Je hebt mij helemaal aangestoken ik heb ook een modelpaard erbij gepakt Mijne is alleen een eigen bouwsel, wel ongeveer het formaat van een traditional breyer maar dan zelf geboetseerd. Mijn challenge is om om de dag wat te tekenen, gisteren heb ik het katje getekend dus vandaag neem ik even een boetseerdagje
Ik ben met hetzelfde bezig, maar dan met schleich Ik verpest het alleen steeds dus dat beest heeft echt 1000 laagjes gehad die er ook weer afgehaald zijn enzo...
Ja dat heb ik ook Seven, daarom had ik het ook even compleet gepauzeerd voor de challenge omdat ik bang ben dat ik anders niet meer ga tekenen.
Dit is 'm Hij is al best herkenbaar als zijnde een paard, maar hij is nog lang niet af. Al die spieren zijn een behoorlijke puzzel. De ogen zijn expres een andere kleur zodat ik weet waar de de oogbollen zitten, en dat ik daar op moet passen met wat ik aan klei toevoeg en er weer af vijl. Anders heeft ie straks afgevijlde vierkante ogen enzo
77/365 Een zeearend van eerder het project, maar nu ingekleurd
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 18-03-17 12:06
Jeetje balen van die plek, hij is zo gaaf verder! Was er iets tegenaan gekomen toen de vernis nog nat was oid? Echt zonde van je vele uren werk! Want volgens mij ben je er de hele dag bijna mee bezig geweest als ik zie hoe ver je bent gekomen.
Ik ben gisteren nog wel verder gegaan, ik zou een foto kunnen plaatsen maar je ziet zo weinig verschil dat dat eigenlijk niet de moeite is mijne komt trouwens voor een mini trouwkoets te staan inclusief mentuig (als ik hem ooit af krijg). Maar vandaag ga ik weer tekenen! Straks ook weer een reageer rondje
Leuk weer Eclair, de felle kleurtjes van de markers en de gezichtsuitdrukking geven hem bijna iets cartoonesks (is dat een woord?) Je zou er bijna een stripverhaal van kunnen maken!