deel van het dier te tekenen, voor je aan zo'n detail begint. Dit laatste is namelijk veel moeilijker, omdat je veel meer details moet neerzetten.
marjoke schreef:[***]: Hij is inderdaad al beter.Maar hij oogt nog steeds plat hoor. Er mag veel meer schaduw in. Je kiest nu echt niet meteen de gemakelijkste dingen eruit. Een wit paard bijvoorbeeld is nooit wit. Het is zwart, grijs, bruin, blauw, rood, groen, .. Enfin als je een foto van een wit paard bekijkt ga je heel wat meer kleuren aantreffen dan enkel wit. Probeer eens met meer kleuren te expereimenteren. Ook kies je hier een erg moeilijke houding. Misschien moet je eens proberen met een gewoon potlood een volledig paard gewoon van zijaanzicht te tekenen? Probeer goed te letten op licht en donker, spieren etc.
25 euro? (vergeet niet de grootte erbij te zetten)
Cyntje schreef:esmir schreef:heb een nieuw topic ontdekt:D leuk, ik vind het wel moeilijk hoor, als je ziet wat ze bij de intratuin al voor een simpel gedrukt doekje vragen...dus lees stiekem even mee:D
Dat is een fabrieksdoekje met een printje... die worden in grote oplagen geprint
Een krant is namelijk ook velen malen goedkoper dan een Rembrandt