Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:het was mijn eerste tekening in een half jaar ofzo, en om dan alles nog een te taxerenmaar nu doe ik het wel.
Colinde: €40
stsangels: niks
kikovski: €5
tinkertom: €45
horseydude: €5
marloez €15
Josav: €30

helaas in de praktijk valt het best vies tegen hoor.
Het is mijn 1e schilderij. 
En zijn dat toevallig geen Akhal-Teke's?
Voorliefde voor dat soort rank gebouwde paarden.
Heb ik ook met honden trouwens, ben gek van windhonden.
Komt vooral omdat je de botten en pezen zo duidelijk kunt zien, en dat vind ik gewoon mooi, en is dus daardoor meteen een bron van inspiratie om te tekenen! 

Misschien kun je voortaan wat meer informatie erbij zetten, zoals bijv. de grootte, dat taxeerd wat makkelijker! [edit] Ik zie dat je het er later al bijgezet hebt. 
sammyvriend schreef:Mooie foto, maar volgens mij is er iets met de neusbrug van het paard, lijkt wel een beetje gebogen... of is dat gezichtsbedrog??Iemand gaf de tip om de foto van een afstandje te maken. Ik hoef geen nieuwe taxaties en daarom even in link, maar hopen dat jullie het verschil zien. Hij is nogsteeds te licht, in het echt overheerst de oranje niet zo.
http://img516.imageshack.us/img516/6792/1004694mv7.jpg

Mooiste werk dat ik tot nu toe voorbij heb zien komen op bokt.sammyvriend schreef:Iemand gaf de tip om de foto van een afstandje te maken. Ik hoef geen nieuwe taxaties en daarom even in link, maar hopen dat jullie het verschil zien. Hij is nogsteeds te licht, in het echt overheerst de oranje niet zo.
http://img516.imageshack.us/img516/6792/1004694mv7.jpg
goed veel kleuren gebruiken ! erg leuk om te oefenen, maar het blijft een leuk plaatje hoor
Kleuren van het paard zijn echt prachtig. En opnieuw dat contrast tussen onrealistisch onderwerp en lucht. Ja, het heeft iets. Formaat is ook erg leuk. 300 euro.
Ik ben er ook echt niet uit wat het zwart vlekje naast zijn hoofdje rechts is
. 20 euro.

80,-

. 20,-
Touwhalster heb je mooi getekend. Helaas niet iets om een prijs aan vast te knopen.
Ik mis wel veel details, probeer eens wat meer diepte in je tekening te krijgen. Door het toevoegen van schaduwen, en plekken open laten als higlights krijgt je tekening gelijk een boost.
(kijkend naar je dolfijnen). Wat betreft deze tekening vind ik het nog niks waard.

darwin schreef:haha, is altijd leuk om je paardje op papier terug te zien en hij lijkt ook zo echt.
vooral het oog heeft echt de uitdrukking zoals Focus die heeft.
Heel mooi gedaan hoor
150 minstens.
Vind het wel mooi hoor.