iemand die het hoofd van mijn hond wil natekenen? Ik wil namelijk nog een tekening/schilderij van d'r op mijn kamer hangen. Dus ik wil het wel eventueel kopen!
Jezus. HDD hoe doe je dat zo snel? Je spamt het hele topic vol. Grrr...
Ga vooral zo door Echt leuk om te zien hoe je ook steeds een beetje beeter word. ik heb respect voor je. mijn tekentablet ligt hier al bijna een jaar te verstoffen. het doet dienst als boekenplank.. onwijs zonde.. prachtig portret van die rottweiler. die staat op mijn verlanglijstje. nog een dag en dan vakantie
@Wuis: Die laatste is erg leuk, met de pootjes zo op de rand Die sla ik op! Heb nu nog een opdracht liggen, maar daarna is hij aan de beurt
Mandy1990
Geplaatst: 22-10-11 14:27
Is er iemand die mijn lieve, soms iets te blije, hondje Roxy voor mij wil natekenen/schilderen? Als het resultaat mooi is zou ik de tekening graag overkopen!
Krijg de foto's helaas alleen maar in een linkje, maar neem alsjeblieft even een kijkje!
ik wil hier eens een poging wagen, wie heeft er zin in een uitdaging om twee honden die elkaar nooit gekend hebben samen te schilderen of te tekenen, ik zal hier heel blij mee zijn omdat zij allebei een grote plek van mijn hart in beslag nemen.
Landie, hond met een verhaal, vorig jaar maart in moet laten slapen op 8 jarige leeftijd ivm kanker, zoals je ziet op de foto met maar 1 oog, dit is omdat ze in haar oog ook kanker heeft gehad.
Nova, nu 6 maanden oud
voor meer of duidelijkere foto's graag een pbtje
ik laat alles aan jou over, wat betreft materiaal achtergrond e.d