[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IndianRose_

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:47

Amai, merci daarvoor ;) Ik zou normaal 50 euro krijgen van de opdrachtgever, maar ik ga maar 30 euro vragen omdat ik ook nog een trekrugzak heb gekregen.. :)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:22

Winnie: 30 euro?
Jolijn: 25-35 euro
Indian rose: 60-75 euro..

Ik vind dat er echt prachtige kunstwerken tussen zitten!

Ik heb hier ook wel een paar uurtjes aan zitten werken.. maar dat mag ook wel als je wat aan het experimenteren bent.
Eerst was ik van plan alleen wat te schetsen, wegens studieontwijkend gedrag, maar vond de schets opzich wel aardig, dus ben ik hem in gaan vullen.
Wat heb ik gebruikt:
Doezelaar
Grafietstiften 8B, 6B en 4B
Gummetje om het licht terug te halen(ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel??)
Ik moet er nog wel bijzeggen dat hij nu dus in een lijst zit en dat ik met een flitser heb gefotografeerd, waardoor er dus 5 witte 'vlekken' op zitten.
Overigens ben ik absoluut niet van plan hem te verkopen, oid. Dit is gewoon een soort probeerseltje. Ik hoop hierin steeds meer te groeien.

Afbeelding

EDIT:
Dit is mijn topic met de upjes. De een naar laatst geposte foto is het eindresultaat zonder lijst.
[UK] [TEK] [WIP]Herrold TUDB in grafiet

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 22:36

IndianRose_ schreef:
Jis_ Dankje voor de taxeringen!
AliesMeijer; kijken vaak mensen op marktplaats dan? Da's een nederlandse site zeker? Zal ik het ook even proberen met Kapaza :)

Graag gedaan.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:53

Ik heb hier echt geen verstand van, als ik iets taxeer doe ik dat op de gok, dus sorry, ik begin er niet aan :')

Pinto (paard) acrylverf op doek, ongeveer A3 formaat.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Valt dit te taxeren? En, willen jullie nog wat tips geven? :)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 18:18

Vind de neus met het hoofd niet echt in verhouding.

Ik zou er 30 euro voor geven

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 18:26

44Myrthe44 schreef:
Sorry dat ik hier kom binnenvallen, ik kan helemaal niet tekenen en kan het ook niet beoordelen :P.
Maar ik zag dit topic en toen kwam ik bij deze tekening op pagina 23.
Ik vind hem echt héél erg mooi en heb er heel lang naar zitten kijken.
Ik kom er alleen niet uit wat het 'ding' is tussen de vrouw en het paard in. Ik heb het even rood omcirkelt zodat jullie het ook snappen:
[ [url=*http://i50.tinypic.com/287q7oy.jpg*]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand wat dit is??

Tekenares meld zich. :)

Jee, dat is lang geleden dat ik die getekend heb! Dat is inderdaad het been van het paard. De arm van het meisje rust op het been van het meisje, want ze zit inderdaad in kleermakers zit.
Snap je hem?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:59

Ja inderdaad, hij heeft nu ook al plastische chirurgie ondergaan; heeft een grotere neus gekregen :P

Snne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:51

Pagina 57:
IndianRose_: €20,- best realistisch. vind alleen de huid van het hoofd een beetje krasserig en de haren hadden iets meer uitgewerkt mogen worden.
jasz:€15,- vind dat ook het witte stuk van het paard meer vachtstructuur moet krijgen. ogen vindt ik wel erg mooi. €10,- vindt hem nog iets te 'nep' overkomen, denk omdat hij nog vrij plat is. €5,- vindt de aders en het oog mooi uitgewerkt. mis alleen nog een beetje de uitwerking bij de rest van het geheel.
TinekeHorses: €15,- vindt de glans op de vacht erg mooi. vindt alleen dat de achterhand een stuk kleiner lijkt dan de voorhand. €25,- mooi kleurgebruik €15,- mooie losse stijl
Angeliquee18: leuk begin, probeer alleen meer diepte door schaduw en vachtstructuur te maken.
_Denise_: €35,- heel realistisch, vindt alleen de neusriem voor ons iets naar rechts zitten. €40,- van deze ben ik helemaal weg. €20,- er mocht iets meer kleur in verwerkt worden.
_Lorette_: €30,- heel mooi. vooral de manen vindt ik heel realistisch. €20,- zelfde, maar vindt de neus een beetje raar afgesneden.
Nienke15: €5,- mag nog meer kleur en vachtstructuur in.
joey_lover: €30,- / €35,- heel aaibaar €40,- zou ik zo aan de muur willen hebben hangen erg mooie stijl.
IndianRose_: €10,- / €20,- / €25,- / €35,- erg gedetailleerd
xJolijn: €20,- heb het idee dat de ogen wat scheef staan

Pagina 58:
Amy8super: €20,- mooi, mis de manen alleen (ook al hoort het zo)
winnie03: €35,- super mooi alleen jammer dat je hem niet verder hebt afgemaakt.
AliesMeijer: Beide €35,- erg leuke stijl heb je.

Pagina 59:
xJolijn: €30,- heel mooi, kijk alleen een beetje raar tegen de neuzen aan.
pietaaa: vindt het nog erg krasserig. probeer meer vacht en diepte te tekenen.
Paardengek0: €5,- voor in een kinderboek zal het een heel leuk plaatje zijn.
IndianRose_:€50,- erg mooi.

Pagina 60:
moelly: €10,- vindt dat de haren nog beter uitgewerkt mogen worden en in het gezicht mag nog iets meer diepte.
Marietjeeh: €20,- vindt de neus een beetje te klein. ook vind ik de witte lijnen wat streperig.

Snne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:56

Eerste keer met acrylverf met structuur op 70 x 50 cm
Afbeelding

Pastel op A3
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 16:32

A4 formaat, Loodpotlood
Afbeelding
(Ik ben dit tevens aan het uitwerken dat minder gekras, dmv een basis huid!)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:04

Ik ben niet echt thuis in het taxeren, dus ik hoop dat ik dan wat nuttig commentaar kan geven :)

@moelly: Wauw, die is erg mooi! Maar ik mis een beetje contrast(of misschien vervaagd dat door de foto) en zijn hoofd is iets te breed denk ik, maar voor de rest erg mooi!

@Marietjeeh: Erg mooi, ik hou van zo'n stijl :D Alleen denk ik dat het hoofd iets te lang is.

@Snne_: Mooi, zo'n "simpel" schilderij & mooi uitgekozen houding van het paard!

@_Naomi_: Ziet er al goed uit, je kunt bij de volgende tekening misschien wat meer schaduw kunnen maken, beter de spieren van het paard laten zien enzo :)

Nu mijn eigen werkje, het moet Simon Keizer voorstellen :') .
Op A4 papier met 6B, HB en H2 potlood. Ik heb er zo'n 5 uur aan gewerkt.
Afbeelding
Groter formaat
Hij wordt overgens niet verkocht, het is een verjaardags kado voor een vriendin.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:38

Snne 15 euro ? Erg leuk gedaan !

Naomi denk dat je nog heel eventjes door moet oefenen :) maar zeker een leuke tekening!

Amy erg mooi ! Maar vind m persoonlijk niet gigantisch op Simon lijken :o
20euro ?

Sorry als ik iemand beledigd heb ik heb er echt geen verstand van :o

Wat vinden jullie van de mijne?

Afbeelding

Afbeelding

Edit. A4 formaat. Zwart papier en pastelpotloden

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:55

Laat mij even taxeren :)

Amy8super: een A4tje is klein, maar het is wel echt mooi getekend ;) rond de 15 euro?
_Naomi_: momenteel zou ik er nog niets voor geven. Je kan nog meer contrast in je tekening steken en ook gevoel! Nog veel oefenen, de verhoudingen enzo zitten al goed!
Snne_: dat schilderij vind ik niet zó intressant. Ik zou het persoonlijk niet kopen maar omdat jij daar ook tijd en geld heb ik gestoken, zou ik het op 20 euro schatten. De tekening vind ik leuker, maar er zit nog niet genoeg gevoel achter voor mij. Ik vind zo'n soort tekeningen wel heel fijn om in een kinderkamer bvb te hangen. Ik schat dit op 20 euro.

Edit: oei! Tyrcanol vergeten ;) Mooi, maar zo'n donker paard komt beter uit op een lichter papier. Ik zou beige/wit/gebroken wit nemen bvb. Het is al mooi, ik las in een topic dat dit je eerste pastel was, wel, de mijne zag er véél slechter uit haha :p Nog wat oefening en juiste ondergrondkleur kiezen, en mooi dekkend tekenen. Hiervoor zou ik nog niet zoveel geven, sorry! Oefenen :)

En nu de mijne:
Afbeelding
Acrylverf op doek, 50x70cm, 2 dagen werk.
Alvast bedankt!

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:34

Pagina 60
ik ben hier heel erg slecht in!
moelly:20 euro vindt het echt heel erg mooi getekend.
Marietjeeh:15 euro vindt hem erg mooi maar de neus is in verhouding een beetje apart.
Snne_:de 2de vind ik erg leuk 15 euro.
_Naomi_:Nog even door oefenen
Amy8super:15 euro vind hem echt mooi en sprekend.
Tyrcanol:15 euro ook erg mooi gelukt.
IndianRose_:20 euro hij is echt sprekend.

En nu de mijne:
Afbeelding

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:11

die van indianrose is echt mooi!

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 09:32

pietaaa schreef:
die van indianrose is echt mooi!

Dankjewel! :)

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:30

Asjeblieft!

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:28

Tyrcanol: Mooi, maar hiervoor zou ik nog geen geld betalen, nog flink oefenen, dan worden ze nog mooier!
IndianRose_ : Heel mooi, het paard ziet er echt uit dat je hem zo aan kan raken, 30 euro?
pietaaa: Mooi, maar net als Tyrcanol zou ik daar nog geen geld voor betalen, als je nog veel oefend dan worden je tekeningen nog mooier en lijken ze vast net echt!

Als ik iemand beledigd heb ofzo, dat is niet mijn bedoeling!

En nu de mijne:
Afbeelding
Iets groter dan A4, met hb potlood. Ongeveer een uur aan gewerkt. (in het oog van de rechter hond zit trouwens wel een wit vlekje, maar die zie je niet op de foto)

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:25

pietaaa: Je moet nog heel wat oefenen, ik zou momenteel nog geen geld vragen voor deze tekening. De verhoudingen zitten vrij goed maar de uitwerking is een beetje slordig, of oogt een beetje slordig. Je moet eens experimenteren met schaduwen leggen enzo, goeie potloden van verschillende nummers aankopen en contrasten durven leggen!
Nienke15: Mooi hoor, maar ik vind het niet waaw! Ze zijn erg goed gelukt maar ze springen er voor mij nog niet echt uit. Ik zou hier 13 euro voor geven, ook aangezien het niet veel groter is dan a4

Laat ik even zeggen, over dat schilderij van 50x70, daar zou ik persoonlijk zelf niet minder dan 150 voor vragen, dus eerlijk vind ik 40 euro ofzo een beetje heel laag getaxeerd, maargoed, ik snap jullie wel ;)

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:29

Mooi hoor IndianRose_ ! Prachtig werk, toont iets "vaal" maar ik denk dat dat vooral door de foto komt, zou er toch wel €100,- voor durfen vragen, je hebt er ook je uurtjes aan gehad :j
pietaaa: oefenen,oefenen,oefenen! Vind het nu nog niets waard, ga aan de slag met contrast, schaduw, lichtinval en (meer)detaillering :)
Nienke15: de (voor ons)linkerpoot van de linkerhond ziet er wat raar uit, net als de oren. Beetje jammer dat de poten van de rechterhond er niet helemaal opstaan. Voor nu €7,50 :)

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:34

Dankjewel xJolijn! Idd mijn werk aan gehad ;) Ik weet niet precies wat je met 'vaal' bedoelt :D maar ik dénk dat ik het weet haha :) een foto ervan nemen vind ik altijd moeilijk, heb niet zo'n heel erg goed apparaat en moet altijd vanalle soorten standen enzo uitzoeken dat het best bij het echte werk aanleunt :p
Als ik zoiets in opdracht zou mogen maken zou ik er idd iets van 100-120 voor vragen denk ik, te zien hoe moeilijk ook natuurlijk! Merci!

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:41

Graag gedaan :)
De voorpluk lijkt wat vaal/een vlak met weinig details maar ik denk idd ook dat het door de foto komt :)
Het hele paard is zo mooi en gedetailleerd dat ik me haast niet voor kan stellen dat de voorpluk dat niet is :D petje af hoor!

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:44

Nu je het zegt. In het echt is die ook wel donkerder dan de rest van zijn manen maar er zitten wel wat 'subtiele' kleurverschilletjes in die je idd niet zo goed ziet op foto.. Maar het is wel zo dat die voorpluk misschien minder gedetailleerd is dan de rest van de manen, omdat die gewoon zwarter is ;)
Nogmaals merci ;)

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 15:43

pg 50

Michelle_S: €45: Knap gedaan, mooi kleurgebruik, kan nog iets meer structuur gebruiken.
DiekeC: €50: Mooie stijl, lekker los en vrij, knap.
Assepoetster: 1) €200: heel knap geschilderd, ook mooi formaat. Toch vind ik het moeilijk om het te taxeren. €200 is wat ik ervoor zou geven, misschien is het stukken meer waard.
2) €600-€700: Echt enorm knap. Toch nog niet de "schwung" die Caravaggio eraan geeft, maar dat is ook enorm moeilijk (nagenoeg onmogelijk). Toch héél knap gemaakt.
3) €15: Vanwege het kleine formaat moeilijk te taxeren. Toch heel knap geschilderd! Zal wel een gepriegel zijn geweest. Mooi.
Wuis: €55: Mooi getekend, heel zacht, mooie details.
tanec_meisje: 1) €10: de verhoudingen zitten al goed, maar het oogt nog een beetje slordig. Persoonlijk vind ik het ook mooier als er nog wat papier"overschot" is. Dit oogt een beetje krap. Toch mooi!
2) €10: Weinig kleur en contrast
Max_en_Max: €30: mooie, persoonlijke stijl.
Snne_: €20: Weinig kleur en contrast
Max_en_Max: €15: Deze vind ik persoonlijk wat minder. Je stijl is nog wel mooi zichtbaar.

pg 51

DiekeC: €40: Mooi kleurgebruik! Leuke stijl.
DiekeC: €20: Deze vind ik persoonlijk wat minder. Toch nog een vlotte, kleurrijke stijl.
Malenka: €20: Niet helemaal mijn smaak, maar toch leuk geschilderd.
Lalee_: €15: Verhoudingen zitten niet 100% juist, kleurgebruik is mooi maar het oogt nog niet heel afgewerkt.
LeonieL: €50: Heel mooi! Echt pakkende uitstraling, contrast (en dan vooral de donkere stukken) had nog iets sterker mogen zijn. Toch enorm knap gemaakt!!
LexLester: €5: niet zoveel contrast/kleur.. Wel goed op weg.
xxNiien: 1) €250: Digitaal werk is moeilijk te taxeren, maar ik ga er even vanuit dat het "traditioneel" is, en dan zou ik er (vanwege het formaat, realisme, stijl, sfeer) €250 voor willen geven. Het is echt enorm knap gemaakt.
2) €225: Deze vind ik - gevoelsmatig! - iets minder dan de vorige. Toch zit de sfeer er mooi in, geheimzinnig, en dat gekleurde oog geeft toch dat ietsje meer. Mooi!

pg 52

Lente: €5: Je bent goed op weg! Het oogt echter nog een beetje slordig.
xMayo: €12: Ook goed op weg, kan qua kleurgebruik en contrast nog wel beter.
xJolijn: 1) €15: Mooi maar naar mijn gevoel mist er toch nog iets..
2) €7,5: Moeilijk te taxeren.. Als het iets persoonlijk is lijkt €7,5 me nog wel eerlijk.
Wendyoost: €30: Mooi kleurgebruik en contrast, ook erg lijkend.
HorseyDude: beide €5: Lijkt nog een beetje onafgewerkt.
Assepoetster: 1): €150: Wauw, heel mooi. Prachtige sfeer, betoverende kleuren!
2) €170: Ook heel mooi, plaatje klopt gewoon.
3) €50: Deze vind ik heel wat minder dan je schilderijen, maar het is nog steeds knap getekend.
C_Spirit: 1) €5: Niet zoveel contrast/detail, ik vind de uitsnijding ook nogal gek ogen.
2) €5: Ook niet zoveel contrast en detail.
Licorne: €50: Wat knap! Heel mooi kleurgebruik, mooie expressie!

pg 53

kapiteintje: €5: Wel leuk voor op een kinderkamer, maar het doet me niet zoveel..
horsefan96: 1) €5: Leuk getekend, contrast kan beter.
2): €8: Ziet er realistisch uit, maar nog een beetje flets.
Noukie22: €4: oogt nog een beetje slordig, neem je tijd om te tekenen!

pg 54

Wendyoost: €60: Heel mooi! Oogt erg zacht, de uitstraling heb je goed te pakken.
rex41: €5: Leuk getekend!
Yvonne_V: €7,5: Mooi, maar niet zoveel uistraling.
Lalee_: 1) €70: Wauw, knap hoor! Erg realistisch en toch nog "speels". Mooi.
2) €30: Ook erg knap!
Odette_: €30: knappe details en mooi contrast. Mooi.
loontjjeee: €10: Mooi, maar de kleuren hadden nog iets levendiger gekund.
_Bitje_: 1) €40 prachtig contrast...
2) €50: knap!
3) €30: Deze vind ik iets minder. Het is heel mooi getekend, maar minder "pakkend". Toch knap hoor!
_baxter: €20 vanwege het grote formaat. Ik vind 'm nogal donker, contrast had beter gekund.

pg 55

SIEMxFUNNY: €30: knap hoor, wat een detail! De ogen zijn ook echt sprekend.
Wuis: Ik ben fan van jouw werk! 1) €60: Héél mooi plaatje! Heerlijk zacht en "lief"!
2) €50: Wat een blij koppie, mooi getekend!
3) €30: Vrolijke plaat, mooi! Pastel gaat je goed af hoor!
C_Spirit: €15: kleurgebruik had nog iets levendiger mogen zijn, net als het contrast. Verhoudingen zitten wel goed.
kapiteintje: €5: zit niet zoveel contrast in.
Malenka: €10: Lekker vrolijk!
loontjjee: €20: Mooie plaat, maar er klopt volgens mij toch iets nietn aan het perspectief van ogen en neus.. Ook de kleurschakeringen in de vacht zouden iets gevarieerder kunnen zijn.
thoraklover: €20: Mooi! De ogen zijn sprekend, maar naar mijn gevoel is de neus iets te groot en de bles/sneb iets te veel "uitgesmeerd".

pg 56

daphnenatas: €7,5: Mooi maar ik kijk ook een beetje raar tegen de benen aan. Wel lief koppie hoor.
xTitanic: €7,5: Mooie stijl en goed contrast! Toch kloppen de verhoudingen nog niet volledig.
Muurp: €65: Wauw, wat goed! Heerlijk zacht! Ergens mis ik nog wat kleur maar langs de andere kant heeft de tekening dat niet echt nodig..
xJolijn: 1) €5: Het paard zweeft een beetje in de achtergrond.. Qua kleuren mag het wel wat levendiger. Maar 't is een leuke tekening.
2) €10: de verhoudingen kloppen niet helemaal. Wel zachte kleuren, mooi.
Odette_: €30, héél knap! Mooi contrast en erg realistisch!
Malenka: €35: Mooie stijl en levendige kleuren, erg sfeervol!

pg 57

IndianRose_: €15: Leuke tekening, maar volgens mij kloppen de ogen niet helemaal. Ook zou de invulling iets zorgvuldiger kunnen, maar dat is een kwestie van smaak.
jasz: 1) €7,5: Mooi, maar het zou beter zijn met meer contrast. Ik herken wel de foto die je hebt gebruikt volgens mij, dat is al positief!
2) €7,5: Niet helemaal mijn ding.
3) €15: Kleuren zien er mooi uit. Iets meer detail zou het nog krachtiger maken denk ik.
TinekeHorses 1) €10: Heel mooi realistisch getekend, vanwege het formaat "maar" €10 (voor dat formaat vind ik dat toch niet weinig). Heel mooi.
2) €15: De verhoudingen kloppen niet helemaal denk ik, ook kijk ik gek tegen de neus aan. Wel mooi kleurgebruik.
3) €20: Mooie kleuren, leuk en apart plaatje.
_Denise: 1) €70: Heel mooi, aangrijpend verhaal ook. Knap dat je dat kan aan de hand van verschillende foto's.
2) €75: Ook erg knap, dromerig sfeertje. Knap hoor.
3) €25: Voor de eerste keer met acryl vind ik het erg knap. Toch mis ik hier wat levendigheid en kleur die je in je digitale werken wel brengt.
_Lorette: 1) €40: Erg knap, mooi contrast en de blik klopt gewoon.
2) €40: zelfde kwaliteit als daarboven, heel mooi.
joey_lover: 1) €60: erg knap, mooie sfeer!
2) €60: De blik heb je goed vastgelegd, guitig koppie. Mooie afwerking ook.
3) €25: leuk gevonden en het is zeker een geslaagd resultaat geworden .
IndianRose_: 1) €7,5: ik heb het gevoel dat er iets niet klopt aan de ogen... Wel mooi contrast.
2) €10: ik mis contrast in het gezicht zelf.
3) €30: erg mooi contrast!
4) €90: Heel knap! Mooie plaat, en je hebt gelijk dat je 'm niet verkoopt hoor!
xJolijn: €10 vanwege het formaat, wel mooi!

pg 58

Amy8super: Ik heb geen idee hoe groot dat is, maar als ik uitga van A3 denk ik €40. 't is mooi getekend, maar toch mis ik nog een beetje kleur. Wel knap dat je het kan!
winnie03: €15: wàt een detail! Erg knap. Toch storen de witte vlekken me wel een beetje.
AliesMeijer: 1) €150: knappe stijl is dat, erg mooi. De kleuren maken het helemaal af en dat pixelige is ook erg origineel.
2) €150: Vormt een mooi duo met Jimi!

pg 59

xJolijn: Ik heb wel het gevoel dat je vooruit gaat! €20 voor deze. Mooi.
IndianRose_: €50, heel mooi! wat een werk ook weer! Contrast zit helemaal goed.

pg 60

moelly: €5: probeer met meer contrast te werken, dan ziet het er al heel wat sterker uit!
Marietjeeh: €20: leuke, vrije stijl! Mooi hoor!
Snne_: 1) €10: leuk geschilderd, maar niet zo speciaal. Dit is natuurlijk persoonlijk.
2) 15: leuk! Had nog meer kleur/contrast/detail kunnen hebben, maar 't ziet er al goed uit.
_Naomi: €5: Probeer meer contrast te gebruiken.
Amy8Super: €15: ziet er goed uit!
Tyrcanol: €5: deze tekening kan nog wel iets meer kleur gebruiken. Ook ziet het er nogal donker uit.
IndianRose_: €55: Acryl gaat je goed af, erg mooi.
Nienke15: €10: Mooi, maar ik mis nog iets in de afwerking.

Ik heb m'n best gedaan :')

Nu mijn werkjes, beide grafiet op A3 (30x40)

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

Ik ben benieuwd.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:33

30 en 25 eur...

Vind ze wel erg mooi