[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

01San

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 15:12

Oooo spannend weerrrrrrrr

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 15:40

Vast vreemd gegaan...
Hoop dat ik mis ben.

Worst kaas scenario.
Z'n extra dame zwanger gemaakt. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 17:36

maralyn schreef:
Vast vreemd gegaan...
Hoop dat ik mis ben.

Worst kaas scenario.
Z'n extra dame zwanger gemaakt. :')

_O- Die ga ik onthouden

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 17:50

Zijn extra dame :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 18:56

Nee dat is het niet. Maar wat dan wel...? Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen :=

Misschien heeft hij een dotje centen verdiend op een manier die het daglicht niet kan verdragen, of heeft hij toegezegd zo'n klus te doen? Of hij gaat toch iets opbiechten over Vera....

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:04

Gezien de titel van het verhaal is hij misschien wel geen crimineel. Naar undercover _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:18

LukieBradley schreef:
Gezien de titel van het verhaal is hij misschien wel geen crimineel. Naar undercover _O- _O-

Ha, dat is een goeie, haha! :D

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 21:32

LukieBradley schreef:

Oei en dan gaat hij nu zeggen dat fleur medeplichtig wordt bevonden en hij haar moet arresteren :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:12

Misschien heeft hij Talita wel voor haar gekocht

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:36

Hij kan niet stoppen met drugs te gebruiken (dat was sws al duidelijk) en is vreemd gegaan toen hij stoned was. En nu is ze ook nog eens zwanger van hem. Of misschien wel Vera.....

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:48

Hij heeft een dikke vette schuld en moet die met de drugshandel terug betalen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 10:07

Ojaaa vast iets als “ik moet echt nog 1 allerlaatste keer iets illegaals doen, echt dit nog en dan niet meer blabla”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:06

Inmiddels is het al een paar dagen later na het vreselijke bericht van Jeff. Ik pak de laatste spullen in. Of ik Talita nog wel kan kopen is onzeker. Ik heb voor deze maand een chalet gehuurd zodat ik wel mijn functie als hoofdcassiere kan behouden. Het kost mij veel energie merk ik wat er de laatste tijd gebeurt in mijn leven. Eigenlijk is dat gestart met de komst van Jeff in mijn leven. Hij is vreemd gegaan...

Vreemd gegaan met Miranda nota bene! Hoe vaak heb ik niet gevraagd. Wel heb ik direct besloten ergens anders te gaan wonen. Ik zou extra moeten werken wil ik voldoende geld overhouden voor de komst van Talita. Gelukkig wil de manager tijd voor mij vrij maken straks voor aanvang van de dienst.

Jeff staat achter mij. "Streep, wil je er asjeblieft over nadenken het weer goed te maken tussen ons, ik kan niet zonder jou!" Hij staat er verslagen bij. "Ik denk erover na, nu heb ik tijd voor mijzelf nodig, "zeg ik.

De chalet is gelukkig redelijk betaalbaar omdat de zomerperiode zo goed als over is. Ook is het vlakbij het land dat ik wil gaan huren. De eigenaar ging akkoord voor een heel redelijke prijs! Wel moet ik zelf mijn hooi en voer regelen. Jeff wil mij daarmee helpen maar eigenlijk wil ik na deze dag even geen contact en Jeff weet dat.

"Kom ik help je met deze tassen." Jeff tilld de laatste spullen in zijn auto voor vertrek. Eenmaal rijdende kijk ik naar de opgeplakt CDs op zijn dashboard en denk ik aan de tijden dat ik nog zo verliefd met hem mee reedt. Kon ik alles maar terug draaien. Ik kijk naar Jeff en zie de tranen over zijn wangen rollen. "Zodra ik weg ben rijdt ik mijzelf dood", zegt hij.

Jeff knijpt hard in zijn stuur, scheurt door de bochten en ik voel mijn hart kloppen. Ik vraag mij af of ik de politie moet waarschuwen straks. De kans dat hij onder invloed weer gaat rijden is behoorlijk groot. Wat als hij zichzelf echt wat aandoet? Wie weet brengt hij ook andere mensen in gevaar.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:24

Aaaargh nou ben ik vergeten wie Miranda is |o

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:27

Dat meisje die altijd zo donker gekleed is en altijd zo tegen Jeff aan hangt als ze in een groepje zijn bijv..
Ze was ook een keer met hem in de auto gelijk nadat Jeff Fleur een keer naar huis had gebracht ,

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:37

Aaah, toen vlak bij haar thuis, ik weet het weer!

Wat een verrassing dat dat mis ging :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:42

Castreren die Jeff. Niet meer voortplanten.
Die moet zijn wilde haren niet kwijt, dan is z'n hoofd kaal, zoveel als hij het heeft.

Bahh wat n zak heu!

Streepje, zet n kruisje door z'n naam. Pak je leven weer op. En maak er wat van.

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:18

:+ laat hem zichzelf maar doodrijden.

Dat is wijsheid na jarenlang met zo een persoon om te gaan :') inmiddels denk ik "ja doe het maar/had het maar gedaan"

Maar goed zo denk je natuurlijk niet op dat moment en op dat punt in je "relatie".

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 22:08

Wat een zak, dumpen die handel en niet weer aan beginnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 22:12

Shannah, mijn manager kijkt mij aan. "Dus je wilt 5 avond-diensten draaien naast je studie en ook wil je op de zaterdag blijven werken?" "Hoe denk je dat vol te houden?"

Ik zeg haar maar niet, dat ik er ook nog een paard bij wil kopen. "Ja, zeg ik, ik weet dat ik het kan en ik zou graag meer voor je werken in de supermarkt."

Shannah, kijkt mij nu ernstiger aan, "Fleur, gaat het wel goed met je, je kijkt zo ernstig de laatste tijd?" Ik zucht. "Het gaat oké," zeg ik. "Oké, ik kan je goed gebruiken dus ga akkoord," Shannah kijkt mij vriendelijk aan. "Maar wel aan de bel trekken als het niet gaat goed?"

"Doe ik!" zeg ik vastberaden. Wat ben ik toch blij met mijn baas! "Fleur, kom je even kijken naar deze gulden?" Danouk mijn lievelingscollega zwaait naar mij. "Ja ik kom eraan!" roep ik enthousiast. Dan zie ik dat de moeder van Jeff ook in de supermarkt is. Ze kijkt boos mijn kant op en ik voel een steek in mijn buik.

Morgen is het de dag dat ik mijn loon krijg en kan berekenen of ik Talita kan kopen nu ik extra geld kwijt ben en meer ga werken. Na mijn dienst bel ik Simone. "Hoi meis, hoe isie?" vraag ik. "Ja, goed met jou?" Ik besluit, niet alles te zeggen en zeg dat het ook goed gaat.

"Simone, heb jij morgen de auto tot je beschikking?", vraag ik. "Ja hoezo?" Zou je mij uit Zantvoort willen ophalen en naar mijn ouders en Talita met mij kunnen gaan, er is veel gebeurt dat ik je moet vertellen." Ik hoor even niets en merk dat Simone nadenkt. Even later zegt ze" 11:00 kom ik je halen, waar moet ik zijn? "

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 22:44

Die moeder van Jeff geeft me echt een flashback naar een oude relatie... Hij was niet zo erg als Jeff maar man wat een vergelijkingen en dan nog die moeder erbij _-:(

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 23:20

Doorzettingsvermogen heeft ze wel! Ben benieuwd wat ze zal doen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 23:49

Misschien moet ze dat paard even lekker on hold zetten voordat ze dat dier betrekt in zo'n onzekere situatie.....

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:21

Misschien was Simone wel even stil, omdat Jef Talita heeft gekocht in een wanhopige poging Fleur terug te krijgen :)*

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 14:53

poetser schreef:
Misschien was Simone wel even stil, omdat Jef Talita heeft gekocht in een wanhopige poging Fleur terug te krijgen :)*

Omg dat zou echt een super twist zijn. Ik wil ook een soort niet dat ze uit elkaar gaan xd