[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:31

ik heb op pagina 58 net voor jouw bericht, getaxeerd, en nee ik kon moeilijk 59 pagina's taxeren. Misschien een tip om eerst te LEZEN??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:36

saskiakefie schreef:
het was mijn eerste tekening in een half jaar ofzo, en om dan alles nog een te taxeren :oo maar nu doe ik het wel.

Colinde: €40
stsangels: niks
kikovski: €5
tinkertom: €45
horseydude: €5
marloez €15
Josav: €30

Je bedoelt deze post?
Deze heb ik inderdaad over het hoofd gezien. Je hoeft dan ook niet meteen aan te vallen.

Ik LEEEZZZZ gewoon alles helemaal door.

En nogmaals de regel is taxeren vóórdat je plaatst.
Ook is er een minimun voor het aantal dat je moet taxeren, dit minimun heb je nog niet eens bereikt.

Maargoed mijn excuses. Maar bij deze heb ik wel de vraag, of je voortaan zou willen taxeren voordat je zelf een tekening plaatst ;)

Over jouw tekening:
Ik vind het wel een leuke tekening. Had er alleen graag wat meer kleuren in gezien. Kleuren zoals paars,rood of blauw, kunnen een werk veel meer diepte geven. Als je deze kleuren zou toepassen op de donkere delen, en bijvoorbeel geel op de highlights. Zou je tekening al een stuk meer diepte hebben!
10 euro.

pinuts

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 21:01

wat word hier weinig geboden zeg! Ik vind dat je zon werk als van tinkertom wel kan belonen met minstens 300 euro;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 21:03

Tja van digitaal heb ik niet heel veel verstand. Maar ik vind persoonlijk digitaal tekenen anders dan gewoon tekenen. bij digitaal heb je een ctrl Z knop zitten. Ook kun je meerdere dingen op een nieuwe layer maken, waardoor je altijd halverwege verder kan gaan, mits het helemaal verkeerd is uitgepakt.

Ook ben ik van mening dat een print van een tekening minder mooi uit zal komen dat het beeld op de pc. Aangezien op de pc er een licht achter zit, en je dat in het echt nooit zult krijgen.

Persoonlijk vind ik het tekenen op papier veel "echter", en dat schat ik persoonlijk dus meer op waarde.

Maar meningen verschillen natuurlijk ;)

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 21:07

haha 300 euro??? nou wauw als iemand de helft zou geven ben ik super blij hoor :-) helaas in de praktijk valt het best vies tegen hoor.

Wat betrefd de print ga in volgende weke ondervinden, heb 1 mijn laatste tekening van een arabier af laten drukken op 30x40cm dus ben benieuwd hoe ie daar uit komt rollen, het tekenformaat zou genoeg moeten zijn ;-)

Astridjuh ik vind je eerste tekening echt mooi!! als het mijn kind was had ie zo aan de muur gemogen!! 40,-
de 2e vind ik op zich ook mooi maar het hoofd lijkt wat uit model en de staart vind ik niet heel netjes, verder wel mooi ingekleurd!!
25,-

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 21:26

JosaV: Bedankt voor je tips. Dat de diepte van mijn schilderij nog niet deugt kan heel goed kloppen! :D Het is mijn 1e schilderij. :)

Over jou werken:
Prachtig zeg! Geweldige stijl! Ik ben dol op uitgewerkt gedetaileerd tuig en digitaal werk! :D En zijn dat toevallig geen Akhal-Teke's? :+: Voorliefde voor dat soort rank gebouwde paarden. :D Heb ik ook met honden trouwens, ben gek van windhonden. := Komt vooral omdat je de botten en pezen zo duidelijk kunt zien, en dat vind ik gewoon mooi, en is dus daardoor meteen een bron van inspiratie om te tekenen! :D

1e: Prachtig! Doet me een beetje denken aan de style van de illustraties in het paardenmagazine Bit. Het enige waar ik me lichtelijk aan stoor is de wapperende sjaal van de ruiter, die is als enige niet omlijnt.
80,-

2e: Minder dan de 2e qua verhoudingen en kleurgebruik. Maar die lucht! Wat mooi gedaan! En ik weet wel zeker dat dit Akhal-Teke's voor moeten stellen nu, het traditionele tuig en de bijzondere glans van hun vacht heb je heel mooi weergegeven. :j
40,-

astridjhu: Wauw 2 prachtwerken. :j Misschien kun je voortaan wat meer informatie erbij zetten, zoals bijv. de grootte, dat taxeerd wat makkelijker! [edit] Ik zie dat je het er later al bijgezet hebt. :D

1e: Rond de 30,-

2e: Mooi die glans/lichtval. :)
40,-

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:50

Iemand gaf de tip om de foto van een afstandje te maken. Ik hoef geen nieuwe taxaties en daarom even in link, maar hopen dat jullie het verschil zien. Hij is nogsteeds te licht, in het echt overheerst de oranje niet zo.
http://img516.imageshack.us/img516/6792/1004694mv7.jpg

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:21

sammyvriend schreef:
Iemand gaf de tip om de foto van een afstandje te maken. Ik hoef geen nieuwe taxaties en daarom even in link, maar hopen dat jullie het verschil zien. Hij is nogsteeds te licht, in het echt overheerst de oranje niet zo.
Mooie foto, maar volgens mij is er iets met de neusbrug van het paard, lijkt wel een beetje gebogen... of is dat gezichtsbedrog?? :o?

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:53

sammyvrind, hij is wle overzichtekijker zo, erg mooi gelukt! enige minpuntje is dat het hoofd toch aan de te lange kant is...

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:25

Ik plaats binnenkort ook even wat. Eerst even taxeren.
Ik vind het moeilijk omdat niet iedereen hetzelfde 'gevoel/emotie' bij een plaatje heeft.
Ik taxeer dus als buitenstaander en niet als 'eigenaar' van het betreffende dier op het plaatje (want dan
schat je het denk ik hoger in).
Ik wil niemand beledigen hoor met mijn misschien soms lage taxering, ik ben een leek.

pagina 49:
aliesjeh:erg mooi, mist alleen iets diepte, 35 euro.

astridjhu: mooie tekening, alleen iets kaal, 5 euro.

_likepink_ : Ik zou hier nog niet echt iets voor geven, het idee is leuk.

Myra: Mooi door zijn éénvoud, de ogen zijn super. 15 euro

Fnanne: _/-\o_ Mooiste werk dat ik tot nu toe voorbij heb zien komen op bokt.
150 euro voor iemand die het achterliggende verhaal niet kent. 350-500 euro voor iemand die het achterliggende verhaal kent en hier iets in herkent.
pagina 50:
TT: alle 3 heel erg mooi. Alleen vind ik persoonlijk dat digitaal minder origineel is dan een echte tekening.
20 euro per stuk.

NorwayGirl: De eerste tekening vind ik niet echt iets waard, wel leuk gedaan. De tweede tekening is erg mooi maar niet erg zuiver/scherp 10 euro.

lalunamyo: Erg mooi en origineel. 75-100 euro.

pagina 51:
macholoverr + zosja24 : Leuk begin, nog even oefenen, niet taxeerbaar.

smeetjoew: Erg mooi, alleen (voor ons het rechter) oog en daaromheen lijkt erg donker in vergelijking met de rest. 15 euro

Kikovski: Leuk begin, nog even oefenen, niet taxeerbaar.

yeye: Leuk begin, nog even oefenen, niet taxeerbaar.

Myra: Ik zou hier niets voor geven, wel een originele schets.

Cyntje: Erg mooi en echt. 40 euro

TT: Erg mooie uitstraling, vind het alleen op de een of andere manier kaal. 30 euro

pagna 54:
HorseyDude: 1; paard i erg mooi, gezicht bij berijder is een stuk minder. 5 euro.
2: grappig, ik zie alleen niet goed hoe de onderkant loopt bij de benen. 5 euro.
3: leuk begin, zou ik nog niet echt iets voor geven.

Kikovski: leuk begin, zou ik nog niet echt iets voor geven.

pagina 55:
yeye: leuk begin, zou ik nog niet echt iets voor geven.

Myra: grappige tekening, alleen het rechteroog lijkt niet kloppend (of de hond kijkt iets scheel).
30 euro

hoefijzer:
Heel mooi, vooral al de kleuren die je hebt gebruikt in de vacht 50 euro.

yeye: leuk begin, zou ik nog niet echt iets voor geven.

TT: zie vorige commentaar, 20 euro.

HorseyDude: leuk begin, zou ik nog niet echt iets voor geven.

pagina 56:
TT: idem, 20 euro.

Esther: grappig maar simpel, 5 euro voor een kinderkamer ofzo.

sammyvriend:1e erg mooi, jammer van het grove papier dat de tekening naar beneden haalt. Het oog is heel erg mooi. De foto van veraf (verderop in het topic) toont mooier. 20 euro
2e foto zou ik niet echt iets voor geven.

saskiakefie: De tekening zelf is goed gelukt, ik vind de inkleuring alleen erg krasserig.

pagina 57
Colinde: Leuk maar digitaal vind ik zelf minder waard dan originele tekeningen. Hij is nog wat gevlekt op de huid. 10 euro

_STS_Angels_ : leuk maar nog even oefenen, niet taxeerbaar.

TT: Zie vorig commentaar, 20 euro.

HorseyDude: Ik zou hier niets voor geven. lijkt trouwens op rakker.

pagina 58:
Marloez:Leuk, 5 euro.

JoSav: Mooi gedaan maar ik hou niet van deze stijl. Dus voor mij moeilijk te taxeren. Ik denk 10 euro per digitaal werk?

astridjhu: 1e Erg lief, 15 euro.
2e: rechteroog en - oor lijken niet kloppend.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:13

sammyvriend schreef:

jammer, Juist het oranje op de foto laat hem zo spreken ! misschien tip voor volgende keer :) goed veel kleuren gebruiken ! erg leuk om te oefenen, maar het blijft een leuk plaatje hoor

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:05

Pagina 58:
Opmerking: Even zeggen dat ik absoluut niks tegen surrealisme heb, integendeel. Maar er is in onrealistisch werk ook verschil tussen een kladje en een professionele tekening.

Marloez: Probeer meer uit te werken en minder rommelig te laten. Er mag meer contrast en schaduw in. 15 euro.

JoSav:
De eerste: Prachtig werkje. De details zijn erg ingewikkeld en het is moeilijk te onderscheiden wat wat juist is, maar dat zorgt er juist voor dat je er blijft naar kijken en dat het hoe langer je kijkt meer fascineert. Erg grappig vind ik de voorbenen. Die lijken de lang en te dicht bij de grond. Maar ze passen er perfect bij, alsof het paard elk moment kan gaan struikelen over zijn eigen benen, maar het toch niet zal doen omdat hij nu eenmaal zo loopt. Borst komt ook echt veel lager dan de achterhand, maar die vervormde verhoudingen spreken me echt enorm aan.
Eerst dacht ik dat ik liever wat meer ruimte zag aan de linker kant. Maar dan wordt hij centraal, en dat is het niet. Nee, hij is toch goed zo, feit dat er weinig ruimte is, bouwt spanning op. Ik zie er echt een verhaal in. 250 euro.
De tweede: Paard lijkt erg geplakt. Maar ik ga ervan uit dat dat de bedoeling is, en het geeft ook ergens weer een meerwaarde. Contrast tussen vrij realistische lucht en onrealistische grond spreekt me ook aan. Maar toch had ik in dit geval de bergen liever iets meer uitgewerkt gezien. Nu zijn ze nogal vlekkerig, en da stoort in mijn ogen een beetje. Ze moeten zowiezo wel onduidelijker blijven dan het gras van op de voorgrond, maar toch, ietsje meer mag. :) Kleuren van het paard zijn echt prachtig. En opnieuw dat contrast tussen onrealistisch onderwerp en lucht. Ja, het heeft iets. Formaat is ook erg leuk. 300 euro.

Astridjhu: Je gaat duidelijk vooruit. De baby vind ik wat streperig. Zeker kindjes hebben een erg egaal hoofdje, en dat glanzende zou er toch nog wat meer in mogen. Hij is ook erg grijs. En bij het rechtervingertje komt er ineens contrast bij dat ik in de rest van de tekening niet terug vind. Je mag dit gerust overal toepassen hoor. :) Ik ben er ook echt niet uit wat het zwart vlekje naast zijn hoofdje rechts is :o . 20 euro.
Paard is opmerkelijk beter dan je vorige paard. Je hebt duidelijk wat gedaan met de tips over contrast. De verhoudingen bij de nek kloppen wel niet helemaal. Hij lijkt nu een erg korte en dikke nek te hebben. Met de structuur in manen en staart kan je ook nog wel wat meer doen lijkt me. Nu zijn het gewoon zwarte strepen. Probeer lagen aan te brengen, licht en donker. 35 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 00:51

Nodig tijd om bij te taxeren :7

Te beginnen op pagina 55:

Yeye: Goed begin! Moeilijke positie en dat heb je toch best knap neergezet, je zou eens moeten proberen wat meer diepte in je tekening te krijgen, vooral goed kijken naar waar het licht wel en niet valt. Je mag nog wel flink door oefenen om er geld voor te vragen, maar het is zeker een goed begin van een nieuwe hobby :)

Myra: Zo simpel, maar zo mooi! 50,-

Hoefijzer: Mooi kleurgebruik! :wow: 80,-

Yeye: Klopt kwa verhoudingen goed, maar ik mis nog steeds wat diepte. Keep practising ;)

Tinkertom: Mooi!! Ik heb echt werkelijk geen verstand van digi's helaas. Wel een klein formaat daarentegen. Moeilijk... 50,-?

Horseydude: Ik mis heel veel details, maar het begin is er. Oefenen, oefenen, oefenen ;)

Tinkertom: Net als de vorige prachtig! Voorbenen lijken iets te grof, maar misschien houdt mijn oog me voor de gek. Ook voor deze vind ik het moeilijk om een prijs te bepalen... Ik ga toch weer voor 50,-

Sammyvriend: tekening 1) Zónde van het papier. Volgende keer toch maar eens wat minder grof proberen ;). 20,-
2de tekening) *zet zonnebril op* Leuk die felle kleuren! :j Touwhalster heb je mooi getekend. Helaas niet iets om een prijs aan vast te knopen.

Saskakefie: Leuk begin! :j Ik mis wel veel details, probeer eens wat meer diepte in je tekening te krijgen. Door het toevoegen van schaduwen, en plekken open laten als higlights krijgt je tekening gelijk een boost.

Colinde: *heeft toevallig net je topic doorgelezen* Maar er van uitgaande dat het volledig uit de losse hand is getekend: Erg knap gedaan! Jammer dat je de vacht zo grof hebt neergezet tegenover het zo gedetailleerde tuig. 30,-

STS Angels: Ik ben niet zo heel erg into Manga(-achtige stijlen), maar ik vind dat je toch knappe schetsen hebt neergezet. Je mag wel wat meer tijd besteden aan schaduwen, dat lijkt nog erg slordig ;)

Kikovski: 2de versie lijkt veel beter zo. Voor mij persoonlijk nog niks waard, maar je bent op de goede weg om je eigen stijl te ontwikkelen!

Tinkertom: Zo, jij bent goed bezig zeg! Ik kijk een beetje raar tegen het gedeelte van de kaak aan. Je kleurgebruik vind ik daarentegen echt super! Ook hier weer 50,- (beetje afhankelijk van het formaat)

Horseydude: Je hebt een hele eigen, aparte stijl. Jij zou het goed doen als illustrator :j (kijkend naar je dolfijnen). Wat betreft deze tekening vind ik het nog niks waard.

Marloez: Dat haar heb je mooi uitgewerkt! Voor de rest niet helemaal mijn stijl. Hij zou denk ik beter uitpakken in kleur :)

Josav: Jaa, weer werk van jou op bokt! Zoals ik al bij TinkerTom zei vind ik het zooo moeilijk om aan digitale werken een prijs vast te knopen (wat vragen digitale kunstenaars tegenwoordig voor hun werk?). En zeker omdat jij zo'n bijzondere stijl hebt. Voor beiden minstens 80/100,-
Overigens vind ik je eerste werk mooier dan de tweede omdat het 'gouden' paard te veel naar voren komt. Maargoed dat is mijn mening. Ik blijf toch fan van jouw werk :D

Astridjhu: tekening 1) Erg lief! De handjes heb je knap neergezet, want dat is o-zo moeilijk. Iets meer contrast zou de tekening goed doen. 30,-
tekening 2) Ik vind het oog van het paard nogal raar lijken (alien-ogen?), en ook de staart vind ik niet mooi neergezet. Het contrast vind ik overigens wel beter dan op je eerste tekening. 15,- voor deze.

En weer een nieuw werkje van mij (24 x 32 cm, pastel)
*foto trekt de lijn aan de bovenkant een beetje krom..*
Afbeelding

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 08:57

Plaudar jou versie van woest is erg mooi geworden!!!!
65,-

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:01

@ plaudar : super mooi, erg leuke compositie en kadergebruik !
65-75 euro :D

rustig verder hier, ik kom misschien ook wel keer binnenkort langs met wat werk (A)

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:33

@Plaudar, erg mooi kleurgebruik. Apart met dat kaderen wat een lief lipje :-)

Een paar berichten terug zelf een aantal pagina's getaxeerd.
Nu een werkje van mij.
Het is Focus (welsh met halfmaanoog) van Darwin hier op bokt.
Ik heb pastelpotloden gebruikt, en krijt voor de voorpluk.
Het is iets kleiner dan A4 formaat op fotokarton.
darwin schreef:
haha, is altijd leuk om je paardje op papier terug te zien en hij lijkt ook zo echt.
vooral het oog heeft echt de uitdrukking zoals Focus die heeft.
Heel mooi gedaan hoor :))

Afbeelding

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:14

ik vind nog dat er laag word getaxeerd.. Als je mooi werk maakt, dan moet je dat onderscheiden met de rest.. Het moet duur zijn, Dat maakt het specialer, anders kun je net zo goed naar de expo gaan om een schilderij van 150 euri te kopen..
Natuurlijk is er een verschil tussen een tekening maken voor iemand in opdracht, en een heel schilderij maken zo voor jezelf.. Maar ik vind t lastig hoor.. Bieden, ik vind dat de kunstenaar zelf bepaald wat hij ervoor wilt hebben. Hoe het er ook uit mag zien.. ( groot klein, lelijk, mooi..) Daarom wel leuk dat op tekeningen geboden word hoor, daar niet van.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:27

Ja, maar de meeste mensen zijn benieuwd of ze een prijsje kunnen vragen voor het werk dat ze maken/gemaakt hebben. Sommigen vinden het een eventuele leuke bijverdienst, de ander wil geniaal schilder worden. Dat is ieder z'n keus.
Dit is toch ook geen professionele taxatie? Dit is puur voor de leuk en je moet alle prijzen met een korreltje zout nemen. Als je echt een prijs wil weten moet je het te koop zetten of het op een ander forum vragen. Maar ik ben niet bereid om voor een schilderij/tekening wat getracht wordt een fotokopie te zijn, zo'n 300 euro uit te geven mits het niet op enorm formaat is. Dat vind ik gewoon niet reeel.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:01

Dat vind jij. Ik vind dat je zelf bepaald hoe duur je werk is, niet een ander. Maargoed zoals ik al zei, leuk topic. Ik wil alleen maar aangeven dat je voor een mooie tekening wel meer kan vragen dan 20 euro, anders kunnen we immers ook naar de blokker

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:05

Klopt, maar de meeste hebben geen benul van wat ze zouden kunnen vragen voor een tekening. Dan is het toch hartstikke leuk dat iemand met meer ervaring en verstand van verschillende kanten van tekenen een taxatie op jouw werk kan geven? Lijkt mij wel althans.

En een tekening van je eigen dier zul je niet in de Blokker aantreffen. Ik denk dat jij het hier eerder hebt over vrij werk, abstract en/of expressionistische werken en geen tekeningen van andermans dier. Kan me eigenlijk ook niet herinneren dat ik dat eerste nou zoveel ben tegengekomen in dit topic?

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:16

hier een tekening van mij, let niet op het linkerdeel, die is leeg zoals je ziet, want dat kwam heel niet goed over met scannen, de tekening is dus niet leeg! de tekening gaat tot en met waar de streepjes nog iets te zien zijn.
formaat a4
Afbeelding

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:25

Lovelanga: lees even de beginpost van het topic door, er wordt van je verwacht dat je eerst zelf een aantal pagina´s taxeert voordat je eigen werk plaatst.

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:58

Plaudar: Mooi. Er mag meer kleur, contrast en samenhang in. Hij is nogal plat en mist dus diepte. 30 euro

Mytens: Ik zou er nog niets voor vragen. Hij is erg plat en de schaduwen kloppen niet echt, het oog is nogal raar, de manen te symmetrisch, .. Ik zou eerst nog veel oefenen met contrast en schaduwen voor je gaat verkopen. Het is ook wel handiger om eerst een groter deel van het dier te tekenen, voor je aan zo'n detail begint. Dit laatste is namelijk veel moeilijker, omdat je veel meer details moet neerzetten.

lovelanga: Wat Rinske al zegt.. :)

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:48

Pagina 51.
Smeetjoew, erg gaaf. 50 euro.

Pagina 52.
Kikovski, leuk gedaan. 15 euro.
Cyntje, mooie herkenbare stijl heb je. 60 euro.
Marloez, gaaf schilderij, minstens 100 euro!

Pagina 54.
Horseydude, leuk gedaan. 20 euro per stuk.

Pagina 55.
Yeye, nog even verder oefenen.
Myra, super leuk plaatje zo. 60 euro.
Hoefijzer, deze vind ik heel erg gaaf. 150 euro minstens. Je hebt de witte vacht prachtig weergegeven.
Yeye, leuk gedaan. Maar de tekening mist wat contrast. Ik zou er niets voor vragen.
Tinkertom, super mooi :wow: 150 minstens.
Horseydude, leuk gedaan maar ik zou er niets voor vragen.

Pagina 56.
Tinkertom, mooi gedaan. 60 euro.
_Esther, erg leuk bedacht. 10 euro.
Sammyvriend, ik vind ze erg leuk! 25 euro per stuk.
Saskiakefie, ik vind het wat krasserig. Zou er nog niets voor vragen.

Pagina 57.
Colinde, mooi! 60 euro.
_STS_Angels, leuk gedaan maar meer ook niet.
Kikovski, het lijkt nog teveel op een schets. Ik zou hier nog niks voor vragen.
Tinkertom, erg mooi. Minstens 150 euro.

Pagina 58.
Marloez, mooi gedaan. 25 euro.
Josav, sorry, maar heb echt geen idee wat voor prijs ik hier op moet zetten :o Vind het wel mooi hoor.
Astrid, 1e: mooi, heel zacht. Maar voor de huid toch net wat te krasserig. 25,-

Pagina 59.
2e:mooi gewerkt met contrast. Je wordt steeds beter! 30 euro.
Plaudar, erg mooi. Ik vind je tekenstijl mooi. Deze had alleen wel iets meer van het papier mogen springen. 35 euro.
Mytens, je bent goed op weg. Ik zou voor deze nog niets gaan vragen.

Een werk van mij:
Afbeelding
-Olieverf op linnen
-40x50

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:08

Babe: +400 euro? :)
Je weet al hoe ik erover denk.